Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niks! Det er utrolig deilig! Kan ha på TVen, radio, den musikken man vil - også er det så sykt enkelt. Hvis jeg er litt umotivert en dag, så veit jeg at det bare er å gå ned en trapp :-) Men joda... jeg skjønner poenget. Hvis man er litt sosial av seg, så er det jo sikkert topp på senter :-)

 

Og hvem skal hjelpe deg når du sitter fast under stanga?

 

http://www.youtube.com/watch?v=N-zKA1bZzBs

 

En dag kommer du til å ønske at du var på et treningssenter fullt av andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker sånne "skikkelige" benkpress-benker med støtter på sidene sånn at om man failer kan man bare gjøre seg flat og snike seg bak, og ut av benken.

 

Funny story om nisse på gym1 btw.

Failet som sagt på første forsøk på 160kg bøy her om dagen (null stress egentlig) Men tror du ikke at jeg ser en i speilet ser jeg holder på og faile kommer løpende rett bak meg.

 

Klarer enda ikke forstå hva han 60kg tunge 150cm høye zyzzbrahen trodde han eventuelt kunne gjøre med de 160kg'ene, ta imot vekta i og legge fint på bakken? gryntet bare "fløtt dææh" før jeg lot stangen dette bak meg.

 

90% av "random spottere" på gym er idioter imo.

Lenke til kommentar

Elsker sånne "skikkelige" benkpress-benker med støtter på sidene sånn at om man failer kan man bare gjøre seg flat og snike seg bak, og ut av benken.

 

Funny story om nisse på gym1 btw.

Failet som sagt på første forsøk på 160kg bøy her om dagen (null stress egentlig) Men tror du ikke at jeg ser en i speilet ser jeg holder på og faile kommer løpende rett bak meg.

 

Klarer enda ikke forstå hva han 60kg tunge 150cm høye zyzzbrahen trodde han eventuelt kunne gjøre med de 160kg'ene, ta imot vekta i og legge fint på bakken? gryntet bare "fløtt dææh" før jeg lot stangen dette bak meg.

 

90% av "random spottere" på gym er idioter imo.

Jeg har i mange tilfeller vært på vei for å hjelpe med løft som ser sketchy ut. Heller det enn at noen skader seg. Men jeg ser den da, det er ikke så lett å skulle hjelpe med 160kg hvis man er såpass lett.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å innføre spotting i løping. Hver gang jeg ser ei jente som løper holder jeg meg alltid 4-5 meter bak for å se at hun har god nok teknikk. Om ikke, så er jeg så snill at jeg hjelper hun med å aktivere rumpe- og lårmuskulaturen mer i frasparkene.

 

Hvorfor? Fordi jeg er bare så snill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har i mange tilfeller vært på vei for å hjelpe med løft som ser sketchy ut. Heller det enn at noen skader seg. Men jeg ser den da, det er ikke så lett å skulle hjelpe med 160kg hvis man er såpass lett.

 

Jeg vil heller at noen skader seg enn at jeg hjelper til med et løft, for det er mye kulere å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker sånne "skikkelige" benkpress-benker med støtter på sidene sånn at om man failer kan man bare gjøre seg flat og snike seg bak, og ut av benken.

 

Funny story om nisse på gym1 btw.

Failet som sagt på første forsøk på 160kg bøy her om dagen (null stress egentlig) Men tror du ikke at jeg ser en i speilet ser jeg holder på og faile kommer løpende rett bak meg.

 

Klarer enda ikke forstå hva han 60kg tunge 150cm høye zyzzbrahen trodde han eventuelt kunne gjøre med de 160kg'ene, ta imot vekta i og legge fint på bakken? gryntet bare "fløtt dææh" før jeg lot stangen dette bak meg.

 

90% av "random spottere" på gym er idioter imo.

Ja, han ville prøve å hjelpe deg til tross for at han kunne skade seg selv. For et rasshøl!

Hadde jeg sett det opptrinnet der på et studio ville jeg heller tenkt at du var nissen. ;)

Endret av Rotaderp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble spurt en gang om å spotte for en som skulle ta skråbenk (manualer). Han var ikke fornøyd med insatsen min. Han ville at jeg skulle hjelpe han med hvert eneste løft. Jeg trodde spotting handlet om å være en sikring, samt hjelpe litt på en-to siste repsa. :p

Han kunne jo bare valgt noen lettere vekter om det var så tungt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...