Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en kjent kar! :)

 

 

Her Pøser jeg alt jeg har på'n! Han er resistant mot magi så jeg må bruke rå fysisk kraft!

 

 

Nesten død nå...

 

 

Og her løper jeg for livet. Han er virkelig en hard nøtt!

 

 

Jaaaaaaah! Hahahahahah! Jeg klarte det!! Håper det er det jeg tror det er i baggen hans! :dribble:

 

 

Edit:

Hahahahahah! Jeg er verdens mektigste!

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Jo mer kraft maskinen må bruke på å rendere omgivelser, jo mindre blir det igjen til bilen. Omgivelsene fyker man som oftest forbi i en fei uten at man legger så mye merke til hvordan det ser ut i farten. Bilen derimot er sentral fra begynnelse til slutt, og man ser på den stort sett hele tiden. Det blir nesten et trade-off, der man kan ha en fantastisk bil og mindre detaljerte omgivelser, eller et flott landskap og en mindre detaljert bil. En middels bil og et delvis detaljert miljø vil ingen være tjent med. (Selvsagt kan man få til begge deler, men vektbalansen mellom bil <-> miljø kan alltid svinges i den eller andre retningen)

En annen ting er at man ofte har betydelig lang view-distance i bilspill, samt at man beveger seg gjennom banen i et raskt tempo. Det vil dermed bli tyngre for maskinen å rendere, jo mer detaljer, lekre effekter og høyoppløste teksturer landskapet inneholder.

Teknologien som blir brukt i f.eks Oblivion viser jo at man kan få i pose og sekk, men til gjengjeld har karakteren en begrensning i hvor fort han/hun/det kan bevege seg gjennom landskapet.

 

Ellers kan sikkert en mengde folk her greie ut om tekniske løsninger og problemstillinger dersom det skulle være ønskelig. :)

post-49161-1171212955_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...