Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen bilder fra Alien Shooter 2: Vengeance...

 

Her drepes noen stygge selvmordslystne billeaktige skapninger:

post-46601-1173007577_thumb.jpg

 

Kampene i AS2 blir ofte litt overheftige:

post-46601-1173007618_thumb.jpg

 

Nightvision :cool: :

post-46601-1173007648_thumb.jpg

 

I AS2 får man muligheten til å prøve flere forskjellige kjøretøy, blant annet tanken:

post-46601-1173007657_thumb.jpg

 

...som har noe helvetes fyrverkeri å fare med :evil: :

post-46601-1173007706_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ikke verdens beste bilder (og heller ikke verdens beste grafikkort), men jeg var opptatt av å spille (ArmA: Armed Assault) :D

post-53166-1173053020_thumb.jpg

Første bilde er fra et coop mission der vi bruker for det meste helikopter for å fullføre oppdraget (Air Cavalry coop - absolutt anbefalt). Akkurat der og da var vi tom for bensin på helikopteret, pga. at vi var truffet og mistet bensin fort. Så en gjeng på 15 man måtte lande midt opp på fjellet for å vente på bensin og reperasjon. Noen gikk derimot ned fjellet og tilbake til basen, mens en del ventet på et annet helikopter for å bli plukket opp. Tok ca. 10 min før de kom for å fylle bensin på helikopteret, men men... :p

 

Mye moro med dette oppdraget. Dessverre litt lite med bilder, jeg må ta flere neste gang.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Bilde fra: Carmageddon 2

post-79960-1173067645_thumb.jpg

Hoppet akkurat utfor en kant i chase etter en bil :ph34r:

 

Heroes III

 

Helt tilfeldig bilde av motstanderens borg. Fantasisk spill!

 

Dungeons & Dragons Online

post-79960-1173068408_thumb.jpg

Har misforstod jeg questen litt, og fikk alle trollene etter meg.. Argh.

 

Må bare si at jeg spiller nesten bare gamle spill. Kan ramse opp spillene jeg har spilt de siste dagene;

- Raptor

- Screamer

- Destruction Derby (!)

- Mafia

- Transporter Tycoon (!!)

- Red Alert

- C&C

- Settlers II

- Rayman

Endret av MrJones89
Lenke til kommentar
Ikke verdens beste bilder (og heller ikke verdens beste grafikkort), men jeg var opptatt av å spille (ArmA: Armed Assault) :D

post-53166-1173053020_thumb.jpg

Første bilde er fra et coop mission der vi bruker for det meste helikopter for å fullføre oppdraget (Air Cavalry coop - absolutt anbefalt). Akkurat der og da var vi tom for bensin på helikopteret, pga. at vi var truffet og mistet bensin fort. Så en gjeng på 15 man måtte lande midt opp på fjellet for å vente på bensin og reperasjon. Noen gikk derimot ned fjellet og tilbake til basen, mens en del ventet på et annet helikopter for å bli plukket opp. Tok ca. 10 min før de kom for å fylle bensin på helikopteret, men men...  :p

 

Mye moro med dette oppdraget. Dessverre litt lite med bilder, jeg må ta flere neste gang.

8079614[/snapback]

 

 

skremmende :O

 

jeg var den piloten LOL... :D vart en artig plass og lande på ^^

 

hva er nicket ditt ?

 

må bare poste et bilde jeg også. fra arma

post-32851-1173121134_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Banna fra en server uten grunn jeg også. Mest sannsynlig pga av streaks som denne:

 

http://img340.imageshack.us/my.php?image=csoffice0043wb7.jpg

 

Ble banna fra VAC jeg da.. Er annerledes det..

Det som er teit er at ingen systemer er perfekte, og derfor bør det gå ann å få tilbkake VAC serverene. Hørt flere si at det er ingen sjangs til å få tilbake VAC, men på steambans.com står det: No system is perfect, and here at SteamBans we are not as ignorant as to claim that mistakes are never made.

 

Men det virker ikke som det er slik holdningen til VAC utviklerene er.. Men jeg håper at de undersøker accounten min og finner ut at det er noe feil eller noe..

 

Men blir nok ikke CSS på lenge for meg :S

 

post-69613-1172678779_thumb.jpg

8046475[/snapback]

 

Jeg sier ikke du cheater, men VAC baserer seg på to måter som jeg vet om:

 

1:

 

The VAC system does not generate false-positives. Only hacks and cheats (modifications designed to give one player an advantage over other players) will trigger a VAC ban - any modifications to a game's core executable files (.EXE) or dynamic link library (.DLL) files will trigger the VAC system.

 

Som du ser her, så tror jeg på det, VAC banner ikke utenom at den merker at noen programmer har/prøver å modifisere en av .dll eller .exe filene. Derfor tror jeg at du har enten cheatet, eller brukt ett eller annet program som av en eller annen grunn har prøvd å forandre på noe inni disse filene, uten å gi deg fordeler, som klassifiseres som cheat. Og jeg syntes det er OK at VAC sier at VAC er helt feilfri, for de hadde uansett ikke hatt muligheten til å sjekke opp i aslle bans og klager, så dette er egentlig en rask løsning på det. Og 99.999% av de som blir VAC bannet har cheatet på den accounten.

 

2: VAC kjører CRC check på en del filer (ikke spør meg hvordan) og hvis noen tilfeldigvis har en fil som har samme CRC ID som en fil som er registrert som cheat/hack hos STEAM, du vil bli bannet for dette.

 

Sjangsen for at du kjører en fil som har samme CRC ID som en cheat er forresten ekstremt liten.

 

PS: Var jeg deg ville jeg bare gitt opp og kjøpt meg ny account. For det første vil dette skape spekulasjoner om du har cheatet eller ikke (noe jeg uansett ikke bryr meg om i det hele tatt :p) og 1.6 eller Spurce koster under 100lappen via. steam, så jeg ser ikke det helt store problemet med å skaffe seg en ny account ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...