Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Leste et sted at det er grenser for hvor mye man kan legge på seg på en dag med overspising, stemmer dette? Eventuelt hva er grensen?

 

Hvis det stemmer kan man jo i teorien overspise en dag i uken uten dårlige resultater så lenge man er flink resten av uken...

 

Tja. Ut i fra hva superovervektige må spise hver dag så går nok 20000 kalorier greit på en dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom en tur på treningssenteret i hjembygda. Jeg var der såpass tidlig at jeg var der sammen med eldrebølgen. De hadde som vanlig sykkelshorts, joggesko fra 90-tallet og gigantiske formløse t-skjorter, men jeg så at samtlige av mennene (4-5 stykker) hadde skaffet seg håndleddsstøtte fra GASP. Er dette en ny greie på landsbasis? Hva er effekten av disse når de eldre egentlig bare jokker i stykker ryggen?

Lenke til kommentar

Jeg bruker pussygloves rett og slett av den grunn at jeg er helt ekstremt svett i hendene, noe som resultert at jeg har mistet grep et par ganger.

 

EDIT: MEN jeg er ikke stolt. Tar de av så fort jeg har mulighet.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Er styrkeløftklubb på i nærheten av hvor jeg bor, er det noe man kan melde seg inn i selv om man er like nybegynner som meg?

kunne trent mye billigere der enn der jeg gjør nå iallefall kunne kanskje vært greit å få hjelp med teknikk der også

 

edit - skolen ble litt feil

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...