sedsberg Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 2 minutes ago, wil said: sedsberg: Det var ikke feilfylling han mente. skaftetryne32 kommenterte det JEG skrev. Var egentlig ikke ment til noen bestemt person, bare et generelt svar på at det er fullt mulig og faktisk ganske vanlig å gjøre potensielt store feil. Altså noe man ikke nødvendigvis trenger å være klønete, dum eller lignende for å få til. Sånn bortsett fra at man føler seg veldig dum når man innser man har fylt feil. 😛
rozon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, wil said: Nei. Nærmeste stasjon er ikke lagt unna. Jeg fyller bare på Circle K og jeg kan velge og trykke på Kort eller Kode på skjermen på Pumpen. Hvor stor sjangse er det for at man kan gjøre noe galt, eller er det ikke mulig? Bruker verken kort eller cash på Circle-K - der fyller man på skiltavlesing. Er dere stuck i middelalderen eller...?
Kajac Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Hanhijnn skrev (21 minutter siden): Så det du ser et altså "kjøp Tesla for der er det bare plug & play"? Ja, er helt enig med deg der. Nei, jeg skal heller ha aldri så mye ladekluss enn å kjøre rundt i en 21st century naziwagon. 1
Salvesen. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Tenker det er bra jeg, da kommer de lettere over til elektrisk. Og for de som virkelig må ha ICE så er det bare å dra inn på stasjonen å be om hjelp. 1
Hanhijnn Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kajac skrev (47 minutter siden): Nei, jeg skal heller ha aldri så mye ladekluss enn å kjøre rundt i en 21st century naziwagon.
OMyre Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Full forståelse for dette, en liten gnist og alt vil eksplodere.
Hollabaloo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Selle skrev (7 timer siden): Er ingenting som hindrer deg fra å pumpe bensin selv om pistolen ikke er i fyllerøret. Ja man kan ha det skikkelig gøy hvis man vil
Hansien Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden OMyre skrev (2 timer siden): Full forståelse for dette, en liten gnist og alt vil eksplodere. Forrige generasjon sprengte ikke regelmessig bensinstasjoner når de fyrte seg en røyk mens de fylte. Så sannsynligheten for at det skjer er liten. Nå er det heller ikke ofte vi hører eller leser om brann forårsaket av drivstoff påfylling heller.
Hansien Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg regner med artikkelen er skrevet med en del ekstrem-ord for å få saken til å virke verre enn hva den faktisk er Sitat Resultatet? 62 prosent av de yngste sjåførene får panikk bare ved tanken på å fylle bensin. Det er nesten dobbelt så mange som i resten av befolkningen. Sitat Dette er ikke et isolert fenomen. Cazoo har tidligere funnet at unge sjåfører også sliter med parkeringsangst - hele 96 prosent av sjåfører mellom 18 og 28 år har bedt andre om å parkere for dem, skriver The Guardian. Om det faktisk er riktig at folk for panikk og angst av disse oppgavene så er dette symptomer på et samfunnsproblem vi må få bukt med ganske fort. Psykisk helsesjekk før det blir aktuelt med førerkort i tillegg til en grundigere og mer detaljert opplæring. Kanskje til og med dele opp oppkjøring over flere trinn så man vet at folk behersker de nødvendige oppgavene rundt dette å føre en to tonn tung metalklump rundt. Det er betydelig større fare rundt det å stoppe på motorvei enn å fylle feil drivstoff..
Valmeth Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden ...for de som lurer på om de skal kjøpe aksjer i olje- eller legemiddelindustrien. Jeg tenker mest på om det går an å ansette folk i framtiden. "Er du selvstendig og løsningsorientert?" Grøss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå