Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra Funcom i går kveld (19:41):

 

 

Christmas is underway in Anarchy Online! Play now to take part in the special holiday event and meet both Santaleet and Gingerleet. Christmas is a time for presents so everyone will get a gift-wrapped leet morph as a free gift and Members will receive a Gingerleet social pet as an additional gift!

We also want to celebrate the holiday season with exclusive Membership offers. Each of these offers are available today and will last until the 2nd of January.

  • Buy six months of Membership in and receive two extra months for free and three Combat Nano Cans which boost your XP gain by 50% for four hours each.
  • Buy twelve months of Membership and receive four extra months for free, plus three Combat Nano Cans which boost your XP gain by 50% for four hours each and a Victory Points Package which includes 5000 Victory Points.

 

Also remember that the new engine Closed Beta has just begun:

Anyone who uses this offer to sign up for twelve months of Membership will receive immediate access to the Closed Beta.

Anyone who has signed up for six months of Membership will receive guaranteed access to the Closed Beta in January.

Screenshots are taken from the new graphics engine on the Closed Beta server
Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Funcom har vært plaget med en game director som i ettertid har fått rykte på seg for å ikke ha gjort særlig mye for å faktisk få gjort det han har lovet. Enkelte går så langt som å si at han har svindlet Funcom og spillerne for penger ved å servere løgner ang. den nye motoren.

 

Håper Joel Bylos klarer å få styrt skuta i riktig retning.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at denne Closed Betaen kommer til å være Closed leeenge... Minst 6mnd til, før de tør å slippe inn mange for a stress-teste. I kjent FC stil kommer nok en ferdig versjon av den nye motoren på LIVE servern i 2015.... Og forhåpentligvis da, kommer det "nye" folk til og gamle returnerer, slik at teamet kan ansette noen nye folk til å lage litt nytt innhold igjen.. Hvem vet, kanskje quests og slikt som kunne vært trengt for å gi nye spillere en god mmo-opplevelse anno dette tiåret, hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sliter med å sove pga sykdom, så bestemte meg for å dra fram AO igjen.

 

Har opprettet en ny konto som er merget med mine øvrige FC kontoer (AoC, TSW).

Valgte å lage en solitus shade for å få litt utfordring og pga. det rett og slett ser latterlig ut med en tykk solitus med to små pirker til våpen.

 

Heter Fatstab, så send en pm om du spiller :)

Endret av Unlikely
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

AO begynner vel å nærme seg slutten nå. Virker som hele utviklingen av den nye motoren (som allerede er utdatert) er et enmannsprosjekt, og månedskostnadene er alt for høye til at de kan forsvares. Funcom har på toppen av dette også begynt å innføre "pay-to-win" items for å få skvise ut det siste lille av de få spillerne som er igjen.

Lenke til kommentar

Installerte spillet for å logge inn på fr00b accounten min noen dager siden for å løpe litt rundt og se meg rundt og fy så øde alt var, Org'en jeg var sist med i før jeg droppet AO sist var forlengst død og på en runde gjennom alle samlingspunktene mellom borealis og omni 2 trade så jeg vel max 3 andre spillere til sammen.

 

Virker det som om det er mye igjen på serveren?, frister ikke akkurat til å åpne accounten min igjen sånn som det står nå.

Lenke til kommentar

Må da være grenser for hvor lenge en 15 år gammel MMORPG kan holde på spillere. Alle har jo sett og gjort alt for 10 år siden.

Det første Everquest er like gammelt og er fortsatt svært populært. Kommer aldri opp mot tallene til wow, swtor, men det har tydeligvis nok spillere for det kommer fortsatt utvidelser.

Lenke til kommentar

Er da ikke så lite spillere i spillet, har vært færre før enn hva det er nå. Så skal det jo nevnes at akkurat denne tiden av året pleier å være en litt rolig tid.

 

 

Har sett at vårt raid samfunn iraid har hatt veldig mange spillere online de siste dagene, samt godt oppmøte.

 

Har laget en ny side som lister litt statistikk osv www.iraid.io

Endret av j0achim
Lenke til kommentar

Endelig begynner vi å få se mye av de Funcom har lovet oss i så mange år, skal dog nevnes at dette er patch notes for "test live", jeg skal absolutt ikke påstå at dette er noe vi kommer til å se snart, men vi får vel fortsette å leve i håpet :)

 

Uansett er det iallefall litt kjekt å se patch notes med ting vi har ventet på i så mange år nå! Les tråden her (en hel tråd med patch notes!!)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 9 år senere...

Bump! Bestemte meg for en måned siden å vende tilbake, og har syntes det var en flott opplevelse å kunne spile en time eller to på kvelden. En del nytt siden jeg slutter i 2012, samt at det faktisk er en del teams, raids (raidforall) grupper på kveldene.

Derimot sliter jeg med å finne en org! Var tidligere i Valhall Guardians (Omni), men med et uhell klarte jeg å forlate disse og nå står jeg som orgløs. Er det mulig å bli invitert tilbake eller alternativt noen andre omni guilds som er aktive (bør ha en by pga. bonusene dette gir) som kunne tenkt seg en 220/30/78 MA? I så fall, send meg gjerne en melding her eller på karakteren Lonelyfaith :)  

Endret av The Very End
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, discostu said:

Jøss, lever dette spillet enda? :D

Det gjør det! Men man skal ikke skryte på seg at det er ville tilstander. I byene er det folk, hver kveld kjøres det raids via raidsforall samt at han man en org så har man folk å spille med (ellers kan man også finne folk om man spiller på ettermiddagene / kveld) via gruppe-panelet :) Føles digg å spille en time her og der mellom slagene, selv om jeg kan forstå at dwt nok blir litt for lite for de som er vandt med dagens populasjonen i spill.

Endret av The Very End
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...