Gå til innhold

Vg artikkel jeg reagerte, angående denne tv akjson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså regjeringen gav 25mil, ? av egen lomme? nei av VÅRE skatte penger. Så det er FOLKET som har gitt pengene. Blir Jævelig provosert av sånn

Det er folk som deg som er provoserende her!

Dette er folk som sliter og har vansker. For mange av dem er livet deres et levende helvete. Og du driver og sutrer over pengene dine. Din jævla egoist. Hold kjeft. Kom deg ut av landet hvis du skal være sånn.

:realmad:

 

 

*ahhh.... deilig å få ut agresjon*

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
altså regjeringen gav 25mil, ? av egen lomme? nei av VÅRE skatte penger. Så det er FOLKET som har gitt pengene. Blir Jævelig provosert av sånn

Det er folk som deg som er provoserende her!

Dette er folk som sliter og har vansker. For mange av dem er livet deres et levende helvete. Og du driver og sutrer over pengene dine. Din jævla egoist. Hold kjeft. Kom deg ut av landet hvis du skal være sånn.

:realmad:

 

 

*ahhh.... deilig å få ut agresjon*

er du HEEEEEELT IDIOT! sa jeg det var noe GALT i å gi pengene???? det er MÅTEN det legges fram på som er gal, det får det som å høres ut som REGJERINGEN gir pengene altså privat!!!

 

 

jeg ser ingen ting galt i å hjelpe disse folkene

Lenke til kommentar
Du burde nok kanskje omformulert posten din, chil..

nei det er hans jobb å ikke forhondsdømme meg, hvis du leser posten så ser du det ikke står noe som helts at jeg er imot å hjelpe dem.

 

 

At han går til angrep på meg viser bare at han ikke kan noen som helst om det økonomiske systemet i norge. Dette må føres på regnskapet. Å som sagt det føres nok på Norges regnskap ikke dems private :)

Endret av chil
Lenke til kommentar
jaja.. hvis du  absolutt vil bli misforstått så..

nei altså han er jo fra 88 så kan kanskje ikke forvente mere, men uansett. At jeg skriver Dårlig er en ting. Det skal jeg ta på meg. Men LES det står INGEN ting om at jeg er imot dette

Måten du ordla deg på gir oss intrykket av at du var imot det. Så, ja, du gjorde nok det..

Lenke til kommentar
Kamerat, hva er det som får deg til å tro at regjeringa STJAL disse pengene? Den sjekken er bare symbolsk og pengene kommer fra budsjettet...men det er vel ikke bra nok det heller?

Har jeg sagt regjeringa stjal dem? Jeg synes det derimot at det er helt feil at pengene "gis" på denne måten får så å la Bondevik dytte fram trynet sitt på TV og late som han er snill (hadde selvfølgelig vært av samme oppfattning om det hadde vært en annen regjering som gjorde det samme).

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...