Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom en tur på treningssenteret i hjembygda. Jeg var der såpass tidlig at jeg var der sammen med eldrebølgen. De hadde som vanlig sykkelshorts, joggesko fra 90-tallet og gigantiske formløse t-skjorter, men jeg så at samtlige av mennene (4-5 stykker) hadde skaffet seg håndleddsstøtte fra GASP. Er dette en ny greie på landsbasis? Hva er effekten av disse når de eldre egentlig bare jokker i stykker ryggen?

 

Jeg skjønner ikke hvorfor politikerne har dette ensidige fokuset på hvordan eldrebølgen vil treffe helsesektoren og økonomien når det er et minst like stort problem at den oversvømmer treningssentrene våre.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor politikerne har dette ensidige fokuset på hvordan eldrebølgen vil treffe helsesektoren og økonomien når det er et minst like stort problem at den oversvømmer treningssentrene våre.

 

Eldrebølgen har generelt så dårlig teknikk i øvelser at jeg tror bare politikerne dytter døden litt nærmere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

får titte i kontrakten da. kan det faktisk funke å si det? koster bokstavelig talt 1/6 av der jeg trener nå.

Altså, vil du slutte så klarer du det. Hvor lenge har du vært innmeldt i senteret ditt? Det kan ikke være særlig lenge?

 

Hvilken kjede er det forresten?

Lenke til kommentar

Bulk. Du er ikke så feit at det gjør noe, akkurat. Hadde jeg vært deg hadde jeg ligget på vedlikehold, jeg ser ikke problemet med å gå rundt sånn på stranda, liksom. Men på den andre siden er du ikke et enormt beist heller, så du kan godt bulke etter sommeren viss det er et spørsmål også. Viss du skjønte.

 

 

Det er mine personlige meninger, da, slikt blir jo bare synsing - ingenting er rett eller galt.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Bulk. Du er ikke så feit at det gjør noe, akkurat. Hadde jeg vært deg hadde jeg ligget på vedlikehold, jeg ser ikke problemet med å gå rundt sånn på stranda, liksom. Men på den andre siden er du ikke et enormt beist heller, så du kan godt bulke etter sommeren viss det er et spørsmål også. Viss du skjønte.

 

 

Det er mine personlige meninger, da, slikt blir jo bare synsing - ingenting er rett eller galt.

Takk for svar.

Det er klart, noe beist er jeg jo absolutt ikke, så til høsten blir det uansett bulk. Bare usikker på hva jeg skal gjøre nå før "strandsesongen", og da er det jo alltid greit med litt feedback. :)

Lenke til kommentar

Hjemmegym må være kjedelig det. En del av treningen er jo stemningen som er på et treningssenter.

 

Niks! Det er utrolig deilig! Kan ha på TVen, radio, den musikken man vil - også er det så sykt enkelt. Hvis jeg er litt umotivert en dag, så veit jeg at det bare er å gå ned en trapp :-) Men joda... jeg skjønner poenget. Hvis man er litt sosial av seg, så er det jo sikkert topp på senter :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...