Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører 5/3/1 nå og vurderer ved neste syklus og slenge inn autoregulering på støtteøvelsene.

 

Slik støtteøvelsene er nå kjører jeg 10 reps og 5 sett.

Feks dips:

bw x 10/10/10/10/10

Hvordan gjør jeg dette om til autoregulering for å få tilnærmet like god treningsmengde?

 

Bare War som kjører autoregulering her? :tease:

Lenke til kommentar

skråbenk vs benk, bygger skrå øvre del av brystmuskelen mer effektivt eller er dette bare en klassisk myte?

 

Min erfaring er at det er fakta. Etter jeg begynte med skråbenk har jeg fått rundere brystmukler (bilde finnes i treningsloggen) Kjenner at det er på yttersiden under som mangler litt nå.. :hmm:

 

Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent  :hrm:

Total prisen på hva ble? :tease:

 

Hundrelapp billigere pr bøtte enn om jeg skulle ha kjøpt det fra gymgrossisten. Lå ann til å bli mye billigere, menmen. 

 

9000 kr

 

Hvor mange kilo kjøpte du? Går ut i fra at du har en stund til den prisen! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..?

Mye mat. Det viktigste er egentlig først og fremst hva man spiser dagen før, det er i hvertfall min erfaring.

 

Huff, og fredagene som er min offisielle gi-faen dag.. :/ Får se hva man får til! =)

Gi faen-dag er jo bare gull! Masse karbs og masse trykk til dagen etter :mrgreen:

Lenke til kommentar

Har jeg forstått 5/3/1 riktig?

 

uke 1 - 3 sett med 5 rep, maks rep på siste settet

uke 2 - 3 sett med 3 rep, maks rep på siste settet

uke 3 - 3 sett med 5 rep, 3 rep og 1 rep, maks rep på siste settet

uke 4 - 3 sett med 5 rep, deloading

 

Det er korrekt, så er det støtteøvelser etter hovedøvelsen som gjerne ligger på en rundt 10rep. Er denne jeg ønsker å konvertere til autoregulering :)

Lenke til kommentar

Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent  :hrm:

Total prisen på hva ble? :tease:

 

Hundrelapp billigere pr bøtte enn om jeg skulle ha kjøpt det fra gymgrossisten. Lå ann til å bli mye billigere, menmen. 

 

9000 kr

 

Hvor mange kilo kjøpte du? Går ut i fra at du har en stund til den prisen! :)

 

Ble tilsammen 2 kg Bcaa, rundt 12 kg whey og en 25 kilo kasein  :ph34r: Alt Optimum Nutrition stuff. Skal legge ut sånn skrytebilde når det kommer hit :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...