Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Erfaringstråden for Ozempic og Wegovy

Gjest 73c13...d0a

Anbefalte innlegg

Skrevet
Woff skrev (39 minutter siden):

Jeg vet jeg ikke hvor mye Wegovy du bruker, har du sett artikkelen jeg linket til hvor det nå prøves ut 7,2 mg?

du når det første målet ditt! 😊 

Leste artikkelen ja, interessant lesing, men blir nok pent nødt å vente til de eventuelt starter å produsere penner med høyere doser, da det er dyrt nok å alene stå på 2,4 mg om jeg ikke skulle ha tatt en ekstra penn og i uken 🤑

Woff skrev (53 minutter siden):

Nå har jeg heller ikke studert historikken din angående smertestillende, men jeg råder jo folk til å prøve Tramadol.. Nei, det hjelper lite hvis du må bort fa opiater da! (Har brukt Nobligan i snart 30 år selv.. Daglig dose 200 mg.)

Jeg har vært innom det meste av smertestillende og har stått på Palexia, Oksycontin, Oksykodon, Paralgin Forte og Tramadol. Men det går jo en viss tid før legene begynner å vurdere om du er skikket til å kjøre bil når du går på så mye tunge medikamenter, så har siste par årene stått fast på Tramadol da det er det sterkeste jeg får ta uten å risikere at lappen ryker. Dessverre har forsøkene med alternative medisiner som neurontin og Lyrica vært en mikset opplevelse, grunnet overnevnte bivirkninger og smertelinding som har tapt seg over tid. 

Kanskje litt OT men det for gå 😅

Woff skrev (54 minutter siden):

LYKKE til, håper du når det første målet ditt! 😊 

Takker!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...