Vokteren Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Eget hus. Det ville blitt altfor dyrt å bo i en leilighet med tilsvarende plass og standard.
Duriello Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Leilighet, men vurderer hus. Daddy needs his mancave! Endret 7. mai av Duriello
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅 1 2
Duriello Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Hugo_Hardnuts skrev (5 minutter siden): Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅 Lukter godt da, spesielt om du klipper rett før regn. 👍
Salvesen. Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Bygger hus eller såkladt enebolig i rekke. Best of two worlds for meg da det er lite vedlikehold og jeg får hus. Tidligere bodd i både rekkehus og leilighet, alt har sine positive og negative sider. Bor i leilighet i ett hus nå mens mitt hus bygges. Synes det er veldig mye fint med den lille plassen, trives! Ikke minst er det latterlig billig. 1
KalleKanin Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Leilighet, men savner alle fordelene ved å bo i et eget hus. Større borettslag er for spesielt interesserte... (Så når ungene er "kastet ut" er det en sjanse for at vi flytter på oss) Endret 7. mai av KalleKanin 1
:utakt Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Leilighet. @Martelèdu må lage poll! Endret 7. mai av :utakt
Paxville Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Hugo_Hardnuts skrev (29 minutter siden): Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅 Robotglessklipper er gull, hvis du har plen som passer.
leticia Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Hugo_Hardnuts skrev (39 minutter siden): Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅 Automatisk klipper er tingen 😜
Femtekolonne Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Hus, med relativt stor tomt for denne byen. I motsetning til KalleKanin så flytter nok vi i leilighet når ungene er ute av rede. Flytta fra leilighet til hus når det ble for trangt med 3 barn og prisen på større leilighet var uoppnåelig. Fordeler og ulemper med begge boformer.
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Paxville skrev (35 minutter siden): Robotglessklipper er gull, hvis du har plen som passer. leticia skrev (24 minutter siden): Automatisk klipper er tingen 😜 Jo, men dels er plenen langt fra ideell for en robot og dels for liten til å forsvare kostnaden mtp andre prosjekter. Jeg må nok bare ta meg sammen 😅
paatur Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Rekkehus, hadde hus tidligere men, med rundt 100 netter på hotell i året så hadde jeg ikke mye tid til vedlikehold og stor hage.
Vokteren Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Hugo_Hardnuts skrev (17 timer siden): Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅 Grønt er grønt…..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå