Gå til innhold

Remigrasjon er vår sivilisasjons eneste redning

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snikpellik skrev (3 timer siden):

Nja, utsagn som «Muslimene hater alle vestlige verdier» og «Det finnes INGEN fredelig sameksistens med en stor andel av muslimer» slik en bruker postet i denne tråden ganske så åpenbart er i strid med forumets retningslinjer om rasisme.

Hva med spesifikt å påpeke at IS( identifiserer seg som sunnimuslimer riktignok) proklamerer å hate vestlige verdier.. Er ikke det innafor heller?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sovna skrev (7 minutter siden):

Hva med spesifikt å påpeke at IS( identifiserer seg som sunnimuslimer riktignok) proklamerer å hate vestlige verdier.. Er ikke det innafor heller?

Det er kanskje da man blr skille mellom muslimer og islamister 

Skrevet
Tussi skrev (1 minutt siden):

Det er kanskje da man blr skille mellom muslimer og islamister 

Ekstremister ja.. stemmer det. Vi tar de fleste av oss ikke helt bølgen av det. Likevel mener jeg å erindre at en liten gjeng av de ble invitert på rekesmørbrød og vossakorv av norske myndigheter. Så de har sikkert blitt snille gutter nå.

Skrevet (endret)
Sovna skrev (19 minutter siden):

Ekstremister ja.. stemmer det. Vi tar de fleste av oss ikke helt bølgen av det. Likevel mener jeg å erindre at en liten gjeng av de ble invitert på rekesmørbrød og vossakorv av norske myndigheter. Så de har sikkert blitt snille gutter nå.

Jeg tror det er viktig å skille mellom vanlige muslimer,  som f eks mine kolleger eller min venninne, og folk som f eks Mulla Krekar og Profetens Umma.

Både i hverdqgstale,.Men.også i innvandringspolitilkken

Endret av Tussi
  • Liker 1
Skrevet

Beklagelig så skilje ikkje rasister på islamister, muslimer, eller ein gong "muslimer" - dvs folk som ser muslimske ut, men som ikkje praktiserer religionen ein gong, men deler utseende med stereotypene rasister har.

• Liker 3
Skrevet

For noe vås fra en uten hverken perspektiv eller intelligens?

Denne påstanden "Remigrasjon er vår sivilisasjons eneste redning" vitner i beste fall om et fullstendig mistfortått endelikt av en som ikke har peiling på verken historie eller fremtid.

Vår sivilisajon vil avsluttes lenger før "remigrasjon" blir et problem, men det kan være vanskelig å se for enkelte....

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
trn100 skrev (6 minutter siden):

For noe vås fra en uten hverken perspektiv eller intelligens?

Denne påstanden "Remigrasjon er vår sivilisasjons eneste redning" vitner i beste fall om et fullstendig mistfortått endelikt av en som ikke har peiling på verken historie eller fremtid.

Vår sivilisajon vil avsluttes lenger før "remigrasjon" blir et problem, men det kan være vanskelig å se for enkelte....

Tipper det er en del Hearts of Iron 4/Europa Universalis 4/VIctoria 3/Stellaris spillere i denne tråden. Spesielt Hoi4 tiltrekker seg mange nazister. Betyr ikke at Paradox Interactive har noe med det å gjøre. De prøvde å stoppe mods som ble utviklet for å legge til swastikaen i spillet. Til stor ergrelse og oppstandelse av for en del spillere som var opptatte av "immersion".

Hvis OP er fan av japanske keisere så bør det også nevnes hva den japanske hæren gjorde med kineserne da de gikk til krig mot dem. Så Japan er nok ikke et godt eksempel. 

Endret av Boing_80
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (5 minutter siden):

Tipper det er en del Hearts of Iron 4/Europa Universalis 4/VIctoria 3/Stellaris spillere i denne tråden. Spesielt Hoi4 tiltrekker seg mange nazister. Betyr ikke at Paradox Interactive har noe med det å gjøre. De prøvde å stoppe mods som ble utviklet for å legge til swastikaen i spillet. Til stor ergrelse og oppstandelse av for en del spillere som var opptatte av "immersion".

Skulle ønske jeg gadd å analysere dine mest sannsynlige fornuftige argumenter, men begriper ikke hva du snakker om?

På tide å slutte å røyke?

Endret av trn100
Skrevet
trn100 skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske jeg gadd å analysere dine mest sannsynlige fornuftige argumenter, men begriper ikke hva du snakker om?

Hele denne tråden oser av nazistisk/rasistisk tankegods. Og mange av argumentene jeg leser i denne tråden av folk som OP er som hentet fra foraene til disse spillene. Bare jeg som gjorde et tankeeksperiment.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Boing_80 skrev (Akkurat nå):

Hele denne tråden oser av nazistisk/rasistisk tankegods. Og mange av argumentene jeg leser i denne tråden av folk som OP er som hentet fra foraene til disse spillene. Bare jeg som gjorde et tankeeksperiment.

Hele tråden oser aller mest av folk som aldri burde ha blitt sluppet ut i samfunnet....

Skrevet
Drunkenvalley skrev (36 minutter siden):

Beklagelig så skilje ikkje rasister på islamister, muslimer, eller ein gong "muslimer" - dvs folk som ser muslimske ut, men som ikkje praktiserer religionen ein gong, men deler utseende med stereotypene rasister har.

Bare et lite spørsmål: Er det i ditt hode mulig å være imot islams læresetninger, teologi og ideologi UTEN å samtidig være "rasist"?

• Innsiktsfullt 2
Skrevet

Oslo-menn og Nordfjordinger med trangbodd oppførsel gjør alvorlig skade for samfunnet og de som blir utsatt for kriminalitet.
Reglene må skjerpes, slik at færre får bli her. Få ut de som oppfører seg verst.
Hvordan er dette en kontroversiell påstand?

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutes ago, KarvaBlad said:

Bare et lite spørsmål: Er det i ditt hode mulig å være imot islams læresetninger, teologi og ideologi UTEN å samtidig være "rasist"?

Ja. Mange måter å gjøre det på. Det dykk driv med her er derimot generelt rendyrka rasisme.

Enkle måten å sjå det på? Dykk snakke ikkje om islam, men om muslimer og, nemneverdig, ytrer hat om mennesker heile tida her. Ikkje om religionen.

Endret av Drunkenvalley
Skrevet
Drunkenvalley skrev (3 minutter siden):

Ja. Mange måter å gjøre det på. Det dykk driv med her er derimot generelt rendyrka rasisme.

Enkle måten å sjå det på? Dykk snakke ikkje om islam, men om muslimer og, nemneverdig, ytrer hat om mennesker heile tida her. Ikkje om religionen.

Det eneste vi egentlig påstår er at alle som forfekter en religion, uansett hav den består av, er like store idioter alle sammen... 

Tror du på nissen også?

Skrevet
Just now, trn100 said:

Det eneste vi egentlig påstår er at alle som forfekter en religion, uansett hav den består av, er like store idioter alle sammen... 

Tror du på nissen også?

Å ljuge til meg kaster deg berre på blokkert listen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...