Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Utrolig grei PC for alderen av delene. Du får vel teoretisk like bra ytelse på skjermkortet som 280x siden de bruker samme arkitektur og egentlig bare er en rebrand. Har lyst på PSU og SSD så jeg kan få opp min stasjonære også snart. :hmm:

Kan game litt på denne htpc'en, men den er bygd for å spille av 4k materiell. Har også en svær kasse med semi-nyere hardware hvis jeg vil game eller benche. Jeg må nok stappe inn en ssd snart, stjele fra den ene laptopen som ikke brukes så ofte. Kona kommer til å bli glad når jeg flytter Silverstone Tj11 inn på kontoret, som nå står ved siden av tv-benken. Hun mente at kassa var for dominerende. Jeg syns den passa veldig bra der.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får lyst til å bytte ut mitt ikke så gamle 650D, Greit kabinett, Men har litt problemer med at jeg ikke kan kjøre push pull på den simple radiatoren (Kablene er i veien på Hk`et). Også for å fremtidsikre seg til vannkjøling. Har sett på R4 XL og air 540. hvaTror dere 650D er verdt idag? koster 1550kr hos komplett, å 1100Kr elns?

 

Tenker å få kjøpt noe etter jeg får skjermkortet. Er vel greiest å få kjøpt på launch? Ihvertfall planen :)

Beklager off-topic (som jeg gjør endel) :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Får lyst til å bytte ut mitt ikke så gamle 650D, Greit kabinett, Men har litt problemer med at jeg ikke kan kjøre push pull på den simple radiatoren (Kablene er i veien på Hk`et). Også for å fremtidsikre seg til vannkjøling. Har sett på R4 XL og air 540. hvaTror dere 650D er verdt idag? koster 1550kr hos komplett, å 1100Kr elns?

 

Tenker å få kjøpt noe etter jeg får skjermkortet. Er vel greiest å få kjøpt på launch? Ihvertfall planen :)

Beklager off-topic (som jeg gjør endel) :p

750D er jo fint. Brukt kabinett får du nok ikke så mye for gitt. Heldig hvis du får 1000. Det koster 1300-1400 nå. http://www.prisjakt.no/product.php?p=802863

Lenke til kommentar

 

Får lyst til å bytte ut mitt ikke så gamle 650D, Greit kabinett, Men har litt problemer med at jeg ikke kan kjøre push pull på den simple radiatoren (Kablene er i veien på Hk`et). Også for å fremtidsikre seg til vannkjøling. Har sett på R4 XL og air 540. hvaTror dere 650D er verdt idag? koster 1550kr hos komplett, å 1100Kr elns?

 

Tenker å få kjøpt noe etter jeg får skjermkortet. Er vel greiest å få kjøpt på launch? Ihvertfall planen :)

Beklager off-topic (som jeg gjør endel) :p

750D er jo fint. Brukt kabinett får du nok ikke så mye for gitt. Heldig hvis du får 1000. Det koster 1300-1400 nå. http://www.prisjakt.no/product.php?p=802863

 

Satser på 850Kr da viftekontrolleren er borte (Hev den etter å ha lest den brenner opp om man faktisk bruker alle slotsa + den krever en molex :nei: )

 

EDIT; ser ut som om valget havner på Air 540. Etter å ha sjekket komplett etter 750D. Om jeg bare hatt hatt de ekstra pengene nu ^!^ :dribble:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

3x 290x. , 2x 780ti, 2x 780ti , 2x 780ti.

 

Ikke en kabel vises i kabinettet uten om 24-pin og til gpuene.

Psu, ssd er i bakrommet.

1x 120mm-vifte og 4x 140mm.

Rene hårføneren og klade gpuer.

 

Får ikke lastet opp bilder, feilmelding bare.

#forumerror

#yolo

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke mobb kabinettene med verdens beste luft og ryddighet.

Har 4 og det er de beste jeg har selv om jeg ikke velger det på spillpcen.

Hva bruker du til riggen din da? :)

 

Air 540 er jalla, hold deg unna.

En kompis sa også det bare var noe plastikk dritt, Men den får så mange positive reviews. Hva bruker du i riggen din da? :)

 

 

LD V7.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke mobb kabinettene med verdens beste luft og ryddighet.

Har 4 og det er de beste jeg har selv om jeg ikke velger det på spillpcen.

Hva bruker du til riggen din da? :)

 

Air 540 er jalla, hold deg unna.

En kompis sa også det bare var noe plastikk dritt, Men den får så mange positive reviews. Hva bruker du i riggen din da? :)

 

 

LD V7.

 

Oja, Det er jo skikkelig kvalitet Koster jo deretter) :)

Lenke til kommentar

Tg ja, Kan desverre ikke i år, Da jeg er for ``Liten`` i mine foreldres øyne, Kan overklokke, vannkjøle delidde osv, Men å dra til Hamer er for dumt :nei:

 

Det kan jo ikke skje så mye med poden når han står på gutterommet og fikler i BIOS vet du.

Men hin sida ta mjøsa er en skummel plass derimot, der kan du bli angrepet av sinte røyefiskere og turister som ikke skjønner at OL var i '94.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tg ja, Kan desverre ikke i år, Da jeg er for ``Liten`` i mine foreldres øyne, Kan overklokke, vannkjøle delidde osv, Men å dra til Hamer er for dumt :nei:

 

Det kan jo ikke skje så mye med poden når han står på gutterommet og fikler i BIOS vet du.

Men hin sida ta mjøsa er en skummel plass derimot, der kan du bli angrepet av sinte røyefiskere og turister som ikke skjønner at OL var i '94.

 

Kan faktisk ta fyr når poden fikler med Bios eller prøver å teste et skjermkort for å sikre seg av Psu ikke tok knekken på det, Men så tok chieftecfaenskapsdrittpsu knekken på det likevell, og kortet satt i flammer... Sååå er ikke helt trygt det heller ^!^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...