Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt pause på et år nå, men installert her forleden dag AO på nytt. Jeg logget på, og fant ut at hovedkarakteren min var borte. Sitter igjen med null karakterer nå. Søker etter profiler på anarchy-online.com, og finner karakteren min i databasen, men den er visst ikke tilknyttet brukeren min mer. Noen som vet om jeg kan få den tilbake som spillbar?

Lenke til kommentar
Har hatt pause på et år nå, men installert her forleden dag AO på nytt. Jeg logget på, og fant ut at hovedkarakteren min var borte. Sitter igjen med null karakterer nå. Søker etter profiler på anarchy-online.com, og finner karakteren min i databasen, men den er visst ikke tilknyttet brukeren min mer. Noen som vet om jeg kan få den tilbake som spillbar?

6304372[/snapback]

 

Funcom kjørte en wipe av alle toons under level 5 som ikke hadde vært logget inn på x antall måneder.. men regner med at du ikke falt under den.

Med mindre du er blitt hacket så høres dette rart ut.

sende en epost til funcom?

 

/telia

Lenke til kommentar
Anarchy Online... Spillet skal liksom være "Anarchy" også kommer Funcom og leke POLICE og støtter omlets!? Wtf?

Hvordan skal krigene mellom de forskjellige fraksjonene ende når FC gjør sånt? Eller vil FC at det skal være uendelig med krig? Dette er resultatløs og talentløs gjordt av FC.

 

*Spyr* (Fyllesyk)

6287412[/snapback]

 

Den virkerlig store tabben var at de flyttet quest mobs vekk fra borealis slik at vi som ble ganka av 120+ agenter med en gang vi gikk inn i Athens for å fullføre ett quest kunne fått noe morsomt å se på.

HEVN for the win...

 

/telia

Lenke til kommentar
Har hatt pause på et år nå, men installert her forleden dag AO på nytt. Jeg logget på, og fant ut at hovedkarakteren min var borte. Sitter igjen med null karakterer nå. Søker etter profiler på anarchy-online.com, og finner karakteren min i databasen, men den er visst ikke tilknyttet brukeren min mer. Noen som vet om jeg kan få den tilbake som spillbar?

6304372[/snapback]

 

Funcom kjørte en wipe av alle toons under level 5 som ikke hadde vært logget inn på x antall måneder.. men regner med at du ikke falt under den.

Med mindre du er blitt hacket så høres dette rart ut.

sende en epost til funcom?

 

/telia

6304707[/snapback]

Begge karakterene var over lvl 5. Sendte dem likesågodt en mail i går natt :thumbup:

Lenke til kommentar
Vel, da var accounten min re-åpna :D

Etter 5 måneder vekke var det som å være n00b igjen, min lvl 211 MA kunne antagelig blitt eid av en lvl 100 eller noe, er rett og slett ubrukelig nå .P

Må sette meg inn i spillet igjen.

6345401[/snapback]

 

 

He, he ... synes nesten synd på deg, for det er nok at en er borte noen få måneder, så må en nesten lære alt om igjen! Det sier litt om hvor utrolig komplekst Anarchy Online er. Jeg har ikke spilt på noen måneder nå ... gruer meg nesten til jeg kommer tilbake en dag :p

Lenke til kommentar
Det verste var at jeg ga vekk alt jeg eide til guilden, så nå mp jeg løpe halve verden rundt og samle det opp igjen, og så må jeg equiåte det. Herregud, Choosen armor tok meg 4 timer å finner ut åssen jeg skulle få den på igjen!

6346810[/snapback]

 

Nettopp det der hørtes ut som en fæl historie :(

 

Btw, har selv vært borte fra AO i en god del uker. Begynte å spille igjen og knotet fælt for å få til controls, nanos osv. Skulle forresten til Crypt of Home, men jeg hadde glemt hvor det var.. :roll:

Lenke til kommentar
Det verste var at jeg ga vekk alt jeg eide til guilden, så nå mp jeg løpe halve verden rundt og samle det opp igjen, og så må jeg equiåte det. Herregud, Choosen armor tok meg 4 timer å finner ut åssen jeg skulle få den på igjen!

6346810[/snapback]

 

Velkommen tilbake:)

 

var du solitus eller opifex?

Min MA har stått parkert i noen måneder (orker ikke dinge 220 med han), men om jeg husker rett så er det egentlig bare chosen buksene som er noe spes, kansje shoulderpads. Resten kan fylles på med yummy yummy Wifebeater armor (Mystical force) som kan lootes fra SL mission kister, evades og NR, fantastiske ting:)

 

Sleeves bruker jeg faktisk lions leather, for å maxe init, og en helt ok hood Mystical green Hood får du for 10m om du ikke gidder å campe den selv. Chest slot ser det litt verre ut for oss omni om dagen siden tara eies av clam og Dchest jo er det soleklare valget, så chosen der også, ellers hadde jeg nok ikke giddet bruke mer tid og penger på den armoren.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke gått lei dette fantastiske spillet.

 

Ble med i et nytt guild (Dryht Guth) for et par måneder siden som er mye bedre enn det gamle. Nå om dagen har jeg begynt å gjøre CRU-missions for å tjene litt penger til min fattige MP.

Er i skrivende stund lvl 124/6 og har bytta ut meatball-attackpet'en med en Demon.

 

Har ikke spilt med fixern min på lenge, for han er og blir gimp. :p

 

Rolla en Opifex Shade her om dagen og, men har ikke gjort noe særlig med den enda.

Lenke til kommentar

har nettopp oppgradert til shadowlands :)

 

finnes det noen delvis norske orgs som jeg kan joine?

har en lvl 104 soldat, trenger hjelp til å orientere seg

i skuggelandet

 

venter bare på at serverene skal starte opp :dribble:

 

rubi-ka 1 btw.

Endret av seafort
Lenke til kommentar
Det verste var at jeg ga vekk alt jeg eide til guilden, så nå mp jeg løpe halve verden rundt og samle det opp igjen, og så må jeg equiåte det. Herregud, Choosen armor tok meg 4 timer å finner ut åssen jeg skulle få den på igjen!

6346810[/snapback]

 

Velkommen tilbake:)

 

var du solitus eller opifex?

Min MA har stått parkert i noen måneder (orker ikke dinge 220 med han), men om jeg husker rett så er det egentlig bare chosen buksene som er noe spes, kansje shoulderpads. Resten kan fylles på med yummy yummy Wifebeater armor (Mystical force) som kan lootes fra SL mission kister, evades og NR, fantastiske ting:)

 

Sleeves bruker jeg faktisk lions leather, for å maxe init, og en helt ok hood Mystical green Hood får du for 10m om du ikke gidder å campe den selv. Chest slot ser det litt verre ut for oss omni om dagen siden tara eies av clam og Dchest jo er det soleklare valget, så chosen der også, ellers hadde jeg nok ikke giddet bruke mer tid og penger på den armoren.

 

/harakiri

6350164[/snapback]

 

 

Opifex ja :)

Har sworn knight (?) shoulders og head, og choosen pants, vest, sleeves, gloves, og T1 støvler x.x Lame men er ok nok

Lenke til kommentar

Hmm..fikk lyst å åpne kontoen min igjen etter å ha lest denne tråden :)

Har hatt pauser av og på i 1.5 år nå (siden wow kom). Wow varte i et år for min del..

savner AO :cry: Spilte AO i 2.5år før det..

 

 

Jeg er på Rimor btw..Var(er) medlem i Shadow of Sanity, men det er bare østeuropeere igjen der så vidt jeg har hørt.. Noen nordiske/norske org'er på Rimor?

 

 

/Bork 213 adv

/Lotta 165 doc

/Dreamer 145 mp

/Amarisha 201 fixer

+ 3 lvl 50ish toons

Lenke til kommentar
har nettopp oppgradert til shadowlands  :)

 

finnes det noen delvis norske orgs som jeg kan joine?

har en lvl 104 soldat, trenger hjelp til å orientere seg

i skuggelandet

 

venter bare på at serverene skal starte opp  :dribble:

 

rubi-ka 1 btw.

6354006[/snapback]

 

Du har Valhall Guardians, stor org. Var med der en stund jeg også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...