jallajall Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 56 minutes ago, jallajall said: Representantene Hus har også banket gjennom en liten resolusjon; Honoring the life and legacy of Charles "Charlie" James Kirk. 58 demokrater stemte nei, 38 stemte valgte å stemme verken ja eller nei, men bare blankt ("present"). That the House of Representatives— (1) condemns in the strongest possible terms the assassination of Charles “Charlie” James Kirk, and all forms of political violence; (2) commends and honors the dedicated law enforcement and emergency personnel for their tireless efforts in finding the suspect responsible for the assassination of Charlie Kirk and urges the administration of swift justice to the suspect; (3) extends its deepest condolences and sympathies to Charlie Kirk’s family, including his wife, Erika, and their two young children, and prays for comfort, peace, and healing in this time of unspeakable loss; (4) honors the life, leadership, and legacy of Charlie Kirk, whose steadfast dedication to the Constitution, civil discourse, and Biblical truth inspired a generation to cherish and defend the blessings of liberty; and (5) calls upon all Americans—regardless of race, party affiliation, or creed—to reject political violence, recommit to respectful debate, uphold American values, and respect one another as fellow Americans Til sammenligning ble resolusjonen i juni, Condemning the attacks on Minnesota lawmakers in Brooklyn Park and Champlin, Minnesota, and calling for unity and the rejection of political violence in Minnesota and across the United States, enstemmig vedtatt 424-0. 1
23:4 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Noxhaven skrev (25 minutter siden): Si hva du mener? Det må da være bedre enn å bare kjefte helt ubegrunnet? Det er jo fordi du sammenligner en debattant med Putin ! Når du holder på slik forvent at noen "kjefter". Det er helt forbannet på trynet faktisk. Kirk var ingen Putin, hadde null makt, bare hadde mange meninger og debatterte de og utfordret deg til å svare på de. Verre var det faktisk ikke. For det måtte han bøte med livet. Den som synes at det er rimelig på noen som helst måte, kan aldri kalle seg noe som er i nærheten av demokratisk sinnelag.
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden jallajall skrev (1 minutt siden): Til sammenligning ble resolusjonen i juni, Condemning the attacks on Minnesota lawmakers in Brooklyn Park and Champlin, Minnesota, and calling for unity and the rejection of political violence in Minnesota and across the United States, enstemmig vedtatt 424-0. Det er sånn det skal være, avvise politisk vold uavhengig av hvem det rammer 3
Klote Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Rune_says skrev (50 minutter siden): Charlie KKKirk var en reinspikka rasist som brukes mer politisk etter sin død enn før. Hvitvasking av amerikansk historie er på gang. Trump-administrasjonen sletter alle spor etter afro-amerikanere fra museum, parker og offentlige sider. Hva er dette for noe venstreekstremt søppel? Kan du utdype dette? 6
Rune_says Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Klote skrev (8 minutter siden): Hva er dette for noe venstreekstremt søppel? Kan du utdype dette? Charlie KKK eller hvithvaskingen? 2
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Rune_says skrev (2 minutter siden): Charlie KKK eller hvithvaskingen? Det er nesten kvalmt å se en mann som kalte en svart baby vakker og en gave fra Gud bli kalt for KKK 1 1
Noxhaven Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (9 minutter siden): Nei bare glem det.. Nei. Jeg kommer ikke til å glemme det denne gangen. Du skrev Skjerp deg! Hvorfor ikke bare skrive hva du mener. Det er et anonymt forum.. Det er ikke skumelt. Er det ubehagelig at jeg spør om hva du faktisk mener når du kommer med sånne kommentarer fordi ingen faktisk har spurt deg hva greia er etter hundrevis av lignende poster? Eller hvorfor er det så vanskelig å skrive meningen din når du faktisk blir spurt? 2
Snikpellik Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (13 minutter siden): Det er sånn det skal være, avvise politisk vold uavhengig av hvem det rammer Hadde resolusjonen bare inneholdt det, ville samtlige stemt for. Men den inneholdt tekst mange føler de ikke kan stå inne for, blant annet tøv om «biblical truth», og den inneholdt også løgner. Rep. DeGette: «I cannot vote yes on this resolution because it grossly misrepresents Charlie Kirk’s methods, views and beliefs while citing Christian nationalist language. I will always condemn heinous acts of violence, but this resolution ignores the false and hateful rhetoric that was too often present in his debates.» Noen stemte også for, men hadde sine sterke reservasjoner. Her ved Rep. Raskin: «We should overlook whatever surplus verbiage is contained in this Resolution designed to make the vote difficult for Democrats. We cannot fall for that obvious political trap and should rise above it. The measure calls Kirk’s shooting a sobering reminder of the growing threat posed by political extremism and hatred in our society.» 3
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Snikpellik skrev (5 minutter siden): The measure calls Kirk’s shooting a sobering reminder of the growing threat posed by political extremism and hatred in our society Men er ikke det sant da? På samme måte som bildrap i Charlottesville var det? Jeg er litt opptatt, så fikk ikke helt lest det, men akkurat det stod ut. Endret 4 timer siden av Tussi
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Noxhaven skrev (35 minutter siden): Nei. Jeg kommer ikke til å glemme det denne gangen. Du skrev Skjerp deg! Hvorfor ikke bare skrive hva du mener. Det er et anonymt forum.. Det er ikke skumelt. Er det ubehagelig at jeg spør om hva du faktisk mener når du kommer med sånne kommentarer fordi ingen faktisk har spurt deg hva greia er etter hundrevis av lignende poster? Eller hvorfor er det så vanskelig å skrive meningen din når du faktisk blir spurt? Jeg skrev; hva har Kirk med en begravelse/minnestund for Putin å gjøre? Ingenting, derfor skrev jeg Skjerp deg. "Jamen hva med/hva om" Hundrevis av lignende poster? What? 😅 Denne gangen? Hvilke andre steder har jeg rett ut skrevet "Skjerp deg!"? Jeg skrev også at jeg har skrevet hva jeg mener om Kirk saken tidligere.. Onsdag i 17.00 tiden for å være eksakt. Endret 3 timer siden av Duriello
Red Frostraven Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Tussi skrev (39 minutter siden): Du beviser egentlig bare poenget mitt... Nei. Jeg påpeker at du selv ikke har forstått situasjonen overhode, og ikke forstår hva folk som Kirk, Shapiro, Peterson et cetera har gjort -- har vært del av. ...hva burde straffen for kuppforsøk være? De som støtter Trump og spredte løgner om hans politiske mostandere og om hva som foregår i USA, på hans vegne, er på moralsk nivå med folk som støttet Quisling. Det finnes ingen fornuftig unnskyldning etter 2021. Endret 4 timer siden av Red Frostraven 4 1
Noxhaven Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 23:4 skrev (35 minutter siden): Det er jo fordi du sammenligner en debattant med Putin ! Når du holder på slik forvent at noen "kjefter". Det er helt forbannet på trynet faktisk. Kirk var ingen Putin, hadde null makt, bare hadde mange meninger og debatterte de og utfordret deg til å svare på de. Verre var det faktisk ikke. For det måtte han bøte med livet. Den som synes at det er rimelig på noen som helst måte, kan aldri kalle seg noe som er i nærheten av demokratisk sinnelag. Jeg sammenligner en debattant med Putin? Hva faen er det du skriver? "Når du holder på slik forventer at noen kjefter".. altså jeg forstår ikke engang hva du prøver å beskylde meg for her. Er det helt mørk nå? -Kirk var ingen Putin; Da kan han si dette, om det er hva han faktisk mener. Om han mener at Kirk var en helgen sammenlignet med Putin så greit nok, men da kan han skrive det selv. Han skriver her daglig men kommer aldri med egne meninger om ting. Jeg er forøvrig enig med deg i at Kirk ikke hadde noen makt. Han hadde noen meninger som var helt på tryne etter min mening - men han brukte en demokratisk åpen platform for å diskutere hva han faktisk mente. Noe det burde det stå respekt av uavhengig av hvor idiotisk det han mente var. Endret 4 timer siden av Noxhaven
