King Tony Craig Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Faen, nå føles det bittert at vi bare leder 1-0. Men en bedre kamp enn jeg fryktet på forhånd. Vi skaper alt som er av sjanser. Heggem og Ødegaard, som var ræva mot Irak er mye bedre i dag. 2
daruu Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Samtlige har hevet seg betraktelig fra forrige kamp imo. Kan bli bra videre ! 1
ChopperRead Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni edge skrev (Akkurat nå): Har vi en erstatter til Ødegaard? Han ødelegger det meste han er involvert i her.. Really?😂😂 skaper ALT utpå her. 4
edge Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) ChopperRead skrev (3 minutter siden): Really?😂😂 skaper ALT utpå her. Eneste jeg har sett er at han blåser en stor sjanse langt over, og sentrer en rett til keeper. Ellers er det mest feilpasninger og dårlige valg. Selv pasningen som ledet til målet gikk jo rett til Koulibaly, som så driter seg ut. ^fmj skrev (2 minutter siden): Hvorfor må Wikestad rope sånn? Er ikke det poenget med Wikestad? Endret 23. juni av edge 1
toro6 Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) 9 minutes ago, ^fmj said: Hvorfor må Wikestad rope sånn? Prøver sikkert å skape litt stemning. Han ser for seg en haug berusede nordmenn som selv sitter og skriker. Endret 23. juni av toro6
^fmj Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni toro6 skrev (3 minutter siden): Prøver sikkert å skape litt stemning. Han ser for seg en haug berusede nordmenn som selv sitter og skriker. 2
barezell Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni edge skrev (12 minutter siden): Eneste jeg har sett er at han blåser en stor sjanse langt over, og sentrer en rett til keeper. Ellers er det mest feilpasninger og dårlige valg. Selv pasningen som ledet til målet gikk jo rett til Koulibaly, som så driter seg ut. Er ikke det poenget med Wikestad? Får se igjen 🥳
ChopperRead Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) Herlig. Deilig med en back med ekstrem fart Endret 23. juni av ChopperRead 1
King Tony Craig Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Haalannnnnnnnnnnnnnnnnd!!!!!!!!!!!! Vi har verdens beste spiss! 1
^fmj Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) Nå håper jeg Berg får starte mot Frankrike. Haaland er ganske god. Endret 23. juni av ^fmj 1
Imaginacíon Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni 1 minute ago, BIlly Bones said: Spiller de Bønna fra Nord på stadion? 😂 Jepp😃😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå