Atib Azzad Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Jada, dette er facebook, så til ingens overaskelse er det snakk om søppel, men feeden min fylles av AI-genererte bilder og tekster om hvordan Ringo Starr sa alt Turning Point ønsket å høre om Charlie Kirk & Jimmy Kimmel. Det er lett å gjenkjenne det som AI-slop, men fremtiden vi går i møte bekymrer meg, det finnes vel ingen bedre måte å skape forvirring, og kaos, ved å flood the zone with shit, slik AI kan gjøre bare med et par tastetrykk, og vannressursene våre da, men det får sikkert noen fattige ta seg av, eller slite med. Endret 4 timer siden av Atib Azzad ukomplett setning 6 2 1
mandodiao Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Atib Azzad skrev (3 timer siden): Jada, dette er facebook, så til ingens overaskelse er det snakk om søppel, men feeden min fylles av AI-genererte bilder og tekster om hvordan Ringo Starr sa alt Turning Point ønsket å høre om Charlie Kirk & Jimmy Kimmel. Det er lett å gjenkjenne det som AI-slop, men fremtiden vi går i møte bekymrer meg, det finnes vel ingen bedre måte å skape forvirring, og kaos, ved å flood the zone with shit, slik AI kan gjøre bare med et par tastetrykk, og vannressursene våre da, men det får sikkert noen fattige ta seg av, eller slite med. Såg et bilde av Adam Sandler som omfavnet faren til Kirk og her om dagen. Koser seg de som legger inn stikkordene for tiden. Endret 1 time siden av mandodiao 4 2
leticia Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Duriello skrev (4 timer siden): Det så ut som at en del reiste seg å gikk etter at enken var ferdig med talen sin, rett før Trump skulle på. Stemmer dette, eller virket det bare sånn? Har ikke sett på denne farsen, men folk forlater gjerne fotballkamper også når laget uansett har tapt stort... Folk syns kanskje ikke han har noe positivt å bringe til minnet om denne fyren, for han er det kun et politisk spill. Så jo hvor ufølsom DT var når han ble intervjuet om tapet av sin "venn" forleden. Edit: (gitt at det du sier stemmer da, at folk gikk før Trump skulle på). Endret 3 timer siden av leticia edit 3
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) leticia skrev (37 minutter siden): Har ikke sett på denne farsen, men folk forlater gjerne fotballkamper også når laget uansett har tapt stort... Folk syns kanskje ikke han har noe positivt å bringe til minnet om denne fyren, for han er det kun et politisk spill. Så jo hvor ufølsom DT var når han ble intervjuet om tapet av sin "venn" forleden. Har kun sett et 10 sekunders klipp på youtube selv, var der jeg fikk inntrykk av det. Ja DT er like empatisk og følsom som en dobørste. ☺️ Endret 2 timer siden av Duriello 3
Atib Azzad Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, mandodiao said: Såg et bilde av Adam Sandler som omfavnet faren til Kirk og her om dagen. Koser seg de som legger inn stikkordene om dagen Tilogmed Clapton er lei seg! Kanskje verste han har opplevd etter Conor døde, og den perioden Patty var sammen med George. AI-publikummet kunne ikke tro hvilken hjertevarm fremføring de mesterlig fikk vevd inn i øregangene av blueslegenden. 3
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Atib Azzad skrev (2 minutter siden): Tilogmed Clapton er lei seg! Kanskje verste han har opplevd etter Conor døde, og den perioden Patty var sammen med George. AI-publikummet kunne ikke tro hvilken hjertevarm fremføring de mesterlig fikk vevd inn i øregangene av blueslegenden. Følger du Ludvig Nessa???? I alle dager, det gjør jo ikke jeg engang...
Atib Azzad Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Just now, Tussi said: Følger du Ludvig Nessa???? I alle dager, det gjør jo ikke jeg engang... Kudos for det.. Nei, det gjør jeg selvsagt ikke. 3
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Følger du Ludvig Nessa???? I alle dager, det gjør jo ikke jeg engang... Man trenger ikke følge noen i disse dager, FB druknes i dette uansett.. 🙄 4 1
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden On 9/21/2025 at 1:12 AM, Uderzo said: Han døde av hjertestans grunnet trykk mot nakken, han ble sakte kvalt. Hadde ikke politiet gjort det mot han så hadde han ikke dødd den dagen. Hvor går grensen for ekstremistisk misjonering, egentlig? Vedkommende vet godt at Floyd ble drept, men han sprer fortsatt løgner som tjener fascistene i MAGA, og som har som mål å påvirke folk her. 5
AtterEnBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Atib Azzad skrev (31 minutter siden): Tilogmed Clapton er lei seg! Kanskje verste han har opplevd etter Conor døde, og den perioden Patty var sammen med George. AI-publikummet kunne ikke tro hvilken hjertevarm fremføring de mesterlig fikk vevd inn i øregangene av blueslegenden. Ah yes, Ludvig Nessa, Norges kopi av Jerry Falwell... Unsett, har nogendlunde justert min fjesbok-algoritme til å gi meg mer anti-MAGA materiale. Som dette: 6
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AtterEnBruker skrev (11 minutter siden): Ah yes, Ludvig Nessa, Norges kopi av Jerry Falwell... Unsett, har nogendlunde justert min fjesbok-algoritme til å gi meg mer anti-MAGA materiale. Som dette: Det er det som kalles å demonisere sine meningsmotstandere.... Kirk kan overhodet ikke sammenlignes med en Nazist, men kanskje er det den sammenligningen (som er absurd) som kostet ham livet. Det burde få konsekvenser for de som demoniserer sine meningsmotstandere til de grader at man ikke lenger ser dem som mennesker. Og da er det lett å utøve vold Det minner meg forøvrig om en som var blitt fortalt om igjen og om igjen at Kirk var rasist og nynazist, så.sier han, overrasket etter å ha sett noen vidoer: Han var jo ikke rasist. De sa han var rasist. Hvorfor sa de han var rasist? Men slenger man nok dritt mot noen så får det konsekvenser. Det er hva jeg tenker etter å ha sett den tegneserien Endret 1 time siden av Tussi 1
Skurupu Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 1 hour ago, leticia said: Har ikke sett på denne farsen, men folk forlater gjerne fotballkamper også når laget uansett har tapt stort... Folk syns kanskje ikke han har noe positivt å bringe til minnet om denne fyren, for han er det kun et politisk spill. Så jo hvor ufølsom DT var når han ble intervjuet om tapet av sin "venn" forleden. Edit: (gitt at det du sier stemmer da, at folk gikk før Trump skulle på). Hvis de faktisk er ekte kristne så kan det ha hatt noe med at den dømte sexforbryteren Donald Trump mest sannsynlig har voldtatt mange barn. Men det høres egentlig rart ut at de skulle forlate stadionen rett før Daddy Trump skal ut å runke på scenen. Jeg tipper det er feilrapportering. Litt barnevoldtekt har aldri stoppet MAGA-tards. Det er i følge dem en veldig mild forbrytelse man kan se igjennom fingrene på. Endret 1 time siden av Skurupu 3
Red Frostraven Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tussi skrev (4 minutter siden): Det minner meg forøvrig om en som var blitt fortalt om igjen og om igjen at Kirk var Han stemte på og fikk folk til å stemme på Donald -- og støttet Donald i de syke forestillingene hans om at demokratene hadde jukset ved valget 2020, samtidig som at vi på nyhetene fikk høre at Donald Trump ringte rundt for å overtale republikanere i delstater om å omvelte valgresultatet og sende falske valgmenn -- før vi også fikk vite at han og hans medsammensvorne fikk falske valgmenn til å lage falske sertifikater, slik at de 6. januar kunne telle nok stemmer fra valgmenn til at Trump gikk av med seieren der. At de mislykkes betyr mindre enn at de forsøkte: Og Kirk ga sin uforbeholdne støtte til denne mannen. Utilgivelig. 6
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Red Frostraven skrev (6 minutter siden): Han stemte på og fikk folk til å stemme på Donald -- og støttet Donald i de syke forestillingene hans om at demokratene hadde jukset ved valget 2020, samtidig som at vi på nyhetene fikk høre at Donald Trump ringte rundt for å overtale republikanere i delstater om å omvelte valgresultatet og sende falske valgmenn -- før vi også fikk vite at han og hans medsammensvorne fikk falske valgmenn til å lage falske sertifikater, slik at de 6. januar kunne telle nok stemmer fra valgmenn til at Trump gikk av med seieren der. At de mislykkes betyr mindre enn at de forsøkte: Og Kirk ga sin uforbeholdne støtte til denne mannen. Utilgivelig. Prøv igjen, og denne gangen svare på noe mer enn det å bytte ut det viktigste ordet. Endret 1 time siden av Tussi 1
Red Frostraven Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tussi skrev (5 minutter siden): Prøv igjen, og denne gangen svare på noe mer enn det å bytte ut det viktigste ordet. ...han var fascist -- hvis man er politikken man støtter helt direkte. 5
SilverShaded Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tussi skrev (4 minutter siden): Det er det som kalles å demonisere sine meningsmotstandere.... Kirk kan overhodet ikke sammenlignes med en Nazist, men kanskje er det den sammenligningen (som er absurd) som kostet ham livet. Det burde få konsekvenser for de som demoniserer sine meningsmotstandere til de grader at man ikke lenger ser dem som mennesker. Dette er ikke snakk om å "demonisere sine meningsmotstandere". Likheten er ikke mellom CK og Horst Wessel som personer. Wessel var en luguber hallik av en SA-nazi som ble skutt av en horekunde. Likheten ligger i måten nazipartiet brukte dette til å sanktifisere Wessel og gjøre ham til partiets martyr og samlingspunkt. Akkurat det samme som maga nå gjør med CK. Ellers kommer jeg aldri til å forstå hvorfor folk forsvarer mannen med nebb og klør, hovedsaklig fordi han påstod seg å være kristen. Fatter ikke at man kan se forbi alle de lite kristne uttalelsene hans. Apropos det, så er det helt uten kostnad å kalle en farget baby for en gave fra Gud. Mannen visste hva han skulle si for fange fargede fans. 2 4
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Red Frostraven skrev (Akkurat nå): ...han var fascist -- hvis man er politikken man støtter helt direkte. Jeg orker ikke å diskutere det samme i må edsvis, han var forøvrig ikke fascist heller... 1
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden SilverShaded skrev (Akkurat nå): Dette er ikke snakk om å "demonisere sine meningsmotstandere". Likheten er ikke mellom CK og Horst Wessel som personer. Wessel var en luguber hallik av en SA-nazi som ble skutt av en horekunde. Likheten ligger i måten nazipartiet brukte dette til å sanktifisere Wessel og gjøre ham til partiets martyr og samlingspunkt. Akkurat det samme som maga nå gjør med CK. Ellers kommer jeg aldri til å forstå hvorfor folk forsvarer mannen med nebb og klør, hovedsaklig fordi han påstod seg å være kristen. Fatter ikke at man kan se forbi alle de lite kristne uttalelsene hans. Apropos det, så er det helt uten kostnad å kalle en farget baby for en gave fra Gud. Mannen visste hva han skulle si for fange fargede fans. Ok, jeg tolket innlegget til at vedkommende støttet sammenligningen med Kirk. Jeg forsvarer ham forøvrig ikke fordi ham er kristen, det er folk som ikke er kristne jeg ville forsvart, og kristne jeg absolutt ville vært enig i at hadde ufyselige uttalelser, som f eks Matt Walsh 1
leticia Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tussi skrev (21 minutter siden): Det er det som kalles å demonisere sine meningsmotstandere.... Kirk kan overhodet ikke sammenlignes med en Nazist, men kanskje er det den sammenligningen (som er absurd) som kostet ham livet. Det burde få konsekvenser for de som demoniserer sine meningsmotstandere til de grader at man ikke lenger ser dem som mennesker. Og da er det lett å utøve vold Det minner meg forøvrig om en som var blitt fortalt om igjen og om igjen at Kirk var rasist og nynazist, så.sier han, overrasket etter å ha sett noen vidoer: Han var jo ikke rasist. De sa han var rasist. Hvorfor sa de han var rasist? Men slenger man nok dritt mot noen så får det konsekvenser. Det er hva jeg tenker etter å ha sett den tegneserien Vel, du kaller jo kvinner som tar abort for mordere du da, så du bør egentlig klappe skikkelig igjen når det gjelder å demonisere sine meningsmotstandere. 5 1 1
Red Frostraven Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Tussi skrev (11 minutter siden): Jeg orker ikke å diskutere det samme i må edsvis, han var forøvrig ikke fascist heller... ...han var ikke nazist. Men han ga sin uforbeholdne støtte til en person som ser ut til å bruke Holocaust Museet sin plansje for facismen som oppskrift på drømmesamfunnet sitt han åpenbart arbeider mot: Hva de kaller seg spiller egentlig ikke så mye rolle -- i motsetning til hvor farlig man kan forvente det vil bli for alle andre, om de får all makten de ønsker seg. Der kommer Charlie Kirk sitt utsagn om at Biden kunne fått dødsstraff inn. Endret 1 time siden av Red Frostraven 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå