halnes1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dragavon skrev (8 timer siden): Og for å setje det inn i ein sammenheng. Ein MR er ikkje ein vanlig undersøkelse. MR er noko dei gjer når dei trur det er noko alvorleg gale med pasienten som dei må finne. Ein god MR er ein MR der dei ikkje finn noko. Men det å ikkje finne noko når dei trur det er noko gale er heller ikkje positivt. Min søster betaler for MR for mor annen hvert år tror jeg det er. Så det er noe en bruker for å se om ting forandrer seg. Vil tenke at Presidenten av USA må gjennom slikt hvert år. Så at du mener grunnen for MR er sykdom viser hvor snevert du tenker og springer fremover med kilometer lange skylapper. 1
jjkoggan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden halnes1 skrev (13 minutter siden): Min søster betaler for MR for mor annen hvert år tror jeg det er. Så det er noe en bruker for å se om ting forandrer seg. Vil tenke at Presidenten av USA må gjennom slikt hvert år. Så at du mener grunnen for MR er sykdom viser hvor snevert du tenker og springer fremover med kilometer lange skylapper. Det er rart i usa å bruke en MRI uten å mistenke at noe er galt. Det brukes også når de vet noe er galt og de vil sjekke hvert år for å se hvis det har forandret seg. Trump har gjort nok til å mistenke det vi kaller cognitive impairment er noe som kommer snart. En MRI ville bekrefte hvis det blir noe å bry seg om 2
Dragavon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden halnes1 skrev (1 time siden): Så at du mener grunnen for MR er sykdom viser hvor snevert du tenker og springer fremover med kilometer lange skylapper. sludder. Det eg seier er at det ikkje blir gjort MR uten grunn. Du seier jo at tilstanden til din mor må overvåkes. Då er det ein grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå