Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var man Ex-froob :)

 

Oppgraderte til Shadowlands, Alien Invasion og Notum Wars igår.

Starta på en ny Engineer og fikk samla nok alien xp til å få to perks. Gleder meg til fortsettelsen :D

5902554[/snapback]

 

 

Grattis :thumbup:

Husker når jeg begynte å utforske Shadowlands, var en magisk tid, er nok den expansionen jeg liker best.

 

Har ikke spilt AO på et halvt år nå, men det frister å begynne å spille igjen.

Har en 209 shade , 205 enf og 203 adv som det frister å tørke støvet av

Kanskje vi snakkes i påsken :)

Lenke til kommentar

WoW går glatt som en tysk motorvei, mens AO er og blir en kronglete vestlands-vei. Trist, men sant. Prøvde å spille litt AO her om dagen, men det gikk bare ikke. For mye lagg og buggs. (Man burde gjøre som i WoW og automatisk logge ut AFKere etter 20 mins tid. Dette sparer serveren for mye arbeid.) Endte anyways opp med å snakke med folk og kjente istednfor å "spille".

 

AO trenger nye servere, en bør kutte ned på OBs (outside-buffs), AS må nerfes, PvPen må balanseres og en av serverene burde hatt såkallt "world-pvp". Da hadde jeg gått tilbake til AO på dagen.

 

Dette med world-pvp har forresten irretert meg over lengre tid. Selv før jeg prøvde wow på en pvp-realm med fri pvp lengtet jeg etter dette. Se for deg at du treffer på en Omlet/clanner, din bitre fiende. Historien er lagt opp slik at det er en vill krig mellom de to fraksjonene. Likevel kan man ikke røre fienden. Helt latterlig spør du meg.

 

De kunne også variert måten man lvler på. Hecklers & Pen/Inf-mish er den bitre realiteten for de fleste spillere. Man blir jo gal av å gjøre klin det samme mellom L170-L220.

 

*FIXPLX*

 

Tilbakemeldinger er velkomne. =)

 

Kan legge til mine chars:

 

Emaan - 193 Solitus Advy

"Rookie" Sneakez - 76 Opifex Agent

"Rookie" Empaya - 58 Atrox Fixer

Samt diverse andre lowbies.

Endret av suzze
Lenke til kommentar
WoW går glatt som en tysk motorvei, mens AO er og blir en kronglete vestlands-vei. Trist, men sant. Prøvde å spille litt AO her om dagen, men det gikk bare ikke. For mye lagg og buggs. (Man burde gjøre som i WoW og automatisk logge ut AFKere etter 20 mins tid. Dette sparer serveren for mye arbeid.)  Endte anyways opp med å snakke med folk og kjente istednfor å "spille".

 

Helt enig, glimrende forslag.

 

AO trenger nye servere, en bør kutte ned på OBs (outside-buffs), AS må nerfes, PvPen må balanseres og en av serverene burde hatt såkallt "world-pvp". Da hadde jeg gått tilbake til AO på dagen.

 

Personlig tror jeg mye hadde vært gjort om man hadde gitt heals en 40% nerf i pvp, på samme måte som våpen har det, er jo umulig å drepe noen med hots og behe. En annen ting jeg tror ville gjort veldig mye var å level locke trader comp litr buffene.. men hva gjør man med de som allerede har utnyttet dette...

 

Dette med world-pvp har forresten irretert meg over lengre tid. Selv før jeg prøvde wow på en pvp-realm med fri pvp lengtet jeg etter dette. Se for deg at du treffer på en Omlet/clanner, din bitre fiende. Historien er lagt opp slik at det er en vill krig mellom de to fraksjonene. Likevel kan man ikke røre fienden. Helt latterlig spør du meg.

 

Jeg er helt enig... det eneste som holder meg i wow om dagen er world pvp og muligheten til å snike seg bak på en spiller og ganke han/ flykte som f..... :)

World pvp 4 teh win, tenk bare så gøy å ha regulære feltslag i mange av disse forlatte byene rundt omkring:)

 

De kunne også variert måten man lvler på. Hecklers & Pen/Inf-mish er den bitre realiteten for de fleste spillere. Man blir jo gal av å gjøre klin det samme mellom L170-L220.

 

*FIXPLX*

 

Vel... her synes jeg du faktisk er litt urettferdig , Sl missions var jo nettopp ett forsøk fra funcom sin side å variere SK/Xp Grinden, og det går MYE fortere nå spesiellt å SK`e siden du får 35k faction på 2-3 harde penumbra missions, men det har du jo ikke opplevd siden du ikke har noen toon over 200.

Før var jo eneste muligheten hecklere og atter hecklere, samt å måtte stå timer i kø for å komme inn i adonis spot.. for ikke å snakke om faction raids.. jeg tror ingen av dere har vært med på 3 galahad (eller mordeth for dere clammers) raids som har mislyktes.. og bruke 5 timer av livet ditt for 100 faction..

Så da SL missions kom jublet jeg, TAKK funcom, TAKK!

