Boing_80 Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 (endret) Dr.Peedee skrev (15 minutter siden): Egentlig ikke. Høyst aktuell. Men det viser seg vel at du taper diskusjonen Buzz off. Du får bare leke smart. Endret 15. desember 2025 av Boing_80 1
Boing_80 Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 AIPAC har tentaklene sine i Norge også. 1
Populært innlegg Ballalaika Skrevet 16. desember 2025 Populært innlegg Skrevet 16. desember 2025 Boing_80 skrev (29 minutter siden): AIPAC har tentaklene sine i Norge også. Aka "jødene kontrollerer verden, men neida vi er ikke anti-semitter, wink-wink, nudge-nudge" 11
Mbappe09 Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 DukeNukem3d skrev (På 14.12.2025 den 23.21): Islamisme kommer av Islam. Hæ nei? Det er bevegelser etter Islams gullalder som er det største problemet, blant annet wahabi, salafisme osv. Det er der problemet ligger. 1
Neptun1 Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 (endret) HenrietteA skrev (På 14.12.2025 den 21.47): Nå i Tyskland, med fyrverkeri og demonstrasjoner. Politiet må sette opp metall sperringer. På et annet marked var det planlagt å kjøre en bil inn i folkemengden (Five arrested over plot to attack German Christmas market) Hodet til en jesusbarn figur ble kappet av. Høy musikk og bønnerop ble spilt for å forstyrre familiene på markedet, røykbomber. Dette skjer jo flere steder. UK og Frankrike. Julemarkeder voktet av politi sånn at muslimer ikke skal angripe den provoserende julefeiringen. Tror dere ikke dette vil skje i Norge snart? God jul. Ikke se bort. For noen puddinger tyskere og andre vest-europeere har blitt. Innretter oss etter de fremmedes forkastelige verdier i stedet for å sende dritten som oppfører seg slik rett hjem. Endret 17. desember 2025 av Neptun1 9
Imaginacíon Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 On 12/15/2025 at 8:52 PM, Tussi said: Heller MIFF-støttere enn Hamas-supportere, de støtter ikke terror De støtter Israel, og tar jeg ikke helt feil støtter de statsterrororganisasjonen IDF. 2 1
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 17. desember 2025 Populært innlegg Skrevet 17. desember 2025 Fortell mer om statsterrororganisasjonen IDF, jeg har aldri hørt om dem. 11
Snikpellik Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 (endret) Neptun1 skrev (41 minutter siden): For noen puddinger tyskere og andre vest-europeere har blitt. Innretter oss etter de fremmedes forkastelige verdier og oppførsel istedet for å sende dritten rett hjem. Hvem skal de sende hjem mener du? De kan jo ikke sende hjem noen uten å ha noen å sende hjem, med mindre de avdekker et planlagt angrep i forkant, av personer som ikke er tyske. Endret 17. desember 2025 av Snikpellik 3
Neptun1 Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Snikpellik skrev (14 minutter siden): Hvem skal de sende hjem mener du? De kan jo ikke sende hjem noen uten å ha noen å sende hjem, med mindre de avdekker et planlagt angrep i forkant, av personer som ikke er tyske. Du mener at det er helt ukjente personer som har begått det jeg siterte - og alt annet? Kan du ikke heller si du motsetter deg all hjemsending av migranter, sånn som SV 9
Snikpellik Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 (endret) Neptun1 skrev (19 minutter siden): Du mener at det er helt ukjente personer som har begått det jeg siterte - og alt annet? Jeg regner med at det er ukjente personer for tysk politi og etterretning dersom et angrep planlegges ja, hvis ikke ville de blitt pågrepet, dømt og potensielt sendt hjem. Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet - hvem mener du de skal sende hjem? Burde være enkelt å svare på. Sitat Kan du ikke heller si du motsetter deg all hjemsending av migranter, sånn som SV Hvorfor skulle jeg si det? SV mener forøvrig ikke det du hevder, og ikke jeg heller. Endret 17. desember 2025 av Snikpellik 5