Snikpellik Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (5 minutter siden): Men er ikke det sant da? På samme måte som bildrap i Charlottesville var det? Jeg er litt opptatt, så fikk ikke helt lest det, men akkurat det stod ut. Ingen er mot den delen av resolusjonen. 1
Rune_says Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (29 minutter siden): Det er nesten kvalmt å se en mann som kalte en svart baby vakker og en gave fra Gud bli kalt for KKK Du snakker om en menneskelig gjødselsspreder av løgner og hat. Så da må jeg nesten be om kilder/linker som er troverdige. 2
Griever Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Red Frostraven skrev (1 time siden): Problemet er bare at det ikke er tango. Det er bare 1 side som er autoritær. Det er bare 1 side som har misinformasjon og manipulasjon av eldre og unge som mediestrategi Det er bare 1 side som gjør sitt ytterste for å rive ned demokratiet. Det er totalt umulig å seriøst sammenligne de to sidene og gi begge skyld, på en fornuftig måte. Hva mener du demokratene har gjort..? Men du er enig i at venstresiden også har spilt en vital rolle i å lage det polariserte politiske klimaet vi ser i USA? Endret 3 timer siden av Griever 5
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Rune_says skrev (53 minutter siden): Du snakker om en menneskelig gjødselsspreder av løgner og hat. Så da må jeg nesten be om kilder/linker som Denne sier det meste Endret 3 timer siden av Tussi
Martelè Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (1 time siden): Rette røven som feis eller? 😂 Eller projisering deluxe? Edit* Tror du må se litt på egen måte å skrive på før du retter finger, just saying. Cope and seethe. Jeg behøver ikke si noe mer
Red Frostraven Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Griever skrev (1 time siden): Men du er enig i at venstresiden også har spilt en vital rolle i å lage det polariserte politiske klimaet vi ser i USA? Det må du nesten uttdype hva du mener med, konkret, og beskrive omfang -- så skal vi kjøre en sammenligning. --- Det meste som påstås er jo misinformasjon eller fenomener som politiske høyre gjør i større omfang -- i tillegg til at Republikanerene har stått for spredning av misinformasjon og har arbeide mot å gjøre USA autoritært siden minst 2008. Husk kilder på HVEM som påstår at dette er et problem. Endret 2 timer siden av Red Frostraven 1 1
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Martelè skrev (6 minutter siden): Cope and seethe. Jeg behøver ikke si noe mer Du må ikke bli så trigget. 1
Imaginacíon Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 hours ago, jallajall said: Representantene Hus har også banket gjennom en liten resolusjon; Honoring the life and legacy of Charles "Charlie" James Kirk. 58 demokrater stemte nei, 38 stemte valgte å stemme verken ja eller nei, men bare blankt ("present"). That the House of Representatives— (1) condemns in the strongest possible terms the assassination of Charles “Charlie” James Kirk, and all forms of political violence; (2) commends and honors the dedicated law enforcement and emergency personnel for their tireless efforts in finding the suspect responsible for the assassination of Charlie Kirk and urges the administration of swift justice to the suspect; (3) extends its deepest condolences and sympathies to Charlie Kirk’s family, including his wife, Erika, and their two young children, and prays for comfort, peace, and healing in this time of unspeakable loss; (4) honors the life, leadership, and legacy of Charlie Kirk, whose steadfast dedication to the Constitution, civil discourse, and Biblical truth inspired a generation to cherish and defend the blessings of liberty; and (5) calls upon all Americans—regardless of race, party affiliation, or creed—to reject political violence, recommit to respectful debate, uphold American values, and respect one another as fellow Americans "Swift justice". Ja best å få tatt livet av syndebukken før folk blir overbevist om at han er uskyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå