Gå til innhold

Bor du i leilighet, eller har du eget hus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Hugo_Hardnuts skrev (5 minutter siden):

Første sommer i eget hus. Hadde glemt hvor mye jeg hater å klippe gress. Skjønner ikke de som ikke vil ha mose i plenen. Skulle gjerne sett at det ble solgt på rull 😅

Lukter godt da, spesielt om du klipper rett før regn. 👍

Skrevet

Bygger hus eller såkladt enebolig i rekke. Best of two worlds for meg da det er lite vedlikehold og jeg får hus. 

Tidligere bodd i både rekkehus og leilighet, alt har sine positive og negative sider. 

Bor i leilighet i ett hus nå mens mitt hus bygges. Synes det er veldig mye fint med den lille plassen, trives! Ikke minst er det latterlig billig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Leilighet, men savner alle fordelene ved å bo i et eget hus.
Større borettslag er for spesielt interesserte...
(Så når ungene er "kastet ut" er det en sjanse for at vi flytter på oss)

Endret av KalleKanin
  • Liker 1
Skrevet
Hugo_Hardnuts skrev (29 minutter siden):

Robotglessklipper er gull, hvis du har plen som passer.

Skrevet
Hugo_Hardnuts skrev (39 minutter siden):

Automatisk klipper er tingen 😜

Skrevet

Hus, med relativt stor tomt for denne byen. I motsetning til KalleKanin så flytter nok vi i leilighet når ungene er ute av rede. Flytta fra leilighet til hus når det ble for trangt med 3 barn og prisen på større leilighet var uoppnåelig. Fordeler og ulemper med begge boformer.

Skrevet
Paxville skrev (35 minutter siden):

Robotglessklipper er gull, hvis du har plen som passer.

leticia skrev (24 minutter siden):

Automatisk klipper er tingen 😜

Jo, men dels er plenen langt fra ideell for en robot og dels for liten til å forsvare kostnaden mtp andre prosjekter. Jeg må nok bare ta meg sammen 😅

Skrevet

Rekkehus, hadde hus tidligere men, med rundt 100 netter på hotell i året så hadde jeg ikke mye tid til vedlikehold og stor hage. 

Skrevet
Hugo_Hardnuts skrev (17 timer siden):

Grønt er grønt…..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...