 

 

Tilbakemeldinger er velkomne. =)

 

 

Anses gjennomført.

 

/Harakiri

Lenke til kommentar

Det er så iriterendes, man vill egentlig spille AO pga de valgmulighetene man har der, men så logger man på...Går et par meter så lagger det som faen pga alle folka som lastes inn..også logger man ut pga man ikke gidder og sitte der og kødde med det :no:

Lenke til kommentar

Da var kontoen åpenet igjen :blush:

Tar det litt rolig, og lvler lowbie docen(58) min.

Får se om jeg orker pen missions med noen av 200+ chars mine, frister ikke helt ennå hehe.

 

Er det noen av de nye questene i shadowlands som er noe vits i å gjøre? Finner ikke så mye om de på nettet.

 

 

 

209 Shade Weakness

205 Enf Wingtor

203 Adv Jungtor

'' Doc Itzabella

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at det går ann å lage patcher som addèr mer bugs! Idiotisk.... Funcom basjer på leggen gang på gang, lærer de aldri? Er de dumme?

Shadowlands = mer lag, Alien Invaders = lag festival.

*Rap*

Mother fu*Piiiiiiiip* bitches with fake tities, can suc*Piiiiip* my coc*Piiiiiip*, and kiss my as*Piiiiip* east coast killers.

Hva er det Funcom gjør om dagen? *Whine* *Whine* *Nøff* *Nøff*

I lost the title and went LD, while PVP, i cant belive what i saw on my LCD.!

Funcom use so much banwith leaching the money out of my e-bank, while my g-thang is being gank.

After the fag lag, that cost me my freshman tag. I petitioned the situation, about the connection. A gay GM came and said relax, we have some issues so we disabled the organization tax, so lets have cybersex. I said damn whats next!?

Jeg vedder på at de som programmerer patchene til AO har dyleksi elns, så mye bom i tastetrykk, museklikk. Funcom suger pik*piiip*.

A patch suppose to snatch bugs, but you mofos are nothing but no skill programer thugs. Did you get your collage license on a webshop? By a popup? ...You bitch made out. Biaaatch!

*Rap end*

 

Konklusjon: Anarchy online er et bra spill konsept egentlig, mye muligheter, men etterhvert blir man drit lei av bugsene, Link dead, lag osv. Utrolig mye små feil som irriterer.

AO duger best til froobs :D

 

Terningkast 4

 

PS: Får man nye reset points etter lvl 210?

PS vol 2: ble mye whines. Sorry.

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og da var kontoen min frosset.

Jeg betalte for over to uker siden med PayByCash systemet, og idag stod det å lese inne på Payment Details at "Transaction Failed".

Jeg trodde man kunne stole på denne betalingsmetoden, jeg?

Jeg betaler hæærnfløttemeg ikke nesten 600 spenn for å IKKE få spille. :(

Har sendt mail til FunCom og laget meg en ny midlertidig froob-account.

Lenke til kommentar

Dreamfall "spoiler" (liten ao ting :))

 

Satt og spillte Dreamfall nettop, det er en gladiatorbot i en "butikk" (gateselger) et lite stykke ut i spiller :D kult at de tar med sånne småting! ^^

 

 

 

Angående AO... Er SÅ nermt å reaktivere kontoen min... vet ikke hva som egentlig holder meg tilbake -_- Savner Rubi-Ka :D

Lenke til kommentar

Yes!

Idag ble betalinga mi endelig bekrefta! Tok vel bare 3 og en halv uke eller noe :p

 

Starta ny Opifex Agent her om dagen (Zaygent på RK2), spilte til level 12 på noob-island (hadde tenkt til å nå 15 for å få tre alien-perks, men det tok altfor lang tid.), og holdt meg i Shadowlands med en Kyr'ozch Rifle jeg kjøpte med main-characteren min til jeg var level 31. Så bar det til ToTW, der jeg var heldig og fikk Exarch-robe fra Li-Po på første forsøk. Mangler også bare gloves for å ha fullt sett med Shadowfade armor.

Etter ToTW bærer det vel tilbake til Shadowlands igjen for Hecklers :p

Lenke til kommentar
Yes!

Idag ble betalinga mi endelig bekrefta! Tok vel bare 3 og en halv uke eller noe :p

 

Starta ny Opifex Agent her om dagen (Zaygent på RK2), spilte til level 12 på noob-island (hadde tenkt til å nå 15 for å få tre alien-perks, men det tok altfor lang tid.), og holdt meg i Shadowlands med en Kyr'ozch Rifle jeg kjøpte med main-characteren min til jeg var level 31. Så bar det til ToTW, der jeg var heldig og fikk Exarch-robe fra Li-Po på første forsøk. Mangler også bare gloves for å ha fullt sett med Shadowfade armor.

Etter ToTW bærer det vel tilbake til Shadowlands igjen for Hecklers :p

6026039[/snapback]

 

Hold deg i ToTW til du er 60, du behøver en del items der nede.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...