Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før og etter trening er de eneste gangene på døgnet kroppen har behov for karbohydrater. Spis en banan, drikk litt appelsinjuice eller spis noe brød.

 

Ikke mer? Kanskje nok. Irriterer meg som faen at jeg ikke får bort fettstripa på mitdten som virkelig deffinerer rutene :angry: Jaja, kanskje jeg er litt storforlangene i og med at jeg bare er i 2 eller 3. uka jeg går inn for å brenne fett...

 

 

Men fytti faen! Klarte å bruke opp en hel varmtvannstank i dusjen nå!

Lenke til kommentar

Før og etter trening er de eneste gangene på døgnet kroppen har behov for karbohydrater. Spis en banan, drikk litt appelsinjuice eller spis noe brød.

 

Ikke mer? Kanskje nok. Irriterer meg som faen at jeg ikke får bort fettstripa på mitdten som virkelig deffinerer rutene :angry: Jaja, kanskje jeg er litt storforlangene i og med at jeg bare er i 2 eller 3. uka jeg går inn for å brenne fett...

 

 

Men fytti faen! Klarte å bruke opp en hel varmtvannstank i dusjen nå!

Tips...

 

Avslutt dusjen med en kalddusj i 30 sekunder. Dette får kroppen til å bruke energi på oppvarming og gir et visst tidsintervall med økt forbrenning. Har ikke kilden umiddelbart tilgjengelig. Det er heller ikke en vitenskapelig kilde som de fleste hyler og skriker om, men mange har gode erfaringer med dette...

Lenke til kommentar

Trur eg klarte å sprenge to blodårer på trening igår, skulle ta chins med hendene ut frå kroppen, så kjente eg nesten at det "sprengte" i begge underarmane. Tenkte ikkje så mykje på det, sidan eg har kjent før, men seinare på treninga såg eg røde prikkar under huda på begge armane. Då gjekk det opp for meg at det kanskje ikkje er så lurt at sånt skjer for ofte?

 

Ellers, er det noken her som har gode oppvarmingsøvelser til rygg? Spesielt korsrygg.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Før og etter trening er de eneste gangene på døgnet kroppen har behov for karbohydrater. Spis en banan, drikk litt appelsinjuice eller spis noe brød.

 

Strengt tatt trenger aldri kroppen karbohydrater, det er det eneste næringsemnet som du klarer deg helt fint uten. Jeg foretrekker trening med et inntak av litt aminosyrer før, men ellers er jeg i en fastende tilstand - og dette har beviste fordeler i forhold til trening.

 

 

Tips...

 

Avslutt dusjen med en kalddusj i 30 sekunder. Dette får kroppen til å bruke energi på oppvarming og gir et visst tidsintervall med økt forbrenning. Har ikke kilden umiddelbart tilgjengelig. Det er heller ikke en vitenskapelig kilde som de fleste hyler og skriker om, men mange har gode erfaringer med dette...

 

Selv om jeg kan se logikken i dette, så er det jævlig ubehagelig! Fryse gjør jeg ute av dusjen uansett nå for tia  :ph34r:

 

 

Lenke til kommentar

55 kg 5x5 militærpress/skulderpress i dag, yey.. Men benken går faen ikke fremover om det så brenner i helvette.. Jaja, såfremt noe går fremover så :)

Satan! Jeg skal ta halvparten i dag ...

 

Selv om jeg kan se logikken i dette, så er det jævlig ubehagelig! Fryse gjør jeg ute av dusjen uansett nå for tia  :ph34r:

Haha. Huff ja. Tror kanskje ikke det er nødvendig om du bor i Norge.

Lenke til kommentar

Før og etter trening er de eneste gangene på døgnet kroppen har behov for karbohydrater. Spis en banan, drikk litt appelsinjuice eller spis noe brød.

 

Ikke mer? Kanskje nok. Irriterer meg som faen at jeg ikke får bort fettstripa på mitdten som virkelig deffinerer rutene :angry: Jaja, kanskje jeg er litt storforlangene i og med at jeg bare er i 2 eller 3. uka jeg går inn for å brenne fett...

 

 

Men fytti faen! Klarte å bruke opp en hel varmtvannstank i dusjen nå!

Tips...

 

Avslutt dusjen med en kalddusj i 30 sekunder. Dette får kroppen til å bruke energi på oppvarming og gir et visst tidsintervall med økt forbrenning. Har ikke kilden umiddelbart tilgjengelig. Det er heller ikke en vitenskapelig kilde som de fleste hyler og skriker om, men mange har gode erfaringer med dette...

 

Det kan ikke väre mange kalorier. Pulsen vil kun öke litt av 30sek med kulde, derav tror jeg ikke det er mye mer enn 10-20 kalorier, max.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...