Neptun1 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Veldig glad for at KrF kommer over sperregrensen, en svært viktig stemme! Ellers tragisk. Eneste lyspunkt er at Borch og Mehl ute og SP tilbake til miniparti Vedum får nyte selskapet til SV, MDG og Rødt. Det er han vel forunt. Vedum er like ille for SP som Erna er for Høyre. 5 1
onkel_jon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Just now, Villfaren said: Så hva skjer no mon tro, Ap skal jo ikkje samarbeide med verken Rødt eller MDG. Har jo hatt mindretalls regjering før så ap er fortsatt det største partiet så klarer de nok å regjere sjøl men blir nok vanskelig å få igjennom saker som Rødt og mdg ikke er enig med.
Theo343 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 4 minutes ago, Villfaren said: Så hva skjer no mon tro, Ap skal jo ikkje samarbeide med verken Rødt eller MDG. Alle vet at den største lystløgneren i politikken er JGS. Det er opplagt at dette vil bli avslørt som ren løgn i morgen og videre. Og dette er en statsminister Norge vil ha? Som man reder, ligger man. PS. Hvis han derimot faktisk en av de virkelige få gangene står bak sone egne ord så har han gjenvunnet et lite monn av redpekt i mine øyne. Men det er langt i fra nok til at han er ønsket som statsminister. Endret 5 timer siden av Theo343 2
Lemongrass Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Sylvi Listhaug ringer Støre og gratulerer han med valget og sier at velgerne har talt og det er velgerne som er suverene. Selv om jeg er rykende uenig med FrP er jeg utrolig takknemlig for at vi har dette partiet, for ellers kunne velgerne gått til Norgesdemokratene (som allerede før valgdagen begynte å snakke om valgfusk). Endret 5 timer siden av Lemongrass 6
FrihetensRegn Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg lurer på hvor lang tid det tar for Rødt og MDG å dra Norge i retning Venezuela 2.0 2
Abigor Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Rødt og MDG har ikke mye til felles med Venezuela heldigvis. 1
leticia Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Reg2000 skrev (14 minutter siden): Haha denne krisemaksimeringen i denne tråden er komisk. Det er vel en frustrasjon mot at ikke alt kan kjøpes for penger 😅 3
Duriello Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden FrihetensRegn skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på hvor lang tid det tar for Rødt og MDG å dra Norge i retning Venezuela 2.0 De skal jo ikke inn i regjering? 🤔
Baranladion Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Villfaren skrev (9 minutter siden): Så hva skjer no mon tro, Ap skal jo ikkje samarbeide med verken Rødt eller MDG. Hvis de blå rotter seg sammen, så blir vel AP pent nødt til å svelge noen kameler, og være avhengig av å forhandle med minst 3 av de 4 partiene; SV, R, MDG eller SP for å få gjennomslag for sin politikk. Blir nok noen hestehandler som må inngås med tildels "spesielle" partier. Vi har en spennende tid i møte. Nesten som det hadde vært bedre om AP og H gikk i regjering sammen.
FrihetensRegn Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Abigor skrev (Akkurat nå): Rødt og MDG har ikke mye til felles med Venezuela heldigvis. De har ganske mye til felles med Venezuela, som for eksempel et ønske om stadig med innblanding fra myndighetene i næringslivet og stadig mer skatter, avgifter og reguleringer. Norske skattepenger har allerede blitt sløst bort på dyre, grønne prosjekt som ikke har private investeringer fordi det ikke er lønnsomt, og det kommer mest sannsynlig bare til å forverres nå. 1 1
Smule8o Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 minutes ago, Abigor said: Rødt og MDG har ikke mye til felles med Venezuela heldigvis. Rødt massevis. MDG, ikke så mye 1
Theo343 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Da får vi alle stålsette oss for 4 nye år med "nå er det vanlige folks tur". Om noen vet hvilke folk det er må de gjerne ta kontakt med AP. Endret 5 timer siden av Theo343 4
FrihetensRegn Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): De skal jo ikke inn i regjering? 🤔 Det må man ikke for å ha innflytelse på politikken i Norge. MDG har allerede begynt å stille krav til AP om hva de ønsker gjennomslag for i bytte mot å stemme sammen med AP.
Theo343 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 minutes ago, leticia said: Det er vel en frustrasjon mot at ikke alt kan kjøpes for penger 😅 Maktkorrupsjon er så veldig mye mer enn penger. 3
Morromann Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Neptun1 skrev (18 minutter siden): Kriminelle er også fornøyd. Det blir ikke mindre etablering av gjengkriminelle nå. I tillegg fortsatt tap av kroneverdi, stort tap av kjøpekraft, katastrofe for næringslivet osv. Alle piler vil fortsette å peke i feil retning med de 3 utenriksministrene fra AP - og saueflokkens velsignelse. Og det du kaller "saueflokken" vil begynne å klage i kor allerede før året er slutt over at de fikk nøyaktig det de stemte for. Av og til lurer jeg på om folk burde avlegge en slags "eksamaen" for hva de egentlig vet om politikk, safunn og politiske partier før de avlegger stemme for å se om de i det hele tatt er moden for demokratisk valgdeltakelse. Det er en grunn til at stemmerettsalderen er 18 år og ar barn ikke får stemme; men når voksne velgere er like kunnskapsløse som barn da har vi et demokratisk problem. 3 1
BamseMums80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Her var det mye bittert. Glad Norge ikke er så bekmørt som diverse forum på internett. Tror fortsatt det er en stor grunn for borgerlig side tapte. Riktignok dårlige strategier,men ser man her på internett er det jo så mørkt,dømmende og i mange tilfeller både rasistisk og ondskapfulle holdninger at det har enkelt dyttet en god del stemmer mot venstresiden. BRA! Gratulerer til AP og rød-grønt flertall. Jeg tapte noen kroner,men koser meg likevel. 😊 4
Duriello Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Morromann skrev (Akkurat nå): Og det du kaller "saueflokken" vil begynne å klage i kor allerede før året er slutt over at de fikk nøyaktig det de stemte for. Av og til lurer jeg på om folk burde avlegge en slags "eksamaen" for hva de egentlig vet om politikk, safunn og politiske partier før de avlegger stemme for å se om de i det hele tatt er moden for demokratisk valgdeltakelse. Det er en grunn til at stemmerettsalderen er 18 år og ar barn ikke får stemme; men når voksne velgere er like kunnskapsløse som barn da har vi et demokratisk problem. Det er noe mildt ironiskt over "alle andre en meg er sau"-mentaliteten. 4
VifteKopp Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Morromann skrev (2 minutter siden): Og det du kaller "saueflokken" vil begynne å klage i kor allerede før året er slutt over at de fikk nøyaktig det de stemte for. Av og til lurer jeg på om folk burde avlegge en slags "eksamaen" for hva de egentlig vet om politikk, safunn og politiske partier før de avlegger stemme for å se om de i det hele tatt er moden for demokratisk valgdeltakelse. Det er en grunn til at stemmerettsalderen er 18 år og ar barn ikke får stemme; men når voksne velgere er like kunnskapsløse som barn da har vi et demokratisk problem. Nei, det er selve demokratiet, at alle, fra de mest opplyste til de minst interesserte deltar og stemmer. Teknokratiet ditt håper jeg vi aldri får i Norge. Endret 5 timer siden av VifteKopp 3
Morromann Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Theo343 skrev (4 minutter siden): Da får vi alle stålsette oss for 4 nye år med "nå er det vanlige folks tur". Om noen vet hvilke folk det er må de gjerne ta kontakt med AP. Var visst "trygghet" det handlet om nå. altså at "hvis du ikke stemmer AP kommer Putin og tar deg men med Jens kan du være trygg på at det ikke skjer". Enkle budskap for enkle mennesker.
Mbappe09 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Neptun1 skrev (18 minutter siden): Vedum får nyte selskapet til SV, MDG og Rødt. Det er han vel forunt. Vedum er like ille for SP som Erna er for Høyre. Er lite håp for dette landet dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå