Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos usikret last. Fikk meg gratis Jysk 180x200 overmadrass etter at jeg lå bak en fyr som hadde denne rullende helt usikret på hengeren sin hjem fra sverige for noen år tilbake. Denne veide vel rundt 25kg, hvor vi så denne rulla frem og tilbake på hengeren, hvor den til slutt hoppa av hengeren i en rundkjøring. vi snudde, stappa madrassen inn i bilen og dro hjem.

 

Håper han tenker seg om neste gang han skal ha noe slik på hengeren. :)

Endret av Simkin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud gårdagen var en hel******* dag i Oslo. På en tur som skal ta 30 min, brukte jeg 1 time og 20 min ut av Oslo, nordover. 

 

Hva er det som egentlig skjer bare det kommer litt snø??? Personbilulykker i øst og vest, samt vogntog som blir stående fast = oppskrift på uutholdelige køer. Og når E6 er knallrød på Google Maps, så skal alle presse seg inn på Østre Aker vei, som forøvrig er to-felts.

 

Grøsser med tanken på hvor mye tid jeg kaster bort i rushtrafikk :nei:  :nei:  :nei:

Lenke til kommentar

Elbilene har all skylda for den økte trafikken

 

Bold statement. De som har gått over til elbil kjører vel ikke sin gamle fossilbil og elbil samtidig?

 

Østre aker vei er da firefelts som etter Stovner deles i to deler hvorav en går til Lørenskog og den andre går ut på E6 nordover.

 

Mellom Ring 3 og E6 er den to-felts, i hver kjøreretning mener jeg selvsagt :). Men korrekt term er nok 4-felts ja. Flaskehalsen er først og fremst innkjøringen til E6 nordover.

Endret av Fi5kuS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud gårdagen var en hel******* dag i Oslo. På en tur som skal ta 30 min, brukte jeg 1 time og 20 min ut av Oslo, nordover. 

 

Hva er det som egentlig skjer bare det kommer litt snø??? Personbilulykker i øst og vest, samt vogntog som blir stående fast = oppskrift på uutholdelige køer. Og når E6 er knallrød på Google Maps, så skal alle presse seg inn på Østre Aker vei, som forøvrig er to-felts.

 

Grøsser med tanken på hvor mye tid jeg kaster bort i rushtrafikk :nei:  :nei:  :nei:

 

Folketettheten kombinert med en viss andel skrale sjåfører med dårlig utstyr, er forklaringa. 

 

Elbilene har all skylda for den økte trafikken

 

Hahahaha.

Lenke til kommentar

Automatiske systemer er en uting

Har kjøpt bil uten slike systemer, da jeg foretrekker å ha kontroll

Har ikke engang automatiske vindusviskere da de irriterer der de kommer på hele tiden uten at de egentlig trengs og de sliter viskere mye fortere

Amerikanske biler fra 60-tallet har automatisk fjernlys, så det er ikke noe nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...