Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Stilig! Merker du ikke input lag ved gaming?

Samsung tvene har meget lite input lag. Er vel rundt 20ms. Går helt fint for min del.

 

Eneste problemet er litt ghosting. Spesielt fra sort til lys.

Ikke noe problem for min del det heller. Og forventet heller ikke mere på en 4k tv til 4000kr.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

Stilig! Merker du ikke input lag ved gaming?

Samsung tvene har meget lite input lag. Er vel rundt 20ms. Går helt fint for min del.

 

Eneste problemet er litt ghosting. Spesielt fra sort til lys.

Ikke noe problem for min del det heller. Og forventet heller ikke mere på en 4k tv til 4000kr.

 

Hvilken modell? Hvordan funker det til vanlig pc bruk? Vurderer det selv.

Lenke til kommentar

 

 

Stilig! Merker du ikke input lag ved gaming?

Samsung tvene har meget lite input lag. Er vel rundt 20ms. Går helt fint for min del.

 

Eneste problemet er litt ghosting. Spesielt fra sort til lys.

Ikke noe problem for min del det heller. Og forventet heller ikke mere på en 4k tv til 4000kr.

 

Hvilken modell? Hvordan funker det til vanlig pc bruk? Vurderer det selv.

 

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tv/39-43/samsung-ue40ku6175/234720.11450/

 

Nydelig til pc bruk. Gikk fra en 27 og 24 tommer til denne. Digg med mye bedre plass i høyden.

Eneste plasomme er ghosting som nevnt, noe du sikkert blir kvitt med en litt dyrere variant, samt byggekvaliteten er sånn bob\bob.

Lite støyskjerming på strømforsyningen og (blir svart noen sekunder hver gang jeg slår av taklyset i samme rom)

Men til prisen er jeg knallfornøyd.

 

Bilspill på ultra i 4k med ratt og pedaler, samt en en svær kurvet skjerm er magisk.

 

Bruker noen 43" flate 4k skjermer på jobb, og der merker man at hjørnene blir "litt langt unna".

men 40 er perfekt. spesielt når den er kurvet.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter selv halvannen meter fra en 55" curved Samsung-TV (9-serie) og det er ganske så awesome :) Sitter i en kontorstol, så jeg flytter bare stolen tilbake akkurat langt nok til at TV-en dekker synsfeltet. Funker fett, har aldri vært bedre i online FPS. Overwatch er digg i 4K og så stor skjerm, lett å snipe ;)

 

Har et slags brett på fanget som jeg har mitt mekaniske tastatur på. Når jeg skal spille typiske kontrollerspill setter jeg meg i sofaen og spiller der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...