Gå til innhold

Hvilke 3 metal låter blir mest hørt på din maskin????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Låtene som blir mest spilt hjemme hos meg:

 

Helloween - The dark ride

Helloween - I want out

Sonata arctica - 8th commandment(skrivefeil?)

Iron Fire - Rise of the rainbow

Iron Maiden - can I play with madness

Edenbridge - Sunrise in eden

My dying bride - She is the dark

Dissection - Where dead angels lie

Blind guardian - mirror mirror

Pink cream 69 - seas of madness

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 12:48, negerhenriksen skrev:

Guns N' Roses - Breakdown

Guns N' Roses - Estranged

Guns N' Roses - Paradise City


Hmm..vanskelig å begrense seg. Endelig noen som snakker om EKTE musikk istedenfor trance.



 

Guns er vel kanskje meir tyngre rock? Men glimrande uansett :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 22:27, olsen skrev:

Bra liste.


Så at noen snakket om nu-metal. Er ikke sikker på om SOAD og KoRn er nu-metal. personlig så mener jeg at de ikke er det. mye dypere tekster og mer avansert musikk enn Limp Bizkit, Linkin Park, Alien Ant Farm... etc.


Ærlig talt så driter jeg i hva folk kaller musikken, jeg hører på den for å avgjøre om den er bra

 

[ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-05-31 13:22 ]

Lenke til kommentar

Enig. Kategori er ikke så veldig nøye, det som er viktig er hva man liker. Og tar man seg tid til å lytte objektivt på musikk, og driter tynt i hva ANDRE mener om musikken man liker, kan man få noen flotte opplevelser. Det er altfor mange som styrer smaken etter hva ander synes,DET er lamt. Jeg liker Clinter'n sitt utrykk: Opinions are like assholes, everybody got one. Gellar_48 sine utalelser sier mere om den som skriver enn om noen musikkkategori. Det er bedre å være en tulling i stillhet, enn å åpne kjeften og åpenbare det for alle.

Lenke til kommentar

Har nå, eh "hørt" en del av de sangene som er posta her.. og d meste høres ut som hard satanistisk helvedde-musikk..... syke folk som dreper dyr på scenen og slikt......

 

men.. endel av musikken er jo faktisk sinnsykt rå!

metallica, iron maiden, bizkit osv....

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-05-31 13:34, slowcooler skrev:

Enig. Kategori er ikke så veldig nøye, det som er viktig er hva man liker. Og tar man seg tid til å lytte objektivt på musikk, og driter tynt i hva ANDRE mener om musikken man liker, kan man få noen flotte opplevelser. Det er altfor mange som styrer smaken etter hva ander synes,DET er lamt. Jeg liker Clinter'n sitt utrykk: Opinions are like assholes, everybody got one. Gellar_48 sine utalelser sier mere om den som skriver enn om noen musikkkategori. Det er bedre å være en tulling i stillhet, enn å åpne kjeften og åpenbare det for alle.


Godt sagt icon_wink.gif
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 14:21, Swampen skrev:

Har nå, eh "hørt" en del av de sangene som er posta her.. og d meste høres ut som hard satanistisk helvedde-musikk..... syke folk som dreper dyr på scenen og slikt......


men.. endel av musikken er jo faktisk sinnsykt rå!

metallica, iron maiden, bizkit osv....


 

trist å høre at du har sånne meininga. Ingen som drep dyr på scena no til dags, kanskje ett å anna dødt geitehaud eller noke sånt (mayhem på Quart ifjor :smile:

 

og kanskje musikken er litt satanist inspirert, men er ikkje lengre budskapet som er viktig, som det var på begynnelsen av nittitalet. Idag er det musikken som tell, og ikkje imaget.

 

Kan ikkje sei eg ser noke meir negativt i tekstene til enkelte "satan" band som du kalla dei, enn kva diverse rap-artistar har i sine.

 

Musikksmak smak er individuelt,heldigvis, det er viktig å få nye impulsar,sålenge en blir spart av å høre topp40 musikk o.l da :smile:

Lenke til kommentar

hmm

 

nå går det for det meste i slipknot

 

nr 3 på iowa (vet ikke åssen man skriver nsvnet, men jeg veit hva den heter.. hehe)

nr 4 på iowa (har ikke hatt noe behov for å vite hva den heter , så det vet jeg ikke)

og så pipedown - enemies of progress skiva.. er ikke metal, men det er hardere enn punk.. som har blitt nevnt her

 

_________________

Watch your right watch your left watch the right watch the center AND WATCH YOUR BACK!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Arntfinn på 2002-05-31 14:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 07:05, gellar_48 skrev:

igjen dette suger negertiss. dere har smaken i ræva og noen burde stenge denne tråden nå :smile:


 

Hør nå her gutten:

1. Les retningslinjene

2. Lær deg folkeskikk!

3. Hvis noe skal stenges, så er det deg som burde få en 14 dagers utestengelse! :wink:

4. Selv om du ikke liker denne type musikk, så behøver du ikke komme hit å slenge dritt. Det er så jævlig fjortis at jeg blir lettere kvalm!

 

 

Vel, fra håpløse fjortiser til dagens liste:

 

1. Ozzy Osbourne w/Dweezil Zappa - Stayin' Alive

2. Helloween - Escalation666

3. Bad Habitz - Jailbreak

 

Ozzy med disco cover...kult! :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...