Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blande med melk blir jo det samme som å ødelegge kvaliteten til proteinet.

Da kan man heller kjøpe et billigere protein og blande i vann.

Her betaler man i dyre dommer for isolatrensing, så tilsetter man alt man har renset ut.

 

Ekstra kcal og ekstra protein får man jo også ved å bruke mindre renset protein.

Nå blander jeg i melk selv, bare reflekterer.

Haha, fikk nesten helt panikk her. Altså, jeg kjøper jo ikke proteinpulver fordi jeg synes det er så mye i tillegg til proteinet i melken som jeg ikke vil ha med på kjøpet. Det er jo pga prisen. Ellers kjøper jeg prozyme/myoprotein pga det er best på smak og har den beste blandingen av myse/kasein, ikke egentlig pga det er så lite fett og karbo (dog prosenten protein er jo også størst i disse pulverne). Er jo på bulk, alle kcal er gode kcal :)

Lenke til kommentar

Da ble det en bestilling fra X-life, tar ikke sjangsen på å bestille fra PF når jeg ikke vet hvordan det smaker (skal se om jeg kan få smaksprøver først.

 

1 x Eiselt Crea FX 500g

1 x Myrevolution M-factor 4kg

- Velg Smak: Dark Chocolate

1 x Fettmåler - AccuMeasure Fitness 3000

1 x Frenzy Fat Loss - 120 kapsler

 

Har ikke tro på disse Frenzy Fat Loss, men morsomt å ha prøvd det og! :) Skal også bli gøy å faktisk finne ut fettprosenten min, er lei av synsingen.. Vil også hjelpe til på kostholdet..

Lenke til kommentar

M-factor 4kg til 600,- er vel noe av de billigste, og skal visstnok ikke være så ille kvalitet. Smaken må noen andre svare på.

 

Lurer på om jeg skal teste denne selv nå. Begynner bli tomt for prozyme hjemme, og dennne koster jo tross alt bare halvparten.. Men så var det dette med smaken da.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...