Diskusjon.no Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Og gaming på Mac? Jo, her kan du det!Les hele artikkelen på Tek.no her
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Apple har lekre produkter, men er dessverre så overpriset at det ikke går å forsvare prisnivået. Det blir litt sånn som gullbelagt soft ice til 500 kroner. Det er alltid noen som kjøper.
kremt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden De selger vel mest til bedrifter som gir blaffen i hva det koster. Levetid og annenhåndsverdi er trolig ganske god også.
Gavekort Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mac er ingen gamingmaskin så lenge Apple ikke er interesserte i å tilrettelegge for spillutviklere (Når kommer Vulkan-støtte?). At den kan spille spill betyr ikke at den er god til det. Faktumet er at et fåtall spill vil støtte MacOS, og enda færre spill vil gidde å supportere MacOS når Apple omsider knekker APIene sine i neste major MacOS versjon i kjent stil. Det er knallgode maskiner, spesielt til produktivt arbeid. Energieffektiviteten er som natt og dag med min Mac som bruker 10% batteri ila. en arbeidsdag, og de som har en HP Zbook som høres ut som en jumbojet og svir gjennom et 97 Wh batteri på 40 minutter. Svakheten til Mac ligger i detaljene. Tro det eller ei så oppfatter jeg Windows 11 som mer finpolert enn MacOS, og for meg som ikke fikk inn Apple med morsmelka så kan Apple sin påståelighet med å gjøre ting annerledes være en stor kilde til frustrasjon. Jeg er mest glad for å ha en god skjerm, et UNIX-basert operativsystem og at Apple har sluttet å tulle med tastaturet og touchpaden. Maskinvaren til Macbook Pro er en enestående leder, men operativsystemet kan bomme noen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå