Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen forslag til forbedringer eller innvendinger til dette programmet? Fronthev med hantler kjører jeg pga en skulderskade jeg pådro meg for en stund tilbake. Rest-time er ikke gjeldene!

post-68747-0-92928500-1290022933_thumb.png

Pull-ups kjøres med 7,5kg mellom bena, da som regel 8 + 7 + 6 + 5.

Det er to forskjellige økter som kjøres 3-4 ganger i uka + svømming :)

Endret av Chris_lox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..?

Mye mat. Det viktigste er egentlig først og fremst hva man spiser dagen før, det er i hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..?

Mye mat. Det viktigste er egentlig først og fremst hva man spiser dagen før, det er i hvertfall min erfaring.

 

Huff, og fredagene som er min offisielle gi-faen dag.. :/ Får se hva man får til! =)

Lenke til kommentar

Noen som har oppskrift på hjemmelaget Gainer? Venter på Mutant Mass nå, men vil ha noe i mellomtiden, pluss at det vil bli litt dyrt å ta det mange ganger om dagen.

Jeg spiser nu 1 boks cottage cheese med 20 hasselnøtter, 20 mandler, noen rosiner, litt honning, en banan og en halvannen desiliter kokosmasse. Ligger på rundt 1100kcal. Om du øker mengden kokosmasse til 2dl, og nøttene til 25 av hver er du oppe i 1250kcal. Om dette ikke skulle være nok kan du jo alltids slenge oppi havregryn i tillegg.

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent :hrm:

 

Total prisen på hva ble? :tease:

 

 

Jeg vet dette er litt kjapt og alt. Men allerede etter 2 uker med ekstra stor senk på skråbenken for å få mer fokus på brystmusklene begynner jeg å se resultater :ninja:

 

senk betyr mer skrå, dvs større vinkel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...