Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K-19: The Widowmaker (2002)

 

Høyst middelmådig affære. Skuffende med tanke på at Bigelow er bak rattet og med seg på laget har hun Harrison Ford, Liam Neeson, et svært budsjett og en interessant historie fra virkeligheten. Filmen preges av lite kreativitet og klisjefylt dialog. Kjøper heller ikke Ford og Neeson som russere. Nei, denne når ikke Das Boot til knærne en gang. 5/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

The Number 23 (2007)

Veldig kul film, likte den godt. Spennende, kul historie. Jim spiller bra, mange av de andre også. Anbefales.

 

Ble mondo skuffet av den , forventet så mye mer enn jeg fikk .........ja ja , can't win em all.

Lenke til kommentar

Taken 2 (2012)

 

Veldig bra film. Får veldig mye tilbakeblikk ifra eneren. Likte selve oppbyggingen, men syntes all action ble pressa veldig sammen og gjort litt for lett. Han fant jenta og exen sin med en gang. I den første filmen var det masse leting osv, føltes som at filmen ble mye lenger. Denne filmen var ikke like gøy syntes jeg, men fortsatt en god film.

 

8/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Taken 2 (2012)

 

Veldig bra film. Får veldig mye tilbakeblikk ifra eneren. Likte selve oppbyggingen, men syntes all action ble pressa veldig sammen og gjort litt for lett. Han fant jenta og exen sin med en gang. I den første filmen var det masse leting osv, føltes som at filmen ble mye lenger. Denne filmen var ikke like gøy syntes jeg, men fortsatt en god film.

 

8/10

 

Enig. En av de beste oppfølgere siden Terminator 2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Swamp Thing 4/6 , med Louis "Kamal Khan" Jourdan og Adrienne "Catwoman" Barbeau......en fyr blir forvandlet til et sumpmonster og vil ha hevn over mannen som er ansvarlig.....grei nok for å slå i hjel litt tid.

 

Return of Swamp Thing 3/6 , litt seig......denne gang med Locklear som STs kjæreste.

 

Marvel-filmer :

 

Avengers 5/6 , kjempebra

Fantastic Four 4/6 , bra

 

Aldri vært noe særlig X-men fan.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Iron Man 3

Da var det vel bevist. Iron Man 1 var ganske bra, til tross for en svak slutt. Det var noe nytt man ikke hadde sett før, kanskje med unntak i Batman Begins og Dark Knight. Men der de var veldig seriøse var Iron Man mer som en komedie. Iron Man 2 var ganske kjedelig i forhold til den første, og selv om Avengers var bra hadde Iron Man selv en ganske liten rolle der. Og nå har vi en tredje Iron Man-film. Den er ikke akkurat dårlig, og fans av Iron Man vil nok like den. Vi andre finner fint lite her vi ikke har sett før i to filmer allerede. Tre hvis vi tar med Avengers. Som sagt ikke en dårlig film for fansen, men vi andre kan heller bruke tid på noe annet.

Vurdering: 6/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

John Dies At The End (2012)

 

post-140267-0-14985100-1367178316_thumb.jpg

 

 

Sprø, rar, humor, blodig, absurd.

Tror det er alt jeg behøver å si om denne filmen.

 

 

Er du fan av filmer som Army Of Darkness o.l. vil nok John Dies At The End falle i smak.

 

John har blandet seg oppi noe farligt noe...et "magisk" stoff som får de til å se en annen dimensjon, samt at de klarer å krysse den!

 

 

Kameraten hans, Dave, bli ufrivillig dratt inn i dette, og det er han vi følger igjennom filmen. Ting tar helt av.

 

Stor koste meg! Joda, effektene er litt ugjevn, men de fungerer.

 

 

8/10

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Vy83MPk7Wpg

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...