Gå til innhold

Hvor sær/spesiell anser du deg selv for å være når det kommer til musikksmak ?


Sovna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trikola skrev (8 minutter siden):

Sær og spesiell?

Jeg tør ikke tenke på hvor mange timer de har brukt på å øve på det der. Fascinerende.

Dette er vel også i kategorien "sært og tøft". En maskin som kaster klinkekuler ned på en xylofon, og det blir musikk. Dette har nok også tatt noen timer å lage ... 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
:utakt skrev (20 timer siden):

Jeg tør ikke tenke på hvor mange timer de har brukt på å øve på det der. Fascinerende.

Dette er vel også i kategorien "sært og tøft". En maskin som kaster klinkekuler ned på en xylofon, og det blir musikk. Dette har nok også tatt noen timer å lage ... 

 

Dette er virkelig nr.1 villeste jeg har sett. Og hvor mange timer tok dette å lage mon tro?

Med tanke hvor såpass ung han er så ser jeg ikke hvordan han har hatt tid til å fullføre ungdomsskolen😂

Lenke til kommentar
Sovna skrev (33 minutter siden):

Dette er virkelig nr.1 villeste jeg har sett. Og hvor mange timer tok dette å lage mon tro?

Med tanke hvor såpass ung han er så ser jeg ikke hvordan han har hatt tid til å fullføre ungdomsskolen😂

Ta en titt på YouTube kanalen til Wintergatan. Der ser du hvor dedikert han faktisk er til dette prosjektet. Totalt galskap, men jeg er SÅ glad for at slike folk finnes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev (14 minutter siden):

Ta en titt på YouTube kanalen til Wintergatan. Der ser du hvor dedikert han faktisk er til dette prosjektet. Totalt galskap, men jeg er SÅ glad for at slike folk finnes!

Det skal jeg gjøre, takk. Det jeg forstod minst av med oppsettet hans var faktisk hva han trenger headsettet til..

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (Akkurat nå):

Jeg er altetende når det kommer til musikk.

Når jeg ser den uttalelsen, så tolker jeg at den som sier det, egentlig ikke er så interessert i musikk, og ikke har særlig forhold til musikk utover det man hører på radio. Men du kan jo være en av de spesielle unntakene 😉

For egen del har jeg ganske sær musikksmak, og hører på en del forskjellige sjangere, men er absolutt ikke altetende heller. Jeg er gammel nok til at min smak ble formet på 80-tallet, noe favorittlisten min også bærer preg av. Her er noen av mine absolutt favoritter:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (1 minutt siden):

Når jeg ser den uttalelsen, så tolker jeg at den som sier det, egentlig ikke er så interessert i musikk, og ikke har særlig forhold til musikk utover det man hører på radio. Men du kan jo være en av de spesielle unntakene 😉

Pleier å si det samme, men jeg anser meg selv som et unntak. Er usedvanlig interessert i musikk. Spiller også musikk selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...