Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri skjønt spotter i knebøy heller, jeg da. Det er bare å kaste stanga bak seg.

 

Jeg setter meg heller ned og lar sikringene ta imot stanga. Det bråker mindre i tillegg til at jeg slipper å skade noen som står bak meg på det overfylte treningssenteret. Når det er mye folk der, er det så ille at man må velge nøyaktig riktig tidspunkt å bevege seg på for å komme rundt noe som helst mellom repetisjonene til folk. Det er som å spille Supermario.

Lenke til kommentar

Ja, han ville prøve å hjelpe deg til tross for at han kunne skade seg selv. For et rasshøl!

Hadde jeg sett det opptrinnet der på et studio ville jeg heller tenkt at du var nissen. ;)

Det var ingen helvettes ting han kunne gjort med den vekta i den høyden.

 

Om du gående på ett fotgjengerfelt ser en bil holde på og skli av veien på glattisen, er du typen som kommer løpende, stiller deg forran og prøver å holde igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker heller ikke spotter når jeg tar knebøy, og har aldri brukt spotter på benkpress. En gang fikk jeg ikke opp stanga på benkpress, men jeg rulla stanga nedover og fikk den av meg til slutt. Var ingen andre på senteret der heller, så det var ikke mye annet å gjøre gitt.

 

Ei som går i klassen min trente samtidig som meg for noen dager siden, og spurte om jeg kunne spotte henne i knebøy siden hun følte seg litt usikker, og det gikk helt greit for meg. Fin utsikt.

Lenke til kommentar

Jeg setter meg heller ned og lar sikringene ta imot stanga. Det bråker mindre i tillegg til at jeg slipper å skade noen som står bak meg på det overfylte treningssenteret. Når det er mye folk der, er det så ille at man må velge nøyaktig riktig tidspunkt å bevege seg på for å komme rundt noe som helst mellom repetisjonene til folk. Det er som å spille Supermario.

Så klart. Om man trener med sikringer er selvfølgelig det det beste alternativet. Jeg er bortskjemt med egen platting og ingen bak meg (og derfor heller ingen sikringer). :)

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Det var ingen helvettes ting han kunne gjort med den vekta i den høyden.

 

Om du gående på ett fotgjengerfelt ser en bil holde på og skli av veien på glattisen, er du typen som kommer løpende, stiller deg forran og prøver å holde igjen?

Halla grabben, slapp av.

 

Jeg mener ikke at han nødvendigvis kunne fått gjort så fryktelig mye. Men jeg skjønner ikke hva som er så galt med det han gjør. Han ser en annen person, han tolker det som at personen trenger hjelp, og instinktivt bestemmer han seg for å prøve og hjelpe. Også får han bare en muggen "fløtt dæh" tilbake. Du må jekke deg ned. :)

 

Hadde han vært redd for konsekvensene av å feile ville han nok spurt noen til å spotte før han begynte.

Som dere så pent har pekt ut er jo treningssentre fulle av "zyzzbrahs" og andre idioter, så det er ikke sikkert alle gjør det vet du.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at han nødvendigvis kunne fått gjort så fryktelig mye. Men jeg skjønner ikke hva som er så galt med det han gjør. Han ser en annen person, han tolker det som at personen trenger hjelp, og instinktivt bestemmer han seg for å prøve og hjelpe. Også får han bare en muggen "fløtt dæh" tilbake. Du må jekke deg ned. :)

Synes du kan roe litt ned her.

 

Prøv og si "Jeg er veldig taknemmelig fordi du kom til unnsetning men jeg trenger ikke hjelp akkurat nå og det hadde vært veldig koselig om du flyttet deg litt sånn at jeg kan slippe vekten" med en failet 1rm på skuldrene.

 

Edit:

Til og med om du prøver å si det på en fin måte er "fløtt dæhh" det eneste som kommer ut kjeften.

 

Jeg beklaget jo selvfølgelig ordbruken min på det dypeste akkurat idet jeg hadde muligheten.

:ph34r::huh::nei::wee::rofl:

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...