Gå til innhold

Hvilke 3 metal låter blir mest hørt på din maskin????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-27 21:25, HoVeSkOt skrev:

alt metal suuuuuger!!!!!



**** SÅ LAMT!!!


Headbang litt mer, å dø! ****s narkis og bokstaveligtalt DRITTSEKKER!


Sadoer i lærbukser som er så stramme at dere blir sterile!!!!!!!!!!


HipHop Rulezz!



 

 

Herregud mann (eller skal jeg si 14TISS?)

Du har alvorlige psykiske problemer...håper du får profesjonell hjelp!

Spørs om ikke du har fått ett av de som navnet ditt er...mye som kan ødelegges oppi der vet du :wink:

Lenke til kommentar

Hmm... Her må det vel bli KONGE-sangen først, Rammstein - Ich Will. Garantert mest hørt av alle sangene! Også mer Rammstein som Kokain, Sonne og Zwitter blir spilt endel. Litt Metallica kanskje og, alt fra S&M cd'en er jo knusebra, spesielt Nothing Else Matters og One. Også Turn the Page og Whiskey in the Jar er bra. Ka mer har vi då? Linkin Park er vel mer pop-rock enn metal, men blir hørt endel det og ja. Listen blir vel slik, og da tar jeg med Linkin Park:

 

1. Rammstein - Ich Will

2. Linkin Park - In the End

3. Rammstein - Kokain

Lenke til kommentar

Dream Theater er en av verdens beste band. Det eneste som er, er at man må ha kommet seg opp på et høyere musikalsk nivå for å virkelig sette pris på dem, derfor er det mange som ikke skjønner denne musikken. Og ja; Petrucci er en av verdens beste gitarister [verdens beste?], og samme med de andre medlemmene i bandet; sammen er de dynamitt! Jeg var på konsert i Spektrum i våres, og fy **** så de spillte! [Dimmu var forresten ikke så borti natta de heller, da de spillte på Rockefeller...]

 

Kosh: Synes du dimmu begynner å nærme seg kommers? Theater of Tragedy er blitt så kommers nå at det er helt ekkelt. Før var de ganske kule, [med det kule samspillet mellom hun kvinnlige og den mannlige vokalisten], nå er de klare for MTV. Det er _ikke_ Dimmu. Og foresten synes jeg de har utvikla seg i positiv retning, i motsatt til et visst annet før nevnt band som skiftet forbokstav... Å sammenligne _mesterverket_ Nexus Polaris med den nye dritskiva; jeg blir nesten på gråten. Når man derimot sammenligner Enthroned med Puritanical, så tenker man bare; ja den skiva var jævli fet, den andre skiva hørtes ganske annerledes ut, men den var jævli fet den også. En viss forskjell.

 

mvh

 

André.

Lenke til kommentar

To die for - All Eternity (Live In You).mp3 <-- helt rå låt.. mail meg / msg hvis dere vet om lignende :smile:

 

 

Ellers:

 

To Die For - Vale Of Tears.mp3

To Die For - Immortal Love.mp3

To Die For - Hollow Heart.mp3

Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight.mp3

 

Har mange flere tips men noen er mer gothrock/rock enn metal...

 

 

Nightwish må selvføgelig ikke glemmes! :smile:

_________________

Shahin (aka. stratcast)

 

Studio pc:

P4 NW [email protected] med DangerDen Maze3, Asus P4S533, 256MB Corsair XMS3000, 4x80GB HDD, Dual 15" LCD, M-Audio Delta 1010.

 

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-05-27 21:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 21:25, HoVeSkOt skrev:

alt metal suuuuuger!!!!!



**** SÅ LAMT!!!


Headbang litt mer, å dø! ****s narkis og bokstaveligtalt DRITTSEKKER!


Sadoer i lærbukser som er så stramme at dere blir sterile!!!!!!!!!!


HipHop Rulezz!



 

Til deg, o'du infantile, sier jeg bare; You gonna burn in hell! ~~Speak no evil, don't you think no evil...~~

Lenke til kommentar

Quote:


Kosh: Synes du dimmu begynner å nærme seg kommers? Theater of Tragedy er blitt så kommers nå at det er helt ekkelt. Før var de ganske kule, [med det kule samspillet mellom hun kvinnlige og den mannlige vokalisten], nå er de klare for MTV. Det er _ikke_ Dimmu. Og foresten synes jeg de har utvikla seg i positiv retning, i motsatt til et visst annet før nevnt band som skiftet forbokstav... Å sammenligne _mesterverket_ Nexus Polaris med den nye dritskiva; jeg blir nesten på gråten. Når man derimot sammenligner Enthroned med Puritanical, så tenker man bare; ja den skiva var jævli fet, den andre skiva hørtes ganske annerledes ut, men den var jævli fet den også. En viss forskjell.


mvh


André.


 

ok, liker sjølv Theatre Of Tragedy sine to siste plater,Apoptygma Berzerk også er konge :smile:

Elektronisk musikk med blanding av aukustiske instrument slik som TOT og Apoptygma Berzerk gjer det, gjer at musikken får eit litt tungt lydbilde som er rått.

 

men skal vel vere einige i at Dimmu si siste skive er noke av det råaste eg har hørt...sjølv om eg synst dei begynner å bli litt kommers. Var suverent å vere på konserten dei hadde under Inferno festivalen.

 

(Windir var forresten det desidert beste bandet på Inferno, men Eternal Silence også var bra)

 

[ Denne Melding var redigert av: kosh på 2002-05-27 21:59 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Alle fra S&M(live) Metallica rocker


 

Roger That! :wink:

 

Etterhvert begynner man å like en for en. Man liker ikke alle metallica sanger med en gang... men etter en stund begynner de å sitte så SYKT...

 

for tiden er for whom the bell tolls feks på min... har en sånn merkelig snert at hvois man har hørt originalen en del, særlig, tar de av.

Lenke til kommentar

Fin måte å skaffe seg bra musikk til mp3 samling det her. Mange bra tips.

 

Alt av Metallica er konge, men de beste albuma er Master of Puppets og Black.

 

Kongelåter som ikke er nevnt tidligere :

Metallica - The Outlaw Torn (spesielt versjonen på S&M)

Metallica - For whom the bell tolls

Megadeth - Trust

Lenke til kommentar

btw dere må få dere DVD'en av s&m... du blir bare helt MED liksom... mye mer innlevelse liksom... prøv den.

 

har oppdaget en veldig bra for en stund tilbake (jeg vet, den er kjent, ikke mobb, det har gått helt i metallica her... ikke så mye annet)

 

Mötorhead - Ace of Spades

 

den er jo kanon

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 15:29, Anders Leipsland skrev:

Theatre Of Tragedy - Der Tanz Der Schatten



 

Enig! Fet låt. Har du Closure - Live albumet? Ligger et konsertopptak der av denne låta (og Cassandra)... Ofte spilt video på min maskin ja...

 

Noen som var på konserten med Theatre of Tragedy på Rockefeller nå nylig forresten? Det nye er greit nok i og for seg, men jeg savner mye av det gamle... Særlig på konserten!

 

Til deg som nevnte Apoptygma: :smile: Burning Heretic, Bitch... fete låter...

 

[ Denne Melding var redigert av: Mad Wolf Magnux på 2002-05-27 23:41 ]

Lenke til kommentar

Nei, nå be jeg skuffet.

 

Så mye bra grupper her men alikevel.

 

Dere skjønner kanskje hva jeg hører mye på. (Jamfør med nicket mitt)

 

Jeg er glad jeg ikke har møtt noen av dere på dc før, jeg har nemlig en pen samling av bootlegs/o.l. av Tool/deftones/ratm/dream theater (Blant annet fra konserten på rockerfell)/korn + mer

Lenke til kommentar

Quote:


ratm skrev (2002-05-28 00:26):

Nei, nå be jeg skuffet.


Så mye bra grupper her men alikevel.


Dere skjønner kanskje hva jeg hører mye på. (Jamfør med nicket mitt)


Jeg er glad jeg ikke har møtt noen av dere på dc før, jeg har nemlig en pen samling av bootlegs/o.l. av Tool/deftones/ratm/dream theater (Blant annet fra konserten på rockerfell)/korn + mer


 

Med ratm mener du rage against the machine ikke sant?

 

Kan du liste opp bootlegene du har av ratm? selv har jeg kun woodstock konserten. Men i tilleg så har jeg alle albumene som er gitt ut, the battle of mexico city dcd'en, den første videoen på VHS og på DVD.

 

*vil ha ratm bootleges*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...