KANE2009 Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni ^fmj skrev (På 19.6.2026 den 23.37): Denne roinga, vad tycks? Jeg sliter. Selvfølgelig litt cringe men når jeg ser hva andre lags supportere finner på så tenker jeg det ikke er så gærent jeg 😅
DukeNukem3d Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Veldig fornøyd med sendingene til både NRK og TV2. Fortsatt ikke noe fan av Erik Solbakken, men ellers lite å klage på. Kasper Wikestad mye bedre som ekspert enn som kommentator. Endret 22. juni av DukeNukem3d
Tussi Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Cornerbonanza Jeg så den ene ballen i mål, men søren redning på strek 1
^fmj Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det verste byttet, nå er vel Ryerson ute resten av VM. Stryk av det medisinske apparatet som lot han starte. 1 2
^fmj Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni King Tony Craig skrev (Akkurat nå): Der burde du ha putta på, Ødegaard. Ja, det var en rævva avslutning.
DukeNukem3d Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tussi Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) DukeNukem3d skrev (42 minutter siden): Helt nydelig!!! Innbyttere slår til Endret 23. juni av Tussi 1
King Tony Craig Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni ^fmj skrev (29 minutter siden): Det verste byttet, Fin jinx 😉 1
DukeNukem3d Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det er kjekt at Flo-pasningen (Sørloth) aldri går ut på dato 😁
^fmj Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) King Tony Craig skrev (4 minutter siden): Fin jinx 😉 Fantastisk at han scorer, men tap av Ryerson eller Haaland svekker oss mest, uten tvil. Haaland, hvordan er det mulig å bomme på den? Endret 23. juni av ^fmj 1
edge Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Har vi en erstatter til Ødegaard? Han ødelegger det meste han er involvert i her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå