jallajall Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Just now, Iki said: Hvorfor fortsetter du å spørre om dette? Fordi jeg er veldig nysgjerrig på det. Det må jo være helt horribelt å se så mange over hele verden sørge over en så foreferdelig person som CK tydeligvis var.. Jeg tror for eksempel om Putin dør og man plutselig ser minnemarkeringer og sorg flere steder i Europa, og inkludert i parlamenter, at det vil komme noen reaksjoner på det? 1
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden jallajall skrev (5 minutter siden): Jeg tror for eksempel om Putin dør og man plutselig ser minnemarkeringer og sorg flere steder i Europa, og inkludert i parlamenter, at det vil komme noen reaksjoner på det? Skjerp deg! 3
Noxhaven Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (1 minutt siden): Skjerp deg! Si hva du mener? Det må da være bedre enn å bare kjefte helt ubegrunnet? 1
jallajall Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Duriello said: Skjerp deg! Har ikke samfunnet en liten plikt å si fra når det er så mange som minnes og sørges objektivt forferdelige og onde personer? Bør ikke "de gode" tre frem i lyset og si at nå er vi som samfunn på vei feil vei? 1
Iki Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden jallajall skrev (1 minutt siden): Har ikke samfunnet en liten plikt å si fra når det er så mange som minnes og sørges objektivt forferdelige og onde personer? Bør ikke "de gode" tre frem i lyset og si at nå er vi som samfunn på vei feil vei? Så du ønsker altså at folk skal stoppe alle forsøk på minnestunder og slikt? 1
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noxhaven skrev (3 minutter siden): Si hva du mener? Det må da være bedre enn å bare kjefte helt ubegrunnet? Hva har det med saken å gjøre, det han skriver?
jallajall Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Just now, Iki said: Så du ønsker altså at folk skal stoppe alle forsøk på minnestunder og slikt? Nei, ikke stoppe de. Men jeg hadde stusset om det ikke hadde blitt mer reaksjoner over det var så mange som plutselig sørget og gråt over en ond og forferdelig person døde.
Martelè Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (8 minutter siden): Skjerp deg! Skjerp deg selv. Det eneste du gjør på hele forumet er å poppe inn med tilfeldige one-liners og indirekte provokasjoner uten å sitere noen. Teit som faen 1
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Martelè skrev (25 minutter siden): Skjerp deg selv. Det eneste du gjør på hele forumet er å poppe inn med tilfeldige one-liners og indirekte provokasjoner uten å sitere noen. Teit som faen Rette røven som feis eller? 😂 Eller projisering deluxe? Edit* Tror du må se litt på egen måte å skrive på før du retter finger, just saying. Endret 1 time siden av Duriello 1
Noxhaven Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (3 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre, det han skriver? Jeg mener bare du heller burde fortelle hvorfor vedkommende burde kjerpe seg om det er din mening Bare en "SKJERP DEG!!!" blir veldig hult og lite konstruktivt, iallefall for min del som obervatør. 3
Snikpellik Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (1 time siden): Greit nok, men it takes two to tango, å skylde på kun 1 part i det ekstremt toksiske klimaet som er i USA er et forsøk, etter mitt syn, på å fjerne fokus på egen sides bidrag til klimaet Det var en på venstresiden som drepte Kirk, en som ikke trodde på det vedkommende kaller misinformajson. Ingenting blir bedre av å kun skylde på motparten i et slikt klima, noe jeg selv har vært veldig fokusert på, å ikke frata mine meningsfeller ansvar for å bidra til situasjonen i ulike saker. Men jeg beveger meg over på persondebatt og stopper der Jeg har vel ikke skyldt på kun én part. Trodde det var snakk om Charlie Kirk i denne tråden, så det var han og hans meningsfeller i MAGA jeg forholdt meg til. 2
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noxhaven skrev (2 minutter siden): Jeg mener bare du heller burde fortelle hvorfor vedkommende burde kjerpe seg om det er din mening Bare en "SKJERP DEG!!!" blir veldig hult og lite konstruktivt, iallefall for min del som obervatør. Da får mod evt sette de 2 postene sammen. 👍
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Snikpellik skrev (2 minutter siden): Jeg har vel ikke skyldt på kun én part. Trodde det var snakk om Charlie Kirk i denne tråden, så det var han og hans meningsfeller i MAGA jeg forholdt meg til. Det var ikke deg jeg siktet til 1
Red Frostraven Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Tussi skrev (1 time siden): Greit nok, men it takes two to tango, å skylde på kun 1 part i det ekstremt toksiske klimaet som er i USA er et forsøk, etter mitt syn, på å fjerne fokus på egen sides bidrag til klimaet Problemet er bare at det ikke er tango. Det er bare 1 side som er autoritær. Det er bare 1 side som har misinformasjon og manipulasjon av eldre og unge som mediestrategi Det er bare 1 side som gjør sitt ytterste for å rive ned demokratiet. Det er totalt umulig å seriøst sammenligne de to sidene og gi begge skyld, på en fornuftig måte. Hva mener du demokratene har gjort..? Endret 2 timer siden av Red Frostraven 1 1
Noxhaven Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (1 minutt siden): Da får mod evt sette de 2 postene sammen. 👍 Hvor skriver du hvorfor han burde skjerpe seg? Eller hvilken post snakker du om? Skriv hva du mener for en gang skyld Det er helt ok.
Griever Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Tussi skrev (1 time siden): Greit nok, men it takes two to tango Jeg er enig. Jeg spådde en motreaksjon til venstresidens bøllete måte å få frem sine poenger og saker på for årevis siden. Ikke at det skulle bli så vilt som dette da. Man skal ikke glemme at det var en tid da man knapt kunne si noe uten å være rasistisk, kvinnehater, eller ett eller annet stygt kallenavn. Uten bøllingen, woketoget, kanselleringskulturen osv tror jeg ikke Trump hadde fått den følgerskaren han har i dag. Det var ikke lite demonisering fra venstresida, forasirre så, og lager man seg fiender, så får man logisk nok fiender. At dette har spilt inn på polariseringen i USA er det jo lite tvil om. Endret 2 timer siden av Griever 3 1
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Noxhaven skrev (4 minutter siden): Hvor skriver du hvorfor han burde skjerpe seg? Eller hvilken post snakker du om? Skriv hva du mener for en gang skyld Det er helt ok. Jeg skreiv jo det? Hva har det jeg sa "skjerp deg" til med trådens sak å gjøre? Lurer du ellers hva jeg mener om Kirk så står det jeg føler om det skrevet for noen dager siden. Endret 2 timer siden av Duriello
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Red Frostraven skrev (4 minutter siden): Problemet er bare at det ikke er tango. Det er bare 1 side som er autoritær. Det er bare 1 side som har misinformasjon og manipulasjon av eldre og unge som mediestrategi Det er bare 1 side som gjør sitt ytterste for å rive ned demokratiet. Det er totalt umulig å seriøst sammenligne de to sidene og gi begge skyld, på en fornuftig måte. Hva mener du demokratene har gjort..? Du beviser egentlig bare poenget mitt... 3
Noxhaven Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Jeg skreiv jo det? Hva har det jeg sa "skjerp deg" til med trådens sak å gjøre? Du skrev bare "skjerp deg!"? Som et svar på at det trolig ville kommet reaksjoner om det ble holdt mennestunder rundt om Europa om Putin døde? Hva mener du?
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noxhaven skrev (2 minutter siden): Du skrev bare "skjerp deg!"? Som et svar på at det trolig ville kommet reaksjoner om det ble holdt mennestunder rundt om Europa om Putin døde? Hva mener du? Nei bare glem det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå