Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Det er viktig å tenke på at våpnet helst ikke bør kreve mer enn det du kan få på deg med enkle buffs f.eks pistol = Extreme Prejudice (engineer) 120 + Wrangle (trader) 131 + evt egne buffs

De aller fleste bør klare å få på seg en ql100 pistol om den ikke krever for mye andre skills.

 

Lykke til

/Harakiri

5780586[/snapback]

 

131 wrangle + 120 engineer buff + 20 pistol expertise = 271 poeng i ren buffing.

Mest sansynelig vil du ende opp over-equipped når wrangle og de andre buffene slutter å virke :no:

 

Fullt så enkelt er det ikke. Ikke på lavere levels i hvert fall. Og, det kreves litt NCU for å kunne ta i mot slike buffs.

Men å videreselge slike våpen er en god forretnings ide. For, selv om de er tilgjengelige i butikk, forandrer vareutvalget seg stadig vekk. Og du kan ta gift på at akkurat det våpenet du trenger ikke er der når du trenger det.... :hrm:

Og da er det kjekt at noen selger det privat. Selfølgelig kraftig overpriset.

 

 

/Hillbill

Omni adventurer, RK1

General of Eternal Darkness

5782051[/snapback]

 

Det er nettopp så enkelt, bruker du pistol til vanlig har du stort sett støtte for det i symbs eller imps, samt egne buffs f.eks adventurer. og har dermed ikke behov for wrangle eller EP, samt comp som du helt korrekt nevnte. Slike buffs er best når man er melee og skal prøve å equippe buffe pistoler.

Skal du lage en twink så har du sørget for at du nettopp har den ncu`en før du begynner å twinke:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er vi forsåvidt enige.

 

Men til skrekk og advarsel, så er fenomenet overequipped høyst ubehagelig. Skjer det i kamp, så er det reclaim neste. Been there, done that.

 

Nå er vanligvis våpen som øker abilities elendige i kamp, og brukes gjerne ene og alene for buff sin del. Selv bruker jeg 2 X OET pistoler på min MP. Gir +10 poeng til Intelligens, og derfra drypper det litt på alle skills som er avhengig av intelligens.

 

 

/Hillbill

Omni adventurer, RK1

General of Eternal Darkness

Endret av Hillbill
Lenke til kommentar
Da er vi forsåvidt enige.

 

Men til skrekk og advarsel, så er fenomenet overequipped høyst ubehagelig. Skjer det i kamp, så er det reclaim neste. Been there, done that.

 

Nå er vanligvis våpen som øker abilities elendige i kamp, og brukes gjerne ene og alene for buff sin del. Selv bruker jeg 2 X OET pistoler på min MP. Gir +10 poeng til Intelligens, og derfra drypper det litt på alle skills som er avhengig av intelligens.

 

 

/Hillbill

Omni adventurer, RK1

General of Eternal Darkness

5782141[/snapback]

 

 

Mat crea/Time space pistoler er desverre ikke altfor lette å finne:(

 

Det ville spart meg mye "Excuse me %t could i have a mochams/wrangle"

 

/Harakiri

Endret av Henning75
Lenke til kommentar
Jeg vil kansje påstå at Pvp er "alt" i meningen det er der du får testa din toons potensiale maksimalt. Der spiller du mot en mer variert og uforutsigbar intelligens enn en mob som kan lures med noen ganske enkle triks. Jeg har forøvrig også sett Mps som kicker 220 folk rundt ganske så hardt og brutalt, men du har tydeligvis bestemt deg for at Mp suger, så jeg skal ikke prøve å overbevise deg ytterligere.

 

/harakiri

5780725[/snapback]

 

 

 

Ikke legg ord i munnen på meg vær så snill. Jeg har aldri sagt at MP suger (har jeg gjort det så har jeg formulert meg dårlig), men man får langt mer igjen for innsatsen ved å lvl'e helt til 220 som en annen profession. (kanskje bortsett fra bureaucrat?). Jeg sluttet ikke å spille min nanomage MP selv etter at de nerfa MP pets - var ikke mange som gadd å lvl'e lenger enn 207 etter det.

 

PvP er gjerne "alt" for noen, grunnen til at det er så stort fokus på det i mine øyne er at det er en stor mangel på PvE-endgame content.

 

Og husk - for en PvE-fokusert MP så er det en mager trøst at en hardcore 220 MP-PvP'er vinner en PvP-konkurranse.

 

Enda en ting: Jeg er fortsatt hellig overbevist om at det er *langt* fler 220 MA's som føler de har fått betalt for innsatsen -> 220 enn det er MPs ;) Dette gjelder både PvE samt PvP.

 

Hadde jeg personlig fått valget om å få lvl'et min MP eller MA til 220 hadde jeg ikke brukt et sekund på å tenke meg om en gang. Det holder ikke at man som MP kan soloe *hele * IS bare for å ha gjort det ;)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Hi, dere som har Alien Invastion.

 

Jeg lurer på hva denne våpen heter, jeg husker ikke navnet men har sett det før.

 

Beskrivelsen: Den ligner på sverdet i starwars filmene, den er rødt. Jeg har sett folk holder den med begge hender så jeg regner med at den er 2 hands edge. (kan ta feil) Hadde vært fett om noen vet navnet på den så jeg får sjekke statsen til det sverdet.

Takk.

 

Mvh.

Lenke til kommentar

Ok Ok Ok.. det er veeeldig vanskelig å tolke noe positivt i det du sier men la oss gå igjennom det punkt for punkt.

 

1

Jeg har aldri sagt at MP suger (har jeg gjort det så har jeg formulert meg dårlig), men man får langt mer igjen for innsatsen ved å lvl'e helt til 220 som en annen profession. (kanskje bortsett fra bureaucrat?).

 

Her klarer du faktisk å si at den ANDRE professionen som må til biodome for å hente 220 pet (som alle også sier suger btw) har mer igjen for å levle til 220 enn en Mp. Veldig morsom påstand, du kan jo prøve å skrive det samme i crat delen av Ao forumet *flameshield ON*

 

Crats har NADA healing, dårligere damage på boten sin selv med trimmere, litt bedre nukes riktignok men fortsatt latterlig, dere kan bruke de SAMME symbene, Mps kan bruke EGNE int buffs for å twinke hardere enn crat.. ja du... hadde du noe høyere enn enduring på mpn din?`

 

Men til tross for dine mange forsikringer om det bare er slik så har jeg enda til gode å få høre HVA jeg som 219 MA har å tjene på å dinge 220 i forhold til en 219 MP.. Explain plxthnx

 

2.

PvP er gjerne "alt" for noen, grunnen til at det er så stort fokus på det i mine øyne er at det er en stor mangel på PvE-endgame content.

 

her har vi mannen med forklaringer på alt ja.. kan faktisk hende noen synes det er gøy?, nei... ikke i ditt univers..

Hva jeg mente er at det å kverke en heckler ikke egentlig er utfordrende.. alle kan gjøre det, SELV 219 Mps... Når du spiller mot en reel intelligens så blir utnyttelse av toolsettet viktigere.. og viser bedre hva toonen din er i stand til.

 

3.

Og husk - for en PvE-fokusert MP så er det en mager trøst at en hardcore 220 MP-PvP'er vinner en PvP-konkurranse.

 

PVE så rocker Mp.. dere soloer omtrent samme level inf dynas som en MA, bare tidligere..

 

Jeg har desverre bare en ting å si til deg

 

LEARN2PLAY!

 

/harakiri

Lenke til kommentar
Hi, dere som har Alien Invastion.

 

Jeg lurer på hva denne våpen heter, jeg husker ikke navnet men har sett det før.

 

Beskrivelsen: Den ligner på sverdet i starwars filmene, den er rødt. Jeg har sett folk holder den med begge hender så jeg regner med at den er 2 hands edge. (kan ta feil) Hadde vært fett om noen vet navnet på den så jeg får sjekke statsen til det sverdet.

Takk.

 

Mvh.

5783173[/snapback]

 

Det er mest sannsynlig ikke noe AI sverd. For å klargjøre en ting...2he betyr at du må bruke 2 hender for å bruke sverdet, altså er dette 1he :) Sverdet heter Sword of Dusk eller Sword of Dawn avhengig av hvilken faction du kommer fra. Neutrals kan ikke bruke dette sverdet siden det krever så mye sided faction for å få det på. Det lages ved å kobinere enten Notum Seed eller Novictum Seed (avhengig av hvilket sverd du vil ha) pluss Sunrise Hilt eller Sunset Hilt. Seedsene dropper fra The Night Heart mens hiltene dropper fra The Beast...begge er monstere i Pandemonium.

 

Du har også Kyr'Ozch Energy Rapier (- 992) som Shades stort sett bruker...sett noen enforcere også, men men. Tror du mente de første sverdene...Rapier er AI våpen hvis det var de du mente :)

Lenke til kommentar
Ok Ok Ok.. det er veeeldig vanskelig å tolke noe positivt i det du sier men la oss gå igjennom det punkt for punkt.

 

1

Jeg har aldri sagt at MP suger (har jeg gjort det så har jeg formulert meg dårlig), men man får langt mer igjen for innsatsen ved å lvl'e helt til 220 som en annen profession. (kanskje bortsett fra bureaucrat?).

 

Her klarer du faktisk å si at den ANDRE professionen som må til biodome for å hente 220 pet (som alle også sier suger btw) har mer igjen for å levle til 220 enn en Mp. Veldig morsom påstand, du kan jo prøve å skrive det samme i crat delen av Ao forumet *flameshield ON*

Jeg har desverre bare en ting å si til deg

 

LEARN2PLAY!

 

/harakiri

5786205[/snapback]

 

Unnskyld meg, men les en gang til:

 

men man får langt mer igjen for innsatsen ved å lvl'e helt til 220 som en annen profession. (kanskje bortsett fra bureaucrat?) Med andre ord, man får ikke mer igjen for å gå til 220 som bureaucrat.

 

Som du kanskje ser denne gangen, så var bureaucrat den eneste profession jeg ville anta ikke hadde noe særlig igjen for å lvl'e til 220 - jeg skrev "kanskje" siden jeg ikke har giddet å sjekke crat-forumene på *rimelig* lenge. Men utifra det du skriver så har det heller ikke skjedd mye på crat-fronten på over et år.

 

Av frykt for å sette til side all min saklighet så får jeg vel nesten svare med samme mynt:

 

LEARN2READ.

 

Joda, MP's kan ta inferno dynas samt en del pocketbosses og *hele* IS. Men å lvl'e til 220 gir deg mer MA-skill, avhengig av gear kan det gjerne være det som dytter deg over på 2k+ MA-weapon template? Hva har en MP å svare med der? Litt ekstra pistol skill, med en horribel attackdividier etter 1k skill? Samme med 1h-blunt osv.

 

Ekstra nanoskills? Joda - men med dagens nano-resist gear så nytter ikke det så mye.

 

"Rhiwen"? Joda - hvis du er heldig nok å få med deg folk til Biodome - så kanskje.

Hadde du vært happy hvis du var avhengig av en haug med folk samt flaks for å kunne benytte deg av siste MA-skill template?

 

 

Men - det ser ut til at jeg en gang tråkket over den tydeligvis o'so'hellige "Ikke diss AO"-streken så da går det vel ikke an å få noe mer saklig svar enn L2P osv. Skal slutte å forvente så mye :whistle:

 

Edit, får vel legge til litt mer:

 

ja du... hadde du noe høyere enn enduring på mpn din?`

 

Tuller du? ql 190 symbiants ved TL7+ ? Hadde opp til Effective (ql 240), og jeg ville tro du har det samme om ikke bedre i noen slots. Har ikke hatt equipment-spreadsheet oppe siden Jayde tok ned aodb.info,

så jeg kan dessverre ikke gi deg nøyaktig hva jeg hadde.

 

2.
PvP er gjerne "alt" for noen, grunnen til at det er så stort fokus på det i mine øyne er at det er en stor mangel på PvE-endgame content.

 

her har vi mannen med forklaringer på alt ja.. kan faktisk hende noen synes det er gøy?, nei... ikke i ditt univers..

Hva jeg mente er at det å kverke en heckler ikke egentlig er utfordrende.. alle kan gjøre det, SELV 219 Mps... Når du spiller mot en reel intelligens så blir utnyttelse av toolsettet viktigere.. og viser bedre hva toonen din er i stand til.

 

 

 

Det er *jeg* som har forklaringer på alt? Jeg har heller aldri sagt at *ingen* liker PvP - å bruke antagelser samt å legge ord i munnen på andre har da aldri vært noen god form for diskusjon. Er det for mye å forlange å få synes at en 220 MP ikke har fått like mye igjen for strevet som en 219 MA? Jeg synes jeg hadde fått mer igjen for strevet allerede som lvl 210 MA, MP'en stoppet på 214.

 

"i ditt univers"

 

 

 

Tror du virkelig at du vil komme langt & bli oppfattet saklig i det hele tatt med sånne barnslige kommentarer? Hva skjedde med personlige meninger her? Virker nå som du mener du skal kjøre over alt og alle - "Jeg respekterer andres meninger men er du ikke enig med meg så hold kjeft" - ser ut til å være rådende.

 

Jeg tror personlig at langt fler ville holdt seg langt unna tower wars hadde man f.eks. hatt enda flere alien playfields, kanskje et par playfields til ala. Pandemonium - kanskje et "Inner Sanctum" for 220's osv.

 

Hvis du vil ha noe positivt for en gang skyld, det er en grunn til at jeg fortsatt leser AO-forumene, fortsatt en grunn til at jeg leser *denne* tråden (selv om man titt og ofte møtes av usaklighet), det er jo at jeg likte AO veldig godt - og venter fortsatt på Lost Eden - vil nok mest sannsynlig sjekke tilbake det. Det kommer en del nye funksjoner i spillet, som jeg er spent på å se hvordan de klarer å implementere.

 

"Alt om Anarchy Online" bør faktisk inneholde negative kommentarer også, om du liker det eller ikke. Å kjøre et personlig glorifiserings-korstog tjener ingen.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Som du kanskje ser denne gangen, så var bureaucrat den eneste profession jeg ville anta ikke hadde noe særlig igjen for å lvl'e til 220 - jeg skrev "kanskje" siden jeg ikke har giddet å sjekke crat-forumene på *rimelig* lenge. Men utifra det du skriver så har det heller ikke skjedd mye på crat-fronten på over et år.

 

Av frykt for å sette til side all min saklighet så får jeg vel nesten svare med samme mynt:

 

LEARN2READ.

 

Greitt, skal innrømme at jeg leste feil, beklager det.

 

Joda, MP's kan ta inferno dynas samt en del pocketbosses og *hele* IS. Men å lvl'e til 220 gir deg mer MA-skill, avhengig av gear kan det gjerne være det som dytter deg over på 2k+ MA-weapon template? Hva har en MP å svare med der? Litt ekstra pistol skill, med en horribel attackdividier etter 1k skill? Samme med 1h-blunt osv.

 

Ekstra nanoskills? Joda - men med dagens nano-resist gear så nytter ikke det så mye.

 

"Rhiwen"? Joda - hvis du er heldig nok å få med deg folk til Biodome - så kanskje.

Hadde du vært happy hvis du var avhengig av en haug med folk samt flaks for å kunne benytte deg av siste MA-skill template?

 

Endelig fikk jeg svar, da kan vi diskutere.

 

Ma er interessant nok en av de klassene som får sine beste våpen på 220, og ikke før, advs, soldiers, fixers, shades, keepers og enfs får på seg sine ql 300 økser og gir 210+ MA`s en ganske hard time for å holde seg på 10 på topp på damage målere, når man kombinerer det med EN rask special (brawl 15 sekunder) så er det vanskelig for meg å se hvordan vi skal være så velsignet i større raids sammenlignet med 210+ ranged toons. Dessuten, hyggelig nok så er martial arts bare støttet i 2 av infantry symbene og lite på support symbs som er de symbene vi er begrenset til. Dessuten, for å få skvisa de siste bitene damage ut av en Ma, så er det ganske mye raiding som skal til, Du har brukt en god del pande points innen du er ferdig (om du noen gang blir det) Pvp, joda det går, men du må ofre 10 perks som godt kunne vært brukt bedre andre steder. Min Ma gjør seg absolutt best til dueller, men det er ett valg man må ta. Når jeg sammenligner med min advy så må jeg si at jeg lever ganske så mye lengre i towerfights.

 

Hva en Mp har å svare med?

 

Nja.. Healpet , mulighet til å mezze, NSD.. masse add all def gear... listen er ganske så lang egentlig, jeg ser hver eneste dag Mp`s som har problemer med å skjønne hvorfor du snakker som du gjør.

 

 

Men - det ser ut til at jeg en gang tråkket over den tydeligvis o'so'hellige "Ikke diss AO"-streken så da går det vel ikke an å få noe mer saklig svar enn L2P osv. Skal slutte å forvente så mye :whistle:

hehe.. du henger deg opp i ETT utsagn fra meg etter å ha unngått å begrunne utsagnet ditt såpass lenge.. jaja..

 

Edit, får vel legge til litt mer:

 

ja du... hadde du noe høyere enn enduring på mpn din?`

 

Tuller du? ql 190 symbiants ved TL7+ ? Hadde opp til Effective (ql 240), og jeg ville tro du har det samme om ikke bedre i noen slots. Har ikke hatt equipment-spreadsheet oppe siden Jayde tok ned aodb.info,

så jeg kan dessverre ikke gi deg nøyaktig hva jeg hadde.

 

Jeg antok nok at du hadde bedre ja, jeg ser klart at Mps har ett fantastisk potensiale, men i likhet med alle andre tl7 toons krever det fantastisk med arbeid og twinking. ting ramler desverre ikke ned i hendene dine som i wow.

 

 

2.
PvP er gjerne "alt" for noen, grunnen til at det er så stort fokus på det i mine øyne er at det er en stor mangel på PvE-endgame content.

 

her har vi mannen med forklaringer på alt ja.. kan faktisk hende noen synes det er gøy?, nei... ikke i ditt univers..

Hva jeg mente er at det å kverke en heckler ikke egentlig er utfordrende.. alle kan gjøre det, SELV 219 Mps... Når du spiller mot en reel intelligens så blir utnyttelse av toolsettet viktigere.. og viser bedre hva toonen din er i stand til.

 

 

 

Det er *jeg* som har forklaringer på alt? Jeg har heller aldri sagt at *ingen* liker PvP - å bruke antagelser samt å legge ord i munnen på andre har da aldri vært noen god form for diskusjon. Er det for mye å forlange å få synes at en 220 MP ikke har fått like mye igjen for strevet som en 219 MA? Jeg synes jeg hadde fått mer igjen for strevet allerede som lvl 210 MA, MP'en stoppet på 214.

 

"i ditt univers"

 

 

 

Tror du virkelig at du vil komme langt & bli oppfattet saklig i det hele tatt med sånne barnslige kommentarer? Hva skjedde med personlige meninger her? Virker nå som du mener du skal kjøre over alt og alle - "Jeg respekterer andres meninger men er du ikke enig med meg så hold kjeft" - ser ut til å være rådende.

 

Jeg tror personlig at langt fler ville holdt seg langt unna tower wars hadde man f.eks. hatt enda flere alien playfields, kanskje et par playfields til ala. Pandemonium - kanskje et "Inner Sanctum" for 220's osv

.

 

Morsomt.. jeg ser fortsatt ikke noe annet enn "Jeg interesserer meg ikke for pvp og det gjør egentlig ingen andre heller.. det er bare for lite pve"

Jeg møter daglig folk som virkerlig storkoser seg i towerfights, tap eller seier, som lager twinks og ser på pve som en måte å bli bedre i pvp på, mulig det er annerledes på atlantean, men på rimor lever det i beste velgående, faktisk litt for godt til tider. Dessuten er det fantastisk mange dungeons man kan kose seg i pve, Kjørt raids i inferno catas?, det er en liten utfordring:)

 

 

 

 

Hvis du vil ha noe positivt for en gang skyld, det er en grunn til at jeg fortsatt leser AO-forumene, fortsatt en grunn til at jeg leser *denne* tråden (selv om man titt og ofte møtes av usaklighet), det er jo at jeg likte AO veldig godt - og venter fortsatt på Lost Eden - vil nok mest sannsynlig sjekke tilbake det. Det kommer en del nye funksjoner i spillet, som jeg er spent på å se hvordan de klarer å implementere.

 

"Alt om Anarchy Online" bør faktisk inneholde negative kommentarer også, om du liker det eller ikke. Å kjøre et personlig glorifiserings-korstog tjener ingen.

5787827[/snapback]

 

Ao community er fantastisk, har spilt wow en liten stund nå..... er fantastisk elendig.. communityet består nesten utelukkende av navlestirrende fjortenåringer som skriker... Det fjernet nesten all lyst til å spille, nå logger jeg på en gang i uka, sier hei til venner og så logger av igjen før noen får sagt "heal my raid plx"

 

Kritikk er bare positivt, konstruktiv kritikk er enda bedre.. things to ponder...

 

/harakiri

Lenke til kommentar
Ao community er fantastisk, har spilt wow en liten stund nå..... er fantastisk elendig.. communityet består nesten utelukkende av navlestirrende fjortenåringer som skriker... Det fjernet nesten all lyst til å spille, nå logger jeg på en gang i uka, sier hei til venner og så logger av igjen før noen får sagt "heal my raid plx"

 

5789002[/snapback]

 

DER er vi enig.

 

Jeg savner virkelig moderatorer som gjør jobben som man skal - offisielle WoW-forums er rett og slett begredelig. "Naming & shaming"-threads er det overalt, ellers så er det "læl", "l2p" etc som går igjen stort sett overalt. AO-forums har skikkelig moderatorer - folk har endelig skjønt at overdreven whining-threads blir slettet med en gang, på WoW-forumene

 

Etter å ha forlatt et guild (aka. synkende skip) og startet et nytt med 6-7 kamerater, har rett og slett vært nødt til å være veldig selektive når det gjelder hvem vi ville ha med. Fjortiser - egoistiske spillere (gjerne på sitt først MMORPG) som lærer "the hardway" at man bør faktisk tenke litt lengre enn kun på seg selv

 

Mye av grunnen til at AO community er så bra er nok pga. at det er så lite - hadde det kun vært 3 WoW servere så ville det nok vært helt annerledes. Tror rett og slett AO ble for hardcore for fjortisene, i WoW får man (stort sett) som du sier ting rett i fanget. Som sagt, jeg henger enda på de offisielle forumene, samt at jeg har enda kontakt med mitt gamle AO-guild via våre forum. Riktignok synes jeg personlig at invasjonen av øst-europeere (rumenere spesielt) ikke gjorde så mye bra, dette var vel høsten/slutten av 2004, men dette har gjerne bedret seg.

 

Når det gjelder konstruktiv kritikk så er ikke dette stedet for det uansett, etter 2-3 tusen posts på de offisielle AO-forumene så tror jeg at jeg har prøvd å gjøre min del :)

 

Twinking er jo en annen ting jeg savner *stort* fra WoW. "Twinking" i WoW? Det er kun et spørsmål om å bruke nok gull / få hjelp til å campe dungeons så du får det du vil ha. Implantswapping, buffs, stat-buffing gear osv - dette er noe av sjelen i AO - det er *vanskelig* og krever arbeid.

 

Når det gjelder PvP ( må bare ta det med) så har serverne det største problemet - hvis du ikke har prøvd en pet-profession i tower war, så vil jeg bare anbefale deg å la vær. 30 sekunder responstid på heal pet, Zhok sender du avgårde og ser han aldri igjen, samme hva du gjør ;) Det er nok noe av grunnen til at jeg aldri synes det var så gøy - "real-time" er relativt med slike servere, og det er jo veldig synd.

 

Nye servere og AO ville vært *gull*.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Ao community er fantastisk, har spilt wow en liten stund nå..... er fantastisk elendig.. communityet består nesten utelukkende av navlestirrende fjortenåringer som skriker... Det fjernet nesten all lyst til å spille, nå logger jeg på en gang i uka, sier hei til venner og så logger av igjen før noen får sagt "heal my raid plx"

 

5789002[/snapback]

 

DER er vi enig.

 

Jeg savner virkelig moderatorer som gjør jobben som man skal - offisielle WoW-forums er rett og slett begredelig. "Naming & shaming"-threads er det overalt, ellers så er det "læl", "l2p" etc som går igjen stort sett overalt. AO-forums har skikkelig moderatorer - folk har endelig skjønt at overdreven whining-threads blir slettet med en gang, på WoW-forumene

 

Etter å ha forlatt et guild (aka. synkende skip) og startet et nytt med 6-7 kamerater, har rett og slett vært nødt til å være veldig selektive når det gjelder hvem vi ville ha med. Fjortiser - egoistiske spillere (gjerne på sitt først MMORPG) som lærer "the hardway" at man bør faktisk tenke litt lengre enn kun på seg selv

 

Mye av grunnen til at AO community er så bra er nok pga. at det er så lite - hadde det kun vært 3 WoW servere så ville det nok vært helt annerledes. Tror rett og slett AO ble for hardcore for fjortisene, i WoW får man (stort sett) som du sier ting rett i fanget. Som sagt, jeg henger enda på de offisielle forumene, samt at jeg har enda kontakt med mitt gamle AO-guild via våre forum. Riktignok synes jeg personlig at invasjonen av øst-europeere (rumenere spesielt) ikke gjorde så mye bra, dette var vel høsten/slutten av 2004, men dette har gjerne bedret seg.

 

Når det gjelder konstruktiv kritikk så er ikke dette stedet for det uansett, etter 2-3 tusen posts på de offisielle AO-forumene så tror jeg at jeg har prøvd å gjøre min del :)

 

Twinking er jo en annen ting jeg savner *stort* fra WoW. "Twinking" i WoW? Det er kun et spørsmål om å bruke nok gull / få hjelp til å campe dungeons så du får det du vil ha. Implantswapping, buffs, stat-buffing gear osv - dette er noe av sjelen i AO - det er *vanskelig* og krever arbeid.

 

Når det gjelder PvP ( må bare ta det med) så har serverne det største problemet - hvis du ikke har prøvd en pet-profession i tower war, så vil jeg bare anbefale deg å la vær. 30 sekunder responstid på heal pet, Zhok sender du avgårde og ser han aldri igjen, samme hva du gjør ;) Det er nok noe av grunnen til at jeg aldri synes det var så gøy - "real-time" er relativt med slike servere, og det er jo veldig synd.

 

Nye servere og AO ville vært *gull*.

5789615[/snapback]

 

Hamstrene som driver serverne er nok på vei til å få sitt ørtende hjerteattak..

Noen nye friske hamstere ville gjort seg

Pet professions er gull i dueller. men i tower wars er det mye man kan klage på.

Det jeg har mest å utsette på pvp i ao er at grunnet lag så er Aimed shot alfa og omega. Ingen mobilitet gjør at melee blir roota og wtfpwna.

Min advy er ranged og det gjør litt utfall, har klart 2-3k AS på Ma`s :)

Men forhåpentligvis kommer det en Aimed shot nerf, og en server upgrade.

Hvis ikke blir dette spillet Agents Online...

 

/harakiri

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har tenkt til å oppgradere froob-kontoen min til Shadowlands.

Er det noen her som har erfaringer med PayByCash-systemet?

 

EDIT: Merker forresten noen ting i spillet som FunCom sikkert hadde det kult med å lage. For eksempel Stolt Jensenberg, "Breiflabb"-monstre og Rompa Bar. :p

Endret av Trylleblyant
Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å oppgradere froob-kontoen min til Shadowlands.

Er det noen her som har erfaringer med PayByCash-systemet?

 

EDIT: Merker forresten noen ting i spillet som FunCom sikkert hadde det kult med å lage. For eksempel Stolt Jensenberg, "Breiflabb"-monstre og Rompa Bar. :p

5876615[/snapback]

 

Det har jeg lagt merke til også! Dro litt på smilebåndet ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...