Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha sett denne filmen om WoW:BC hos NRK

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/165083/

 

Så virker det som om de har hentet endel insapirasjon fra Shadowlands. Første jeg la merke til var det "forskrudde" landskapet, og det neste var gemworking. Tilfeldig eller er de fans av FCs arbeid?  =)

6123838[/snapback]

 

 

Litt sant det der:)

 

teh clues:

10 "ekstra" levels

Nytt playfield i en annen dimensjon med ett forskrudd landskap

 

Men for SL kom det to nye professions, mens i BC kommer det to nye raser.

 

Kansje Azeroth blir invadert av aliens i expansion pack nr 2 , da skal jeg LE!!

Men tror nok blizzard har fått en del tidligere AO folk med på laget.

 

Men funcom... fiks laggen ffs.... dette er direkte pinlig.

 

Med mindre den selvsagt er intendert for å få folk over på Age of Conan (Age of Morons)

Lenke til kommentar
Haha, ja godt mulig det er noen sammenheng der ja :p

Ville likt å sett et Alien raid i Wow ^^ eh..

 

Jasså - lagger Rubi-Ka?

Har ikke vært innom spillet på en god stund nå, har serveren(e) fått problemer eller noe?

RK2 virket stabilt når jeg spilte

6124367[/snapback]

 

 

Stabilt elendig er også stabilt.

I desperasjon har jeg begynt med wow igjen.. er enorme lagspikes som i div missions kan være relativt humor..

Gleder meg til å se "AO PvP" når LE kommer... Burst ....1 min lag.... Players xxx, xxxx, xxxxx, xxxxxx and xxxxxxxxxxx hit you for xxxxxxxxxx*2 points of wtfpwn damage... 1 min lag..... død....

 

Er det sånn å forstå at Funcom får norsk statsstøtte?, i såfall skal jeg jukse på ligninga neste år

 

/harakiri

Lenke til kommentar

 

Stabilt elendig er også stabilt.

I desperasjon har jeg begynt med wow igjen.. er enorme lagspikes som i div missions kan være relativt humor..

Gleder meg til å se "AO PvP" når LE kommer... Burst ....1 min lag.... Players xxx, xxxx, xxxxx, xxxxxx and xxxxxxxxxxx hit you for xxxxxxxxxx*2 points of wtfpwn damage... 1 min lag..... død....

 

Er det sånn å forstå at Funcom får norsk statsstøtte?, i såfall skal jeg jukse på ligninga neste år

 

 

 

/harakiri

6124525[/snapback]

 

Da skal jeg be til gud at du blir tatt. Funcom er et bra selskap så gidd å whine eller stikk å blø

 

/Harakiri <-- Nabb

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

 

Stabilt elendig er også stabilt.

I desperasjon har jeg begynt med wow igjen.. er enorme lagspikes som i div missions kan være relativt humor..

Gleder meg til å se "AO PvP" når LE kommer... Burst ....1 min lag.... Players xxx, xxxx, xxxxx, xxxxxx and xxxxxxxxxxx hit you for xxxxxxxxxx*2 points of wtfpwn damage... 1 min lag..... død....

 

Er det sånn å forstå at Funcom får norsk statsstøtte?, i såfall skal jeg jukse på ligninga neste år

 

 

 

/harakiri

6124525[/snapback]

 

Da skal jeg be til gud at du blir tatt. Funcom er et bra selskap så gidd å whine eller stikk å blø

 

/Harakiri <-- Nabb

6124603[/snapback]

 

 

Og jeg elsker deg også:)

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Hehe er enig med deg henning, akuratt nå så er AO helt for jævelig "mildt sagt" og spille.

Hadde det ikke vært for all den laggen som er i spillet så hadde det vært helt genialt =)

 

Håper og ber om at det kommer noen form for fiks til dette...

Lenke til kommentar
Hehe er enig med deg henning, akuratt nå så er AO helt for jævelig "mildt sagt" og spille.

Hadde det ikke vært for all den laggen som er i spillet så hadde det vært helt genialt =)

 

Håper og ber om at det kommer noen form for fiks til dette...

6127416[/snapback]

 

 

Regner med at det er grafikk lag du snakker om? Feks. Du løper rundt i en stor by, så møter du på en mengde med spillere og alt begynner å hakke eller fryse.

 

Network lag har Ao veldig lite av, etter min erfaring. Feks når du trykker "X" for å sitte, så tar det 5 sekunder før det skjer noe.

 

Hvis pcen din henger og hakker veldig mye i Ao, kan det være drivere.

Jeg hadde dette problemet, med at pcen hang seg for noe sekunder med jevne mellom rom.

Det viste seg at Creative sine nye lydkort drivere går ikke bra sammen med AO og etter å ha avinstallert disse kjører AO bedre enn noen gang for meg :thumbup:

 

Er litt kjedelig at funcom ikke oppgradert Ao med lost eden, men det kommer vel om ikke så lenge. De har vist planer om å la Ao leve i 5 år til, og da må jo noe skje :hmm:

Lenke til kommentar

Tru meg, etter over et år med samme problemer med både forskjellige driver og komponenter så er det ikke på min side det er feil :p

 

Og grunden til at det tar så uendelig lang tid og loade masse folk har noe med AO sin måte og vise/laste ned informasjonen om hva folkene har på seg, for så fort man laster inn folk så låser spillet seg i nesten 5sek+.

 

Noe jeg trur alle håper på er at de eventuelt slipper spillet med hvertfall Dx9 istede for og fortsette og kjøre på det gamle Dx7 oppsettet er det vel.

 

Serveren kunne trengt en totalt oppgradering også, det er et under at de bare har 2 "3" hoved verdener med så mange spillere, det gir en enorm server last. Noe som vi som spillere dessvere merker alt for ofte =(

 

Hadde hvert gøy og fått alle som spiller ao til og sende en klagemail vær forseg og sett hva responsen til FC hadde hvert :tease:

Lenke til kommentar

Det er så absolutt network lag jeg snakker om, jeg sitter ofte på teamspeak med guildies, og med veldig jevne mellomrom kommer deg lagspikes (selv utenom tl7 pvp) som påvirker alle samtidig, selv de som er i andre soner.

Personlig tror jeg en rask hotfix hadde vært å ha en /afk funksjon i spillet, dvs at serveren logget deg av etter 1/2 time eller time med inaktivitet.

for de som bruker clicksaver blir dette kjipt, men jeg tror det vil være verdt det i lengden.

bedre servere hadde også vært digg:)

 

/harakiri (teh nabb)

Lenke til kommentar

 

Da skal jeg be til gud at du blir tatt. Funcom er et bra selskap så gidd å whine eller stikk å blø

 

/Harakiri <-- Nabb

 

6124603[/snapback]

 

 

LoL@ /Harakiri <-- Nabb :D

 

Gjort mye TL7 PvP Neppe? (er kanskje nicket svar nok? ;))

6128664[/snapback]

 

Så fint da, du er så kje.

 

Ja jeg har spillt mye pvp som tl7

Lenke til kommentar

 

Da skal jeg be til gud at du blir tatt. Funcom er et bra selskap så gidd å whine eller stikk å blø

 

/Harakiri <-- Nabb

 

6124603[/snapback]

 

 

LoL@ /Harakiri <-- Nabb :D

 

Gjort mye TL7 PvP Neppe? (er kanskje nicket svar nok? ;))

6128664[/snapback]

 

Så fint da, du er så kje.

 

Ja jeg har spillt mye pvp som tl7

6131242[/snapback]

 

 

Å diskutere med et kvinnfolk, er som å pule uten ståkuk

 

Han gav svaret selv

 

/harakiri (som også er "kje")

Lenke til kommentar
Det er så absolutt network lag jeg snakker om, jeg sitter ofte på teamspeak med guildies, og med veldig jevne mellomrom kommer deg lagspikes (selv utenom tl7 pvp) som påvirker alle samtidig, selv de som er i andre soner.

Personlig tror jeg en rask hotfix hadde vært å ha en /afk funksjon i spillet, dvs at serveren logget deg av etter 1/2 time eller time med inaktivitet.

for de som bruker clicksaver blir dette kjipt, men jeg tror det vil være verdt det i lengden.

bedre servere hadde også vært digg:)

 

/harakiri (teh nabb)

6131067[/snapback]

Det hadde jo bare hvert genialt, siden det er veeeeldig mange som ikke gidder og logge ut om natta så det kunne sikkert droppet server overall loaden ganske mye.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Anarchy Online... Spillet skal liksom være "Anarchy" også kommer Funcom og leke POLICE og støtter omlets!? Wtf?

Hvordan skal krigene mellom de forskjellige fraksjonene ende når FC gjør sånt? Eller vil FC at det skal være uendelig med krig? Dette er resultatløs og talentløs gjordt av FC.

 

*Spyr* (Fyllesyk)

Lenke til kommentar
Etter å ha sett denne filmen om WoW:BC hos NRK

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/165083/

 

Så virker det som om de har hentet endel insapirasjon fra Shadowlands. Første jeg la merke til var det "forskrudde" landskapet, og det neste var gemworking. Tilfeldig eller er de fans av FCs arbeid?  =)

6123838[/snapback]

 

 

Litt sant det der:)

 

teh clues:

10 "ekstra" levels

Nytt playfield i en annen dimensjon med ett forskrudd landskap

 

Men for SL kom det to nye professions, mens i BC kommer det to nye raser.

 

Kansje Azeroth blir invadert av aliens i expansion pack nr 2 , da skal jeg LE!!

Men tror nok blizzard har fått en del tidligere AO folk med på laget.

 

Men funcom... fiks laggen ffs.... dette er direkte pinlig.

 

Med mindre den selvsagt er intendert for å få folk over på Age of Conan (Age of Morons)

6124230[/snapback]

 

 

 

Outlands (med det forskrudde landskapet) er gammel Warcraft lore, så det er vel heller motsatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...