Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

59 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      5
    • Ferrari
      13
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      2
    • McLaren
      15
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      12
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
taffeeel skrev (49 minutter siden):

Hvis man har for eksempel poengpakke hos en TV-leverandør som Altibox kan man bytte inn Viasport-kanalene for ett løp også. 

Hvordan får man valgt kun ett løp via Altibox? Klarte ikke å finne det på min side. 

Lenke til kommentar
OddZen skrev (1 time siden):

Hvordan får man valgt kun ett løp via Altibox? Klarte ikke å finne det på min side. 

Jeg har Telenor, og på min side kan du velge bort noen kanaler til du får nok poeng, og velge inn VSport-kanalpakken. Når du har sett løpet du vil se, kan du velge bort VSport og inn igjen kanalene du valgte bort i første omgang. Det skal fungere slik på Altibox også (se link under).

Ettersom det tar veldig kort tid fra du gjør endringer, til de er aktive, kan du i praksis gjøre dette for hvert enkelt løp gjennom hele sesongen, og likevel ha de kanalene du valgte bort resten av tiden.

https://www.altibox.no/privat/kundeservice/tv/tv-portal/innhold/velge/

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dragavon skrev (4 timer siden):

Om du klarer å følge med på engelske kommentarer er F1TV så utruleg mykje betre enn Viasat sin sending.

Ikkje for å seie noko vondt om dei norske kommentatorane, men dei kan ikkje måle seg.

Har lyst til å prøve F1TV en gang. Men ettersom jeg får VSport "gratis" gjennom Telenor, så har jeg holdt meg til det. Kanskje greit å ikke vite hva jeg går glipp av, så sparer jeg noen kroner i måneden ;)

Synes 18 euro (212 kroner med dagens kurs) i måneden er litt mye for 2-3 løp. Jeg er ikke mer interessert enn at jeg ser kvaliker og hoveløp. Og sprint de få gangene det er. Litt rimeligere med årsabonnement, men ettersom det ikke er løp året rundt, så havner det vel på omtrent samme sum uansett. Men klart, er man mer interessert enn det jeg er, så er bedre kommentatorer og alle de ekstra funksjonene man får med F1TV vel verdt det.

Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (19 timer siden):

Har lyst til å prøve F1TV en gang

F1tv er veldig bra. Du kan kjøpe det billig abonnementet deres, da får du se alt i reprise sånn som jeg har forstått det. Har vurdert det selv. Er mange løp jeg ikke får sett live, og den nye amerikanske kommentatoren er så som så. 

Lenke til kommentar

Sprint race er i det beste formatet nå, der det ikke påvirker vanlig quali eller løp. Det er det viktigste for min del. Det neste de kan gjøre er å endre på formatet så det blir enda mindre likt søndagens løp.

Målet er vel å skape mer underholdning, men slik det er nå så går det på bekostning av normal kvali og løp. Jeg tror til og med et gokart løp eller andre typer biler hadde vært mer interessant enn sprint-løp. Sleng de i en eller annen spec-bil så får man sammenlignet de i like kjøretøy. For det er jo det sprint-løp er i praksis, en gimmick. Da kan de like så godt gå helt ut og gjøre noe morro ut av det.

Jeg blir ikke å klage et sekund hvis de fjerner sprint-løp dog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I rettsdokumentene Autosport har sett er mange detaljer sladdet.

«Haas F1 valgte å ikke fornye Steiners arbeidsavtale. Det var deres rett. Men Haas F1 har gjort noe det ikke har rett til å gjøre ved å nekte å betale Hr. Steiner penger de skylder i henhold til arbeidsavtales hans», heter det samtidig.

https://www.vg.no/sport/i/zALbow/tidligere-formel-1-yndling-gaar-til-sak-mot-haas-laget-hevder-aa-ha-penger-til-gode

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette faktisk var enda verre enn de ryktene/bildene. Nå har de ødelagt det flotte designet men samtidig vært pysete i hvor mye blått de turte å bruke. Tenker de burde kjørt alt eller ingenting. Det her føles bare for konservativt ut. Spesielt med tanke på at de har hypet dette opp med utallige poster i sosiale medier siste uken.

Flaut :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...