Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var ung og dum så hadde jeg bare laptop (fra konfen) og da lagde jeg eget bord med bordvifte under for å kjøle den ned (den brukte samme CPU som du fant i stasjonære bla.), og siden har det mer vært for å testing.

Sist gang, i nyere tid med fasekjøler var mest fordi den forrige laptopen klokket seg ned etter en stund med spilling (defekt stasjonær på den tiden), og tenkte kanskje den throttlet pga temp. Så jeg ble sur og koblet på fasekjøler og testet med minus 40 grader på GPUen. :devil:

Og fordi det var gøy. :p

Enden av historien var at det var noe strømleveranseproblemer som skapte det. :innocent:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg var ung og dum så hadde jeg bare laptop (fra konfen) og da lagde jeg eget bord med bordvifte under for å kjøle den ned (den brukte samme CPU som du fant i stasjonære bla.), og siden har det mer vært for å testing.

 

Sist gang, i nyere tid med fasekjøler var mest fordi den forrige laptopen klokket seg ned etter en stund med spilling (defekt stasjonær på den tiden), og tenkte kanskje den throttlet pga temp. Så jeg ble sur og koblet på fasekjøler og testet med minus 40 grader på GPUen. :devil:

Og fordi det var gøy. :p

 

Enden av historien var at det var noe strømleveranseproblemer som skapte det. :innocent:

Hehehe ^!^ Jaja, Er ikke alltid like ille som man tror, selv om strømleveranseproblemer som du sier, er ikke helt knall ^!^

 

Var bærbaren forsatt brukbar etter å ha blitt fryst ned? ^!^

Lenke til kommentar

Her er mitt kabinett, 750D.

Bygde denne pcen for snart 1. år siden. Ble vel aldri helt ferdig, bomma litt med målingen og fikk ikke plass til mitt 250 ml reservoir :hmm: Mistet en del motivasjon, skulle lakke pci dekslene i hvitt, svart matt plexi i bunn, og bytte vifte bak (lik de som er på radiatorene) og modde fronten med litt mer ventilasjon.


57rd4Wgl.jpg

 

QAJaxFml.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Lite. Har 11 disker i serveren foreløbig. :p

Bildene er ikke helt nye, skal komme med nyere bilder om ikke alt for lenge.

Hvormange TB er det totalt, da? :p

 

5, skal ta bort 3tb-disken når jeg skal bygge NAS. :p

 

Blir kanskje 1tb til om ikke alt for lenge.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Hvilket kabinett utenom LD cooling har plass til 2 stk psu og vannkjøling?

Caselabs, 900D, og noen Lian li?

 

 

 

Lite. Har 11 disker i serveren foreløbig. :p

Bildene er ikke helt nye, skal komme med nyere bilder om ikke alt for lenge.

Hvormange TB er det totalt, da? :p

 

5, skal ta bort 3tb-disken når jeg skal bygge NAS. :p

 

Blir kanskje 1tb til om ikke alt for lenge.

 

Da har du ganske mye mindre TB på ganske mange flere disker, noe som ikke er veldig smart :p

Lenke til kommentar

Da har du ganske mye mindre TB på ganske mange flere disker, noe som ikke er veldig smart :p

Skal bruke 3tben i raid 1 med en annen 3tb på en liten server/NAS, som backup på den andre den store offsite serveren. :p

Eller rettere sagt, denne store offsite serveren blir backup til NASen.

Edit: Rot.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...