Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke med meg en halvliter melk på trening, men som regel stikker jeg hjem (der jeg har melk) eventuelt kjøper noe anna jeg kan innta etter trening hvis ferden skal andre rettinger en hjemmet (hvor jeg har melk)

 

M-factoren har en litt vond ettersmak (som de fleste), men kjennes kun når du slutter å drikke, såååe. Det færre slurker det mindre smærte! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan regner jeg ut hva jeg skal ha i kalorioverskudd/underskudd/ vedlikehold?

 

Kroppsvekten din,

 

X 33 = vedlikehold

X 36-44 = Bulk

X 22-28 = Deff.

 

Det er bare startverdier, om du skal følge en fast verdi / helt motsatt av F&H-C

Disse verdiene starter man på, i den rette enden avhengig av aktivitet ellers, så tilpasser man resultatene.

 

Deffe på 28 og går sakte ned i vekt etter en uke? kutt 200kcal/dag .

 

Med 200kcal pr dag justerer man alle veger etter fremgangen.

Lenke til kommentar

Gah.. kjeder meg. Skal man holde hviledagen hellig eller stikke å trene tro?

 

Det har jeg også lurt på mange ganger, vanligvis blir ikke treninga 100%, men motivasjonen er på topp - før man begynner :p

 

Det ble trening, selvsagt ;)

 

Prozyme med melk er så nam... driter i om blandinga ikke blir optimal. Koser meg :fun:

Lenke til kommentar

Har fått anbefalt ON 100% Whey Gold Standard proteinpulver da jeg begynner å bli lei (og tom) av PF sitt pulver. Er det noen andre merker som smaker bedre (sjokolade) og koster mindre (599 for 2,2kg, gymgrossisten)

 

Evt hvem som selger ON billigere?

 

Bodybuilding.com selger, men da må du egenfortolle og helst sende gjennom jetcarrier for at frakten skal bli overkommelig. Min pakke ligger FORTSATT i tollen, det har den gjort i flere uker nå, jævlig tregt system.

Lenke til kommentar

Hei, jeg leter etter en wiki-lignende side angående bodybuilding, jeg lurer på om jeg så den i denne tråden..

 

Det var bilde av en kropp.. Framme og bak med muskler man kunne holde muspekeren over for så og trykke på dem, når man trykket kom man til en liste over flere mulige måter å trene denne muskelen på, det var enten youtube klipps eller GIF bilder om jeg husker riktig...

 

Noen anelser? Takk :)

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Hei, jeg leter etter en wiki-lignende side angående bodybuilding, jeg lurer på om jeg så den i denne tråden..

 

Det var bilde av en kropp.. Framme og bak med muskler man kunne holde muspekeren over for så og trykke på dem, når man trykket kom man til en liste over flere mulige måter å trene denne muskelen på, det var enten youtube klipps eller GIF bilder om jeg husker riktig...

 

Noen anelser? Takk :)

http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

Lenke til kommentar

Hva kan man si. Jeg også er imponert. Dette var faktisk helt sykt. Jeg fikk nesten vondt i overkroppen av å se på. Jeg følte liksom at jeg burde hatt det vondt, jeg ble overrasket over at jeg ikke følte smerte av å se på. Han ser så lett ut! Det ser så lett ut. Jesus. Det er nesten så inspirerende at det er demotiverende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...