Jump to content

potetskrell

Medlemmer
  • Content Count

    5456
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

potetskrell last won the day on May 30 2019

potetskrell had the most liked content!

Community Reputation

994 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  1. Tror nok Y tar knekken på det meste av konkurransen
  2. For et helvete det skulle blitt hvis Apple lanserte noe sånt..
  3. Da bør du jo kjøpe Tesla nå TM3 koster fra 400000 og ville fortsatt vært konkurransedyktig med full moms.
  4. Takk gud for det. Samme solide systemet, men stadig med utvidet funksjonalitet, kjappere og enklere.
  5. Går greit i vår 2015-mod med MCU1. Etter siste oppdatering, 2019.32.2.1, ble det imidlertid meget smooth. Litt smålugging har det vært tidligere, men ingenting sjenerende og ikke såpass at det er "vanskelig å bruke". Min 2018-modell føles utdatert pga MCU1.Dette er første gang jeg er misfornøyd med noe i bilen min. Enig. Det tar fra et ellers fantastisk infotainmentsystem. Det er akkurat innafor nå, men ikke noe Ipad-respons akkurat.
  6. De må jobbe med brukeropplevelsen for biler fra før 2018. Det begynner å gå tregt nå..
  7. Jeg forstår at kvaliteten til Tesla ikke er særlig bra, det er greit, de kjører amerikansk standard hvor deres kvalitetskontroll og terskler tillater større avvik enn vi i Norge er vant med.Det er "greit" på en måte, en kultur forskjell. Men det er absolutt ingen grunn for Tesla Norge sin service holdning skal være på dette nivå. At kunder skal bli behandlet på denne måten, og føle seg heldige om noe de egentlig har krav på blir fikset. Er egentlig mest overrasket over hvordan folk her kan ta dette (norske forbrukerrettigheter) såpass lett. At folk tar disse rettighetene forgitt og ikke forstår og respekterer at dette er noe forfedrene våres har kjempet hardt for at vi skal ha. Det handler ikke om at dette er fillesaker eller ikke, men mer prinsipper vi må stå sammen og ta vare på. Hva i alle dager er det du rabler om? Tesla er svært løsningsorientert når det kommer til feilretting og tar kritiske feil på høyeste alvor. Veksten til selskapet i Norge er ekstrem. Dette har helt klart ødelagt for det servicenivået de viste de første årene. Men Tesla forholdet seg til regelverket og retter feil som oppstår. For veldig mange oppstår det ingen feil, men det er selvfølgelig veldig kjedelig å skrive om for Tek/Tu. Hva gjør egentlig denne saken hos Teknisk Ukeblad?
  8. Man er faktisk pliktig til å oppgi kjente feil med biler man selger, ellers kan kjøper kreve utbedring eller erstatning. Jeg ser ikke på dette som oppmerksomhetssyke, men snarere en nødvendig reaksjon på elendig kundeservice. Du synes han presenterte løst dørtrekk og gul skjerm på en god måte (begge under garanti og skal utbedres)? Ja, dette er kjipt. Men her føler jeg det er mer vrangvilje fra bileier enn nødvendig.
  9. Men nå er det jo stort sett bare amerikansk vi ser? så det har jo snudd. Og med Model Y så blir det enda flere. veldig mange flere..
  10. En Tesla hater her ja? Hvordan får du til en bratt kurve til null? Kørka kommentar. Hvis selger ikke hadde vært så oppmerksomhetssyk og laget denne fjollete annonsen, så kunne bilen sikkert vært solgt for mer. Den dramatiske saktevideoen er jo toppen av kaka her..
  11. Deprimerende at folk faktisk ønsker kvelende regler for elsparkesykler, elsykler og alle andre fantastiske fremkomstmidler vi har fått de siste årene..
×
×
  • Create New...