Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Kalle.

 

Hva er poenget med parallel på skjermkorta når vannet går rett igjennom? Poenget med parallel er at vannet skal inn i begge korta samtidig men skal ut samtidig på motsatt til ingang.

Ja, jeg har ikke parallell, skulle bare sjekke temps når jeg kjørte rett gjennom for moro. 80 grader på 1.21v. Er ikke slik nå :w00t: Har oppdatert bilde med slik det kjøres. Veldig nøjd.

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Dette er vel innenfor topic, så tillater meg å poste et par bilder av noen kabinettilbehør jeg fikk nå nylig. Frontpanel-saken med USB2.0 og 3.0 er super, den tar seg av alle onboardkontaktene som ikke tilhører panelet. Litt lange kabler (syns ikke, men de er vel en halvmeter omtrent), men jeg bestilte en som i det minste var lang nok.

post-101601-0-32136000-1410044775_thumb.jpg

Thumbscrews med alienmotiv er vel litt underlig, men en artig sak likevel.

post-101601-0-11218000-1410044771_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel innenfor topic, så tillater meg å poste et par bilder av noen kabinettilbehør jeg fikk nå nylig. Frontpanel-saken med USB2.0 og 3.0 er super, den tar seg av alle onboardkontaktene som ikke tilhører panelet. Litt lange kabler (syns ikke, men de er vel en halvmeter omtrent), men jeg bestilte en som i det minste var lang nok.

attachicon.gifIMG_4459.JPG

Thumbscrews med alienmotiv er vel litt underlig, men en artig sak likevel.

attachicon.gifIMG_4461.JPG

 

Jeg trenger også en slik svart 5.25 sak med usb 3 i. Jeg vil også ha :D

 

Synn de bare er på ebay?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...