^fmj Skrevet tirsdag kl 23:05 Skrevet tirsdag kl 23:05 En forferdelig omgang, reddet av kanskje verdens beste goalgetter. 1
DukeNukem3d Skrevet tirsdag kl 23:14 Skrevet tirsdag kl 23:14 Svakteste jeg har sett fra Ødegaard på mange år
FrihetensRegn Skrevet tirsdag kl 23:14 Skrevet tirsdag kl 23:14 På tide å bytte ut Julian Ryerson, mye dårlig spill
King Tony Craig Skrevet tirsdag kl 23:15 Skrevet tirsdag kl 23:15 Ta ut Ødegaard. Han har vært fullstendig bånn. 1
^fmj Skrevet tirsdag kl 23:22 Skrevet tirsdag kl 23:22 Ja, må få gjort noen bytter nå, dette holder ikke. Dommer Atcho hjelper heller ikke på humøret. 1
Mr.Duklain Skrevet tirsdag kl 23:28 Skrevet tirsdag kl 23:28 Irak er farlige nå. Dommeren er totalt ræva ja.
DukeNukem3d Skrevet tirsdag kl 23:28 Skrevet tirsdag kl 23:28 Føler meg ikke trygg på dette dommernteamet. Her kan Irak fort få en billig straffe. 1
BadCat Skrevet tirsdag kl 23:33 Skrevet tirsdag kl 23:33 Er det kamp eller baker de sirupsnipper. Jeg har ikke nerver til dette.
King Tony Craig Skrevet tirsdag kl 23:40 Skrevet tirsdag kl 23:40 Østigård! Endelig gjorde Ødegaard noe positivt. 1
Tussi Skrevet tirsdag kl 23:40 Skrevet tirsdag kl 23:40 DukeNukem3d skrev (Akkurat nå): ØSTIGÅÅÅÅÅÅRD Skulle akkurat til å kritisere så mange bytter, men skal holde godt kjeft 😀🇧🇻 1
^fmj Skrevet tirsdag kl 23:55 Skrevet tirsdag kl 23:55 Får rose effektiviteten, alt det andre holder ikke mål.
DukeNukem3d Skrevet tirsdag kl 23:59 Skrevet tirsdag kl 23:59 Tussi skrev (18 minutter siden): Skulle akkurat til å kritisere så mange bytter, men skal holde godt kjeft 😀🇧🇻 Hehe, vi har supersubs Thorsvedt!!
^fmj Skrevet onsdag kl 00:02 Skrevet onsdag kl 00:02 DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Hehe, vi har supersubs Thorsvedt!! Et lite selvmål.
Tussi Skrevet onsdag kl 00:02 Skrevet onsdag kl 00:02 DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Hehe, vi har supersubs Thorsvedt!! Solbakken traff blink med de byttene ja 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå