King Tony Craig Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Ha ha! "The big apple. Han har tatt en bit av verdens beste eple"🤣 Herregud, få Nora Johnsen tilbake og send Wikestad og gullkorna hans hjem til Viaplay. 1
DukeNukem3d Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni King Tony Craig skrev (1 minutt siden): Ha ha! "The big apple. Han har tatt en bit av verdens beste eple"🤣 Herregud, få Nora Johnsen tilbake og send Wikestad og gullkorna hans hjem til Viaplay. Jeg synes han kommenterte fint frem til 1-0, så var det tilbake til svulstighetene og skrikinga ja. Aldri vært min favoritt.
toro6 Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) Sånn for ordens skyld så blir ikke New Jersey kaldt The Big Apple. 😀 Endret 23. juni av toro6
edge Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni toro6 skrev (Akkurat nå): Sånn for ordens skyld så blir ikke New Jersey kaldt The Big Apple. 😀 Nå går vel dette stadionet for å ligge i "New Jersey New York" ifølge skiltet ved midtstreken 1
ChopperRead Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Har Schjelderup ett bra innhopp her synes jeg han bør starte mot Frankrike. Vært helt enorm for Benfica. 1
ChopperRead Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Sampaio ser ut som om han vil drepe alle utpå der. Aldri sett en så mimikkløs og alvorlig dommer
^fmj Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni edge skrev (6 minutter siden): Nå går vel dette stadionet for å ligge i "New Jersey New York" ifølge skiltet ved midtstreken Den er branded som det, ligger i New Jersey, nærmere bestemt East Rutherford. 1
edge Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni ^fmj skrev (3 minutter siden): Den er branded som det, ligger i New Jersey, nærmere bestemt East Rutherford. Jepp, og opererer som hjemmebanen til New York Giants og New York Jets.
King Tony Craig Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Den hadde fortjent en bedre skjebne. Pur klasse av Schjelderup. 1
ChopperRead Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Ismaila Sarr er virkelig god. Må faen ikke rote dette vekk
King Tony Craig Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Da blir det noen unødvendig spennende minutter. Er det nå vi skal bli straffet for de sjansene vi sløste bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå