Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Respekt til alle som hjelper

:thumbup:

 

Ok.. mitt initielle inlegg ble noe for hardt siden du faktisk ikke BARE tagg om creds.. Men mitt beste råd til deg er følgende:

 

IKKE ble avhengig av at andre hjelper deg, lær deg å skaffe ting selv, på lavere levels er det ikke sånn at du MÅ ha det feteste og råeste utstyret til enhver tid.

Ikke senere heller når jeg tenker meg om

 

Dette tror jeg er det beste rådet noen kan komme til å gi deg.

Toonen din er ett produkt av den tid du har brukt på den, om du har fått alt tredd nedover hodet ditt er det ikke "deg"

 

En annen ting, skal du først tigge så er hvilken server du spiller på relevant.

 

Btw Clanners ble Wtfpwned på rimor i går, dere gjorde en god del folk som ikke vanligvis pvp`er forbanna med det stuntet deres.. Kan godt hende vi gjengjelder når dere skal ha beast uke...

Endret av Henning75
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått tak i noe Shadowfade armor (boots og pants) og et phaseblade som droppa nede i ToTW. Er dette noe som folk kan være villig til å betale penger for? For jeg får jo ikke brukt armoren, siden det er bare for agent. Får heller ikke solgt dem i noen shop, og de ser ikke så aller verst ut kvalitetsmessig. (Bedre enn det meste jeg bruker iallefall :p)

Lenke til kommentar

Kjipern... Får bare skrote dem, da :p

 

Var forresten ute på en slags oppdagelsesferd et eller annet sted for en stund sida og kom til en by som jeg regner med er bygd av spillere. Så brått kom det en haug med romskip, og før jeg visste ordet av det lå jeg kald etter at en alienslask meget vennlig delte ut ca. 950 damage på ett dask.

Tok screenshot av det, for det var en litt sånn "wow" opplevelse for meg som ikke har sett det der før.

 

Så i forgårs eller noe dro jeg til Stret West Bank for å gjøre et mission, og da jeg var ferdig og skulle ta en wompah tilbake la jeg merke til at det var en del invader-skip over en by som lå like bak et fjell. Så fikk jeg øye på den gigantiske klædden som svevde sakte men sikkert vekk. Regner med at det var ett av moderskipa?

Bilde...

 

AO blir forøvrig bare bedre og bedre jo mer jeg spiller det. Kommer nok til å oppgradere om ikke så altfor lenge. Iallefall til SL i første omgang.

Endret av Trylleblyant
Lenke til kommentar

meget vennlig delte ut ca. 950 damage på ett dask.

 

Tror du det var et hit??

 

Pandemonium Subjugator, The night Heart og The beast treffer 20 ganger så mye..

The beast hit you for 13500 Radiation damage..

 

men med min 19 500 hp gikk det greit =)

 

(takk btw StatiC-) :) (om det er ingame navnet ditt?:o)

Lenke til kommentar

 

Hvor mange virkelig fornøyde level 220 MP's finner du kontra level 220 MA's?

 

 

4906753[/snapback]

 

Var en grunn till at Hellriaser vant pvp tourney da..

en god mp vinner lett! om han bare kan og spille mp..

 

220's ma's har jeg som doc slakta mange ganger.. skal ikke mye til bare du vet hvordan og vet hvordan det skal gjøres taktisk..

 

Har t.o.m sett crat 220 eie ma 220:p

Ikke undervurder en eneste profession .. er dem bygd riktig @ endgame kan omtrent hvem som helst vinne..

Lenke til kommentar
Ingen som har et screenshot av "The beast" eller andre bosser? :D

5756083[/snapback]

 

The Beast

 

Ser ikke så godt her, men eneste jeg kunne finne.

5756538[/snapback]

 

Aha, den bossen ser jo ikke sååå skummel ut som jeg trodde. Ser den såvidt på noen av de reklamevideoene som ruller og går på Rubi-Ka`s überdigre flatskjermer som står spredt rundt omkring :p

 

Trodde også at den bossen var MYE større :hmm:

 

Men vanskelig er det nok..

 

Kontakt meg ingame i RK1 - enten "Momp", "Nanomomp", "Mompy" eller "Tradermomp" Oh yeah, bra nicknames ute å går... Spiller oftest på ettermiddagen / kvelden / helgen.

Lenke til kommentar

Dette var veldig gøy å høre på...

 

GSP (anarchy online's radio) radiosending om AO sammenliknet med andre spill, med hvordan AO har utviklet seg og MMORPGs er osv osv. Med hovedfokus på Smartbomb, som er en bok skrevet av en AO spiller (som er med i sendingen) om MMORPG spill og AO.

 

50mb mp3 fil varer litt over 2 timer.

Her.

 

Fikk lyst til å aktivere AO kontoen min igjen nå <3

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Dette var veldig gøy å høre på...

 

GSP (anarchy online's radio) radiosending om AO sammenliknet med andre spill, med hvordan AO har utviklet seg og MMORPGs er osv osv. Med hovedfokus på Smartbomb, som er en bok skrevet av en AO spiller (som er med i sendingen) om MMORPG spill og AO.

 

50mb mp3 fil varer litt over 2 timer.

Her.

 

Fikk lyst til å aktivere AO kontoen min igjen nå <3

5760951[/snapback]

 

Genialt! Laste ned.. Takk og takk.

Lenke til kommentar

 

Hvor mange virkelig fornøyde level 220 MP's finner du kontra level 220 MA's?

 

 

4906753[/snapback]

 

Var en grunn till at Hellriaser vant pvp tourney da..

en god mp vinner lett! om han bare kan og spille mp..

 

220's ma's har jeg som doc slakta mange ganger.. skal ikke mye til bare du vet hvordan og vet hvordan det skal gjøres taktisk..

 

Har t.o.m sett crat 220 eie ma 220:p

Ikke undervurder en eneste profession .. er dem bygd riktig @ endgame kan omtrent hvem som helst vinne..

5755763[/snapback]

Husk, *alt* er ikke PvP heller. Det har litt med tid vs. belønning osv, en level 220 MA får *veldig* mye mer igjen for innsatsen ved å lvl'e til 220 enn en MP, en MP må i tillegg surre rundt i Biodome for i det hele tatt i kunne benytte seg av hele sitt "arsenal" på level 220.

 

Finner forresten ikke noe info på AO-forumene om denne PvP-konkurransen, du har ikke en link? Kudos til Hellriaser som vant denne konkurransen, men kan aldri tenke meg han møtte "topp" motstand.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Lurer på noe angående concrete cushions.

Har lest noe om at det kun er low-lvl chars som kan få tak i disse, og at de lett kan bli solgt til high-lvl chars for koselige summer.

Hva er det for noe, og hvor kan man evt. finne slike?

5775885[/snapback]

 

 

Svaret på hvorfor high levels er villige til å kjøpe de er ganske enkelt.... vi er late og glemsomme (og har mer penger enn dere).. vi har ofte 10 par liggende rundt omkring på diverse alts og backpacks.. og de er ALLTID borte når vi skal bruke de... :no:

 

På level 10 missions kan du få disse som reward, og ett par kan nok selges relativt lett for 100.000 credits, kansje så mye som 300.000 om vedkommende er desperat. Lønner seg ofte å sitte litt på items til den rette kjøperen dukker opp (IE. den som er villig til å punge ut mest)

Grunnen til at akkurat level 10 cushions er de beste er fordi alle kan equippe de uten noen som helst sermoni og de gir like mye som ql 50 cushions, men med LANGT lavere krav til å få på seg:)

 

Av andre ting som kan skaffes som reward er intelligence pistoler og treatment rifler, husker ikke navnene på de akkurat nå.

 

Men ett lite tips på slutten, gå gjerne inn i advanced weapons shop og let litt rundt etter pistoler som gir abilities (Str, sta, agi, int og psy) eller våpenskills som er vanskelig å buffe opp (full auto, burst, fast attack, brawl) eller xp guns.

Disse kan kjøpes i shop for 10.000 og selges til spillere for 1m eller mer. Ganske letttjente penger vil jeg si. Det er viktig å tenke på at våpnet helst ikke bør kreve mer enn det du kan få på deg med enkle buffs f.eks pistol = Extreme Prejudice (engineer) 120 + Wrangle (trader) 131 + evt egne buffs

De aller fleste bør klare å få på seg en ql100 pistol om den ikke krever for mye andre skills.

 

Lykke til

/Harakiri

Lenke til kommentar

 

Hvor mange virkelig fornøyde level 220 MP's finner du kontra level 220 MA's?

 

 

4906753[/snapback]

 

Var en grunn till at Hellriaser vant pvp tourney da..

en god mp vinner lett! om han bare kan og spille mp..

 

220's ma's har jeg som doc slakta mange ganger.. skal ikke mye til bare du vet hvordan og vet hvordan det skal gjøres taktisk..

 

Har t.o.m sett crat 220 eie ma 220:p

Ikke undervurder en eneste profession .. er dem bygd riktig @ endgame kan omtrent hvem som helst vinne..

5755763[/snapback]

Husk, *alt* er ikke PvP heller. Det har litt med tid vs. belønning osv, en level 220 MA får *veldig* mye mer igjen for innsatsen ved å lvl'e til 220 enn en MP, en MP må i tillegg surre rundt i Biodome for i det hele tatt i kunne benytte seg av hele sitt "arsenal" på level 220.

 

Finner forresten ikke noe info på AO-forumene om denne PvP-konkurransen, du har ikke en link? Kudos til Hellriaser som vant denne konkurransen, men kan aldri tenke meg han møtte "topp" motstand.

5771909[/snapback]

 

Jeg vil kansje påstå at Pvp er "alt" i meningen det er der du får testa din toons potensiale maksimalt. Der spiller du mot en mer variert og uforutsigbar intelligens enn en mob som kan lures med noen ganske enkle triks. Jeg har forøvrig også sett Mps som kicker 220 folk rundt ganske så hardt og brutalt, men du har tydeligvis bestemt deg for at Mp suger, så jeg skal ikke prøve å overbevise deg ytterligere.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Er det noen her som er med i en org\klan som jeg kan dra nytte av ergo joine og få hjelp å ikke en klan der folk er bare med i for å være med i en.

spiller gratisversjon

 

Nicket mitt er vel Ironmann

viss det er det man skal oppgi?

tja vetke menmen send me an pm da;)

 

Rimorserver

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Det er viktig å tenke på at våpnet helst ikke bør kreve mer enn det du kan få på deg med enkle buffs f.eks pistol = Extreme Prejudice (engineer) 120 + Wrangle (trader) 131 + evt egne buffs

De aller fleste bør klare å få på seg en ql100 pistol om den ikke krever for mye andre skills.

 

Lykke til

/Harakiri

5780586[/snapback]

 

131 wrangle + 120 engineer buff + 20 pistol expertise = 271 poeng i ren buffing.

Mest sansynelig vil du ende opp over-equipped når wrangle og de andre buffene slutter å virke :no:

 

Fullt så enkelt er det ikke. Ikke på lavere levels i hvert fall. Og, det kreves litt NCU for å kunne ta i mot slike buffs.

Men å videreselge slike våpen er en god forretnings ide. For, selv om de er tilgjengelige i butikk, forandrer vareutvalget seg stadig vekk. Og du kan ta gift på at akkurat det våpenet du trenger ikke er der når du trenger det.... :hrm:

Og da er det kjekt at noen selger det privat. Selfølgelig kraftig overpriset.

 

 

/Hillbill

Omni adventurer, RK1

General of Eternal Darkness

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...