Gå til innhold

Assassin's Creed Shadows er avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har jeg ventet på i 10+ år, aldri forstått at de ikke har satt ett spill i japan før nå, ble egentlig mett av AC formelen for ganske lenge siden, men våger å ha ett lite håp om at dette kan bli bra! I det minste som en ventepølse til Ghost of Tsushima 2 kommer en gang om noen år. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Dette så gøy ut. Jeg har ikke spilt AC siden AC3 før nå nylig og har storkost meg med Mirage og Origins. Japansk setting kan bli spennende!

Jeg er for øvrig glad jeg verken er en historienerd eller en skjør snowflake som lar seg krenke av friheter man tar seg i et spill.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
42 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

It just keeps on going... 

image.thumb.png.4367517f21e16669a65a5b603274fb60.png

749 står det hos meg for standardutgaven. Fortsatt dyrt da, det er bare 11 år siden jeg kjøpte nye spill til 299. Har nesten slutta å kjøpe spill nå. Det er vel en kombinasjon av at grafikkort har blitt for dyre, spillene har blitt dyrere og de fleste spill føles mer som jobb enn moro.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (1 time siden):

Før i tiden var spill billigere på PC fordi utgiverne var nødt til å ta seg ekstra betalt for spill for å subsidere kjøp av selve konsollene...

Før i tiden var også spill mye dyrere. Eller nøyaktig samme antall kroner. Så justert for inflasjon har spill stort sett blitt billigere og billigere.

Det sagt, denne premium, gold, ultimate osv.-trenden er noe herk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dellers skrev (1 time siden):

749 står det hos meg for standardutgaven. Fortsatt dyrt da, det er bare 11 år siden jeg kjøpte nye spill til 299. Har nesten slutta å kjøpe spill nå. Det er vel en kombinasjon av at grafikkort har blitt for dyre, spillene har blitt dyrere og de fleste spill føles mer som jobb enn moro.

Det må være pcutgaven eller fysisk utgave? Dette er på PS store

Lenke til kommentar
On 16.5.2024 at 8:44 PM, Saggers said:

"Alt for dyrt!", skrev Ola Nordmann, før han gikk ut på byen og brukte 2000 kr på drinker. Neida, 1500 kr er mye ja. Men dette er vi jo vant til fra Ubisoft.

Bedre å sammenligne med BigMac. Da ubisoft er McDonald's av spillet utgivere. Masse produsert fast food spill. Spiller du AC eller FC smaker det det samme akkurat som om du spiser en BigMac eller quater pounder så smaker det McDonald's. Og du får vel rundt 21 BigMacs for 1500kr.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...