Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men nå tror jeg de som vil skjønner, det er ikke en så uvanlig oppfatning.

 

Er du sikker på det? Har vært over snittet interessert i film i over halve livet mitt, og har i løpet av den tid rukket å diskutere og prate mye film både på internettet og IRL. Men jeg har aldri vært borti noen som verken nærmer seg eller hinter mot den påstanden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men nå tror jeg de som vil skjønner, det er ikke en så uvanlig oppfatning.

 

Er du sikker på det? Har vært over snittet interessert i film i over halve livet mitt, og har i løpet av den tid rukket å diskutere og prate mye film både på internettet og IRL. Men jeg har aldri vært borti noen som verken nærmer seg eller hinter mot den påstanden.

 

 

Jeg på min side digger damer i filmer og de kan være like gode skuespillere som menn og på noen områder kan de faktisk være bedre også.

 

Jeg tenker ikke bare på actionfilmer her.

Lenke til kommentar

Fantastic Beasts and Where to Find Them 8/10

 

Ila den siste uken har jeg trålet meg gjennom samtlige filmer i Harry Potterserien. Oppdaget tidligere i dag at Fabeldyr og Hvor de er å finne var på Netflix. Må si at det var med litt tvil at jeg startet denne, da jeg liker Harry Potter ganske godt, og hadde en følelse på at jeg ville bli skuffet. Jeg ble veldig positivt overrasket! Eddie Redmayne spilte rollen sin som Scamander kjempeflott. Og ikke minst digget jeg karakteren! En komisk kløne :p Litt som meg selv.

 

Da er det bare å vente på at oppfølgeren skal komme. Og satse på at The Cursed Child skal få grønt lys fra studio!

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan det skulle være mulig å filmatisere Cursed Child. Har ikke sett teaterstykket, men har lest det meste av boken. (Aner ikke hvorfor jeg stoppet.) Uten å spoile for mye er det mange gamle karakterer fra Harry Potter med. Skulle de filmatisere historien må de jo nesten ha de "ekte" skuespillerne med, men det er tvilsomt at det vil være mulig. Uten å spoile for mye dukker for eksempel Snape opp her og der, men skuespilleren er jo dessverre død, og det blir litt feil å bare bytte ham ut.

Lenke til kommentar

Swiss Army Man

 

Vel. All logikk tilsier at jeg ikke burde like denne filmen.. En spennende handling blir gjort så surrealistisk som du får det til. Her er det ikke mangel på prompe- og pesselurhumor. Men av en eller grunn koste jeg meg gjennom filmen. 

 

Uten å spoile noe så sier jeg bare at jeg savner en forklaring på hele historien..

 

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...