Alex_Tc Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Kajac skrev (På 15.12.2025 den 12.31): «Alle terrorangrep er utført av mennesker. Jo flere mennesker i landet, jo flere terroristiske angrep. Løsning, ha minst mulig mennesker i landet.» Eller hva med «Alle terrorangrep er utført av menn. Jo flere menn i landet, jo flere terroristiske angrep. Løsning, ha minst mulig menn i landet.» Osv... Ser du ikke den logiske bristen her? Du velger ett arbitrært fellestrekk og sier at dette er egenskapen som gjør dem til terrorister... Mine to påstander ovenfor er minst like korrekte som din påstand, men alle vil være enig i at mine påstander er helt bak mål. Din påstand er dermed også helt på tryne, da den tar utgangspunkt i samme tankefeil. Hvis jeg skulle løse dette problemet, ville jeg valgt å kvitte meg med alle muslimer fremfor alle mennesker eller alle men. 2
Tussi Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Alex_Tc skrev (10 minutter siden): Hvis jeg skulle løse dette problemet, ville jeg valgt å kvitte meg med alle muslimer fremfor alle mennesker eller alle men. Kvitte deg med? Løsningen på terror er folkemord eller etnisk rensing? 3 1
Alex_Tc Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Tussi skrev (1 minutt siden): Kvitte deg med? Løsningen på terror er folkemord eller etnisk rensing? Vet ikke hvorfor du må vri mine ord i den retning. 2
Kajac Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Alex_Tc skrev (1 time siden): Hvis jeg skulle løse dette problemet, ville jeg valgt å kvitte meg med alle muslimer fremfor alle mennesker eller alle men. "Kvitte meg med" var et veldig spesielt ordvalg synes jeg. Uansett, jeg hadde løst det med å straffeforfølge de kriminelle, uavhengig av religion/livssyn. Ikke bare ville det vært mer rettferdig, men også mye mer effektivt enn å gå etter én bestemt religiøs gruppe og straffe alle av dem fordi et fåtall av dem er kriminelle. En kjent, tysk statsleder prøvde ut "løsningen" din for ca. 85 år siden, og dette blir fremdeles regnet som et av de verste folkemordene i menneskets historie. 5
DukeNukem3d Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Hvorfor skulle jeg si det? SV mener forøvrig ikke det du hevder, og ikke jeg heller. "Sverige har vært et fyrtårn i Europa" sa Lysbakken, mens Sverige var på det aller mest naive men innså at de måtte kaste inn årene for åpne grenser politikken rundt omkring 2015 en gang. SV-politikken Sverige førte har kostet landet dyrt og blant annet det med gjengproblematikk er nå så gedigent at det sprer seg utover andre land inkludert Norge. Tenk om Norge hadde hatt SV politikk i 2015 😮 Endret 17. desember 2025 av DukeNukem3d 3 3
DukeNukem3d Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Mannen med ljåen skrev (1 time siden): Fortell mer om statsterrororganisasjonen IDF, jeg har aldri hørt om dem. Enkelte hadde greid å dra inn IDF selv hvis temaet var "Dagens middag" tror jeg. 6
Snikpellik Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 DukeNukem3d skrev (10 minutter siden): "Sverige har vært et fyrtårn i Europa" sa Lysbakken, mens Sverige var på det aller mest naive men innså at de måtte kaste inn årene for åpne grenser politikken rundt omkring 2015 en gang. SV-politikken Sverige førte har kostet landet dyrt og blant annet det med gjengproblematikk er nå så gedigent at det sprer seg utover andre land inkludert Norge. Tenk om Norge hadde hatt SV politikk i 2015 😮 Vil du diskutere kokopartiet SVs politikk for ti år siden kan det vel rettes mot brukeren som tok opp dette partiet for å bygge en stråmann, ikke meg. 2
Alex_Tc Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Kajac skrev (17 minutter siden): "Kvitte meg med" var et veldig spesielt ordvalg synes jeg. Uansett, jeg hadde løst det med å straffeforfølge de kriminelle, uavhengig av religion/livssyn. Ikke bare ville det vært mer rettferdig, men også mye mer effektivt enn å gå etter én bestemt religiøs gruppe og straffe alle av dem fordi et fåtall av dem er kriminelle. En kjent, tysk statsleder prøvde ut "løsningen" din for ca. 85 år siden, og dette blir fremdeles regnet som et av de verste folkemordene i menneskets historie. ja, litt uheldig valg av ord... Forresten, hvordan forfølger du en kriminell som har sprengt seg? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå