Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk http://freeshare.us/ så slipper man popup og pluss at

imagehack er treg i forhold til http://freeshare.us/ :thumbup:

Bare så synd Freeshare ødelegger aspect ratio i Firefox. Dessuten så er popups noe man fikk i gamle dager.

Hard Truck Apocalypse var forresten drit-fett, mend Cobra 11 må være et av de korteste spillene jeg noensnne har spilt. Eneste som har vært kortere var Spice Girls-spillet som jeg fullførte på 5 min. Hvordan får du tid til å spille så mange forskjellige spill, Scortech? :p

Rigs Of Rods:

 

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Hard Truck Apocalypse var forresten drit-fett, mend Cobra 11 må være et av de korteste spillene jeg noensnne har spilt. Eneste som har vært kortere var Spice Girls-spillet som jeg fullførte på 5 min. Hvordan får du tid til å spille så mange forskjellige spill, Scortech?

 

Jeg jobber ikke..hehe.Ikke for øyeblikket...men jeg begynner med web design den 26 februar.. :w00t:

 

Ja Cobra 11 - Nitro er ekstremt kort, men etter og ha spilt circuits og laps en del ganger så er det faktisk veldig artig..veldig artige effekter i spillet og bilmodellene er ganske bra laget til...Ja Hard Truck Apocalypse er ganske gøyt..Og langt.hehe..

 

Spice Girls spillet..WTF? kødder du? LOL

 

NB: "This image has been scaled down to fit your computer screen. Click on it to show it in the original size" :thumbup:

 

128fs1820012_th.jpg

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Spice Girls spillet..WTF? kødder du? LOL
Niks, Tok meg omtrent 5-10 min. å spille gjennom :p Greit speedrun-spill

Får dessverre ikke tatt bilde selv siden spillet er "rota bort" for lenge siden. I tillegg er ikke akkurat ISO av spillet det hotteste å få tak i :p. Så her har du noen av de få bildene jeg finner av det på google:

screen1.jpg

screen2.jpg

screen3.jpg

screen4.jpg

screen5.jpg

screen6.jpg

screen7.jpg

screen8.jpg

screen9.jpg

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...