Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig!

Noen ideer/spørsmål/forslag:

1: Skjermfeste, som sitter fast i pulten? :)

2: Er det ikke langt og strekke seg til det skikkelige tastaturet?

3: Er det ikke vanskelig og få oppgradert/gjort noe med PCen? :p

4: Vurdert og dra resten av kablene innvendig også?

1: Har en Asus PB287Q 4k skjerm som jeg venter på, posten har problemer så får ikke hentet den, og det skal lages til et feste som sitter fast i pulten :) (hadde en 29" ultrawide Asus skjerm men den knuste for noen dager siden, så skjermen som du ser på bildet er bare midlertidig)

2: Nei, eller kanskje for noen men det passer perfekt for meg

3: Det er ingen problem, jeg kan bare løsne skruene i den platen som er over pcen så er det mye rom og jobbe i så no problemo

4: Ja, alt skal dras innvendig, har bare ikke komt så langt :p får snart ferie så får nok tid til og bli helt ferdig da :)!

 

Har jo også et enkelt mac tastatur som er helt nede til venstre av bordet, dette har jeg så jeg kan koble til evt. Surface pro eller lignende og ha et tastatur til uten at det plager meg ellers.

 

åsså har jeg lydkontroll og snart vifte kontroll over hovudtastaturet, samt utskjæring til en Ipad 3 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av nye pcen min, er et prosjekt jeg holder på med hvor jeg bygger pcen inn i et bord som jeg har mekket til selv. Er første gang jeg prøver på noe slik og er ikke helt ferdig enda, men tenkte jeg kunne legge det ut her og se hva folk syntes.

 

Spesifikasjonene til pcen

CPU - Intel Core I7-4770K

GPU - Asus Geforce GTX 780 Ti (2-way sli)

RAM - Kingston DDR3 Hyperx Beast på 2400 MHz

PSU - XFX Proseries Black Edition 1050W

Hovudkort - Asus Maximus VI Formula 1150

CPU kjøler - Noctua NH-C12P SE14

 

Så.... any toughts?

 

 

Kreativt og veldig kult, bra jobba :) Hold oss oppdatert med bilder etc, hva med å kanskje opprette en fullstendig worklog til prosjektet?

Lenke til kommentar

Ikke mitt, men bygde en PC litt kjapt i dag :p (Eller blir vell helt egentlig i går :p)

attachicon.gif2014-06-27 23.11.16.jpg

attachicon.gif2014-06-27 23.11.37.jpg

hvordan synes du kabinettet var å bygge i? jeg har kikka på det på nettet, og det ser litt mer "typisk midi tower" ut inni. kjører selv cosmos 2 som main rigg, og det kunne vært kjekt å vite om midi utgaven kan anbefales til de som liker designen.

Lenke til kommentar

 

Ikke mitt, men bygde en PC litt kjapt i dag :p (Eller blir vell helt egentlig i går :p)

attachicon.gif2014-06-27 23.11.16.jpg

attachicon.gif2014-06-27 23.11.37.jpg

hvordan synes du kabinettet var å bygge i? jeg har kikka på det på nettet, og det ser litt mer "typisk midi tower" ut inni. kjører selv cosmos 2 som main rigg, og det kunne vært kjekt å vite om midi utgaven kan anbefales til de som liker designen.

 

Gikk ganske greit, har relativt store hender, men hadde ingen problemer med det, og liker at det er veldig modulært :D

Lenke til kommentar

 

 

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av nye pcen min, er et prosjekt jeg holder på med hvor jeg bygger pcen inn i et bord som jeg har mekket til selv. Er første gang jeg prøver på noe slik og er ikke helt ferdig enda, men tenkte jeg kunne legge det ut her og se hva folk syntes.

 

Spesifikasjonene til pcen

CPU - Intel Core I7-4770K

GPU - Asus Geforce GTX 780 Ti (2-way sli)

RAM - Kingston DDR3 Hyperx Beast på 2400 MHz

PSU - XFX Proseries Black Edition 1050W

Hovudkort - Asus Maximus VI Formula 1150

CPU kjøler - Noctua NH-C12P SE14

 

Så.... any toughts?

 

 

Kreativt og veldig kult, bra jobba :) Hold oss oppdatert med bilder etc, hva med å kanskje opprette en fullstendig worklog til prosjektet?

 

Takk takk :)

Ja hvis en fullstendig worklog er noe som du er innstresert i så kan jeg nok gjøre det ;)

Lenke til kommentar

På budsjett Nizz1? :p

Luftkjølt GPU liksom :)

 

Måtte teste gpuene på luft først :D

 

Har selvfølgelig vannblokker. Dog er ikkje sikker på at de overklokker så evig mye lengre på vann, men stille blir dem iallefall. Bråker jo VM selv med tri-x kjøleren med vifta på mere enn 50%

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

 

 

På budsjett Nizz1? :p

Luftkjølt GPU liksom :)

Måtte teste gpuene på luft først :D

 

Har selvfølgelig vannblokker. Dog er ikkje sikker på at de overklokker så evig mye lengre på vann, men stille blir dem iallefall. Bråker jo VM selv med tri-x kjøleren med vifta på mere enn 50%

Prøvd de på under vann ennå Nizzen? :)
Jepp, men i cfx vil de ikkje høyere enn 1150mhz uansett volt spill stabilt. Kan benche på 1200. Helt middels.
Lenke til kommentar

 

 

 

På budsjett Nizz1? :p

Luftkjølt GPU liksom :)

Måtte teste gpuene på luft først :D

 

Har selvfølgelig vannblokker. Dog er ikkje sikker på at de overklokker så evig mye lengre på vann, men stille blir dem iallefall. Bråker jo VM selv med tri-x kjøleren med vifta på mere enn 50%

Prøvd de på under vann ennå Nizzen? :)
Jepp, men i cfx vil de ikkje høyere enn 1150mhz uansett volt spill stabilt. Kan benche på 1200. Helt middels.

 

Om bare eVGA hadde lagd 290(X) Classy :love:

Men så er jo Nvidia favoritten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...