Gå til innhold

Hvilke 3 metal låter blir mest hørt på din maskin????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle vet metallica holder på å lage ny plate nå sant? skal komme ut i 2003 tror jeg (det sies mye rart.. james har vært innlagt vet dere, er ute nå) FFs jeg klarer ikke vente den skulle vært ute i 2001 Q4 !!!

 

jeg har lastet ned en demo på Enter Sandman... 2 !!!! Etter tittelen å spore får vi bare håpe dette blir en like bra oppfølger som The Unforgiven 2. (metallica er jo eneste bandet som får oppfølgeren til å høres bedre ut enn originalen). Fant det på et p2p program, kaza eller noe. var bare gitarriff, VELDIG RÅTT. last ned last ned gutter... :wink:

 

om jeg så må jogge baklengs rundt i byn for å få den cden når den kommer ut så S K A L jeg ha den kjapt. gleder meg, har gjort lenge ¨nå. men har ikke alle cdene så jeg får konsentrere meg om litt der

 

btw har nettop meldt meg inn i offisielle fanklubben, venter på SO WHAT! magazine, de skal være det første bandet som redegjør for hvordan sirkuset foregår økonomisk !

 

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-29 21:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


starfish skrev (2002-05-29 20:55):

Her er noen av dem:


Limp Bizkit - Break Stuff

Limp Bizkit - Nookie

Limp Bizkit - Don`t Remember

Slipknot - People=Shit

System Of A Down - Chop Suey

No Use For A Name - Life Size Mirror

Metallica - Fade to Black

Fear Factory - Shock

Fear Factory - Edgecrusher

Anti-Flag - 911 For Peace

Korn - Blind

Korn - All In The Family

+ + + +



 

Bra liste.

 

Så at noen snakket om nu-metal. Er ikke sikker på om SOAD og KoRn er nu-metal. personlig så mener jeg at de ikke er det. mye dypere tekster og mer avansert musikk enn Limp Bizkit, Linkin Park, Alien Ant Farm... etc.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Er av "eldre model" og må nok si at jeg ikke kjenner til en GOD del av de bandene som er nevnt her.

 

De klasiske HEAVY sangene jeg hører mest på for øyeblikket er:

 

 

Queensriche - Eyes of a Stranger

 

 

Garry Moore - The End Of The World (Heftig SOLO)

(Corridors of Power album) ANBEFALES

 

 

Metal Church - Highway Star

 

 

 

 

 

Staljin

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: staljin på 2002-05-30 05:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


ok, liker sjølv Theatre Of Tragedy sine to siste plater,Apoptygma Berzerk også er konge :smile:

Elektronisk musikk med blanding av aukustiske instrument slik som TOT og Apoptygma Berzerk gjer det, gjer at musikken får eit litt tungt lydbilde som er rått.


men skal vel vere einige i at Dimmu si siste skive er noke av det råaste eg har hørt...sjølv om eg synst dei begynner å bli litt kommers. Var suverent å vere på konserten dei hadde under Inferno festivalen.


(Windir var forresten det desidert beste bandet på Inferno, men Eternal Silence også var bra)


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kosh på 2002-05-27 21:59 ]</font>


Er ikke Apotygma Berzerk norske?

 

Tre fra meg må være (Vanskelig å vleg tre da)

Soil - Inside (Alt av Soil er møkk bra, selv om de bare har gitt ut en CD)

Disturbed - Stupify

System Of a Down - Alt, men må jeg nevne en: Clown

Lenke til kommentar

I winamp akkurat nå:

 

Opeth - The drapery falls

Tool - Schism

Anathema - A dying wish

Within Temptation - Another day

Amorphis - Better unborn

 

Har en the gathering genser som jeg ofte bruker når jeg er på term stuene på blindern. Sikkert mange som tror jeg er en ivrig lan party kar.

 

Betste låta til MDB må være The cry of mankind!

 

[ Denne Melding var redigert av: Arodin på 2002-05-30 23:18 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...