Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Banna fra en server uten grunn jeg også. Mest sannsynlig pga av streaks som denne:

 

http://img340.imageshack.us/my.php?image=csoffice0043wb7.jpg

 

Ble banna fra VAC jeg da.. Er annerledes det..

Det som er teit er at ingen systemer er perfekte, og derfor bør det gå ann å få tilbkake VAC serverene. Hørt flere si at det er ingen sjangs til å få tilbake VAC, men på steambans.com står det: No system is perfect, and here at SteamBans we are not as ignorant as to claim that mistakes are never made.

 

Men det virker ikke som det er slik holdningen til VAC utviklerene er.. Men jeg håper at de undersøker accounten min og finner ut at det er noe feil eller noe..

 

Men blir nok ikke CSS på lenge for meg :S

 

post-69613-1172678779_thumb.jpg

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
nettopp starta på resident evil 4 :) virker bra dette spillet :

128fs3778752_th.jpg128fs3778922_th.jpg

128fs3779146_th.jpg128fs3779221_th.jpg

gikk visst på noen feller :p

8054778[/snapback]

 

bra spill det der ass, er det beste i serien er ikke mye puzels i det som i de andre og helt annet perspektiv bilde elsker det spillet ass, du får sende prv mld vis du sitter fast noen sted da vettu ;) har det på ps2 jeg da

Lenke til kommentar

Resident Evil 4 for PC kom rett inn på topp 10-lista mi over mest traumatiske spillopplevelser noen gang. Det er så dårlig at jeg håper samtlige som hadde noe med dette spillet opplever død og fordervelse i løpet av det kommende året.

Grafikken er så dårlig at Stunts fra 1990 ser bedre ut (men dette er jo litt tilgivelig, da spillet kom for GC først), lyd-kvaliteten er verre enn om jeg hadde laget alle lydene, og det finnes vel to, kanskje tre forskjellige sitater fra de onde menneskene. AI'en er en tragedie, kameravinklingen er som tatt fra rassen til en fyr i Uganda, det finnes ingen mus-støtte, og... jeg har faen ikke nevnt det verste enda! Det verste er kontrollene! De er helt patetiske! I tillegg, når man får opp tips-meldinger om hvordan man bruker kontrollene, så er de faen meg for PS2-kontrollene!! WTF skal jeg ha bruk for left analog stick?! DE FINNES IKKE PÅ PC! At Capcom brukte så lang tid på å konvertere dette spillet til PC, synes jeg er helt ufattelig, med tanke på at de har gjort en så dårlig jobb at jeg gråter her jeg sitter nå.

 

To ord: STYR UNNA! Kjøp en av konsoll-versjonene i stedet, de MÅ være bedre enn PC-versjonen.

 

Bilde fra Pirates, Vikings & Knights 2:

post-46601-1172770729_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Resident Evil 4 for PC kom rett inn på topp 10-lista mi over mest traumatiske spillopplevelser noen gang. Det er så dårlig at jeg håper samtlige som hadde noe med dette spillet opplever død og fordervelse i løpet av det kommende året.

Grafikken er så dårlig at Stunts fra 1990 ser bedre ut (men dette er jo litt tilgivelig, da spillet kom for GC først), lyd-kvaliteten er verre enn om jeg hadde laget alle lydene, og det finnes vel to, kanskje tre forskjellige sitater fra de onde menneskene. AI'en er en tragedie, kameravinklingen er som tatt fra rassen til en fyr i Uganda, det finnes ingen mus-støtte, og... jeg har faen ikke nevnt det verste enda! Det verste er kontrollene! De er helt patetiske! I tillegg, når man får opp tips-meldinger om hvordan man bruker kontrollene, så er de faen meg for PS2-kontrollene!! WTF skal jeg ha bruk for left analog stick?! DE FINNES IKKE PÅ PC! At Capcom brukte så lang tid på å konvertere dette spillet til PC, synes jeg er helt ufattelig, med tanke på at de har gjort en så dårlig jobb at jeg gråter her jeg sitter nå.

 

To ord: STYR UNNA! Kjøp en av konsoll-versjonene i stedet, de MÅ være bedre enn PC-versjonen.

 

Bilde fra Pirates, Vikings & Knights 2:

nå , sånn var det på den første versjonen jeg hadde og biohazard , men nå har det nettopp kommet en ny versjon som da er ment for pc. det jeg er litt skeptisk på er at det står et 3 tall eller no når jeg skal plukke opp ting eller use eller no sånt. ellers merker jeg at det er for pc. er også kommet en mouse patch slik det er mulig og bruke musen om du ønsker det :)

men jeg skal være enig med kontrollene , litt upraktiske . okey nå har jeg fått testa det en del mer , de viser jo kontrollene for en ps2 kontroll så det er jo veldig synd men.

hl22007022418342721lh3.th.jpg

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Bilder fra Freedom Fighter, en moderne klassiker.

altid gøy å drepe komunister, er faktisk litt usikker på hva jeg liker å drepe best, nazister eller kominister

 

(ja er klar over at de færeste tyskere var nazister og det gjelder sikkert sovjet soldater også, men you get the point)

Lenke til kommentar
128fs3820660_th.jpg128fs3820784_th.jpg

128fs3820888_th.jpg

syntes det var veldig dumt at instrusene er for console , så det trekker litt ned. ellers ett okey spill. hadde høye forventninger til dette spillet, må si jeg ble skuffa  :dontgetit:

8056132[/snapback]

blir det det vis du kjøper det da? vis du laster det ned så kan det jo hende folk harcraca det bare fra consol jeg husker jo jeg satt uten emulator og spilte cracka verson av san andreas leneg før det kom på konsol liksom

Lenke til kommentar

Test Drive Unlimited..Fikk det hin dagen:-)

 

Har også begynt på nytt igjen.

Man kan fint bruke savings fra betaen men jeg foretrakk og begynne på nytt igjen.

Pluss at jeg merket at spillet var ikke så smooth når jeg brukte beta savings..

kanskje det bare var meg.hehe

 

128fs4047017_th.jpg

 

128fs4047355_th.jpg

Lenke til kommentar

Bah, jeg vil til han sykingen som står i ringen der, men vaktene lar meg ikke. Har tatt ut alle konkurrenter i arenaen, og gjort alt som er mulig å gjøre av oppdrag i denne byen. Likevel får jeg meg ikke inn til Judge Feng, så jeg får drept ham. :(

 

post-46601-1172881529_thumb.jpg

 

Bildet er forresten fra PC-versjonen av Jade Empire, som kom ut i USA for kort tid siden. Veldig godt spill, men jeg hadde forventet litt mer frihet fra gutta bak KOTOR1 - et av tidenes beste rollespill. